Bandag Söndag 6 okt på Gelleråsen

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Ort
Vid en bana
Hoj
600rr
Om någon är i behov av regn däck till bandagen har jag ett nytt 180 bak däck till fynd pris. Enligt prognosen regn lördag och halv soligt söndag! Men regn vädret kan flytta sig.
:tummenupp PM a vid intresse

Halvsoligt pyttsan heller :arsele

Söndags väder.jpg


Vill även passa på att säga att imorgon är sista dagen man kan boka Söndagens körning till reducerat pris sedan är det drop in som gäller och då kostar det 1400 sek!
 

Ese

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2013
Ort
Stockholm/Öfvre Aspudden
Hoj
Fuji Aloha 2.0 (<10kg); H2-72; ZX10R-05; S1000RR-11
Två frågor (bara) :)

1. om någon skulle ha en bankört 190/55 gatudäck som fortfarande duger för vägbruk: ta gärna med. Jag köper gärna för ett rimligt pris; har ett behov här hemma för en annan hoj.

2. Har inte löst transporten från/till Stockholm; Lördag kväll -Söndag kväll; 1 pers + hoj. Att köra med hojen lockar inte. -Exempelvis, jag kunde bistå med en bil m/ drag, och köra (äger ej släp); två hojar tar man lätt på ett släp. Alternativt, nån som har plats i sin större bil/på släpet för en hoj? Delad kostnad är väl också nån slags glädje.. :)

/Esko
 

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Ort
Vid en bana
Hoj
600rr
1. om någon skulle ha en bankört 190/55 gatudäck som fortfarande duger för vägbruk: ta gärna med. Jag köper gärna för ett rimligt pris; har ett behov här hemma för en annan hoj.

2. Har inte löst transporten från/till Stockholm; Lördag kväll -Söndag kväll; 1 pers + hoj. Att köra med hojen lockar inte. -Exempelvis, jag kunde bistå med en bil m/ drag, och köra (äger ej släp); två hojar tar man lätt på ett släp. Alternativt, nån som har plats i sin större bil/på släpet för en hoj? Delad kostnad är väl också nån slags glädje.. :)

/Esko

Läs hela tråden vet att det är en kille som ville samåka från värmdö! Han skulle köra hoj hit men även han ville helst slippa det. Ni kommer säkert överens :)
 

psxcare

Feldoserad
Gick med
4 Nov 2005
Ort
Värmdö
Hoj
ZZ-R600-90, Grand Prix Havremoppe-95, R1-01
1. om någon skulle ha en bankört 190/55 gatudäck som fortfarande duger för vägbruk: ta gärna med. Jag köper gärna för ett rimligt pris; har ett behov här hemma för en annan hoj.

2. Har inte löst transporten från/till Stockholm; Lördag kväll -Söndag kväll; 1 pers + hoj. Att köra med hojen lockar inte. -Exempelvis, jag kunde bistå med en bil m/ drag, och köra (äger ej släp); två hojar tar man lätt på ett släp. Alternativt, nån som har plats i sin större bil/på släpet för en hoj? Delad kostnad är väl också nån slags glädje.. :)

/Esko

Jag kan kolla om det ligger något som funkar i min däckstrave, men det är inte mycket kvar förutom just på mitten då på dom jag slängt av. Har kört både 50 och 55 profil så jag minns inte vilka som kan vara användbara. Dunlop sportsmart och Michelin power pure. Har även ett 50 profils qualifier II som aldrig blev använt.
 

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Ort
Vid en bana
Hoj
600rr
Jag kan kolla om det ligger något som funkar i min däckstrave, men det är inte mycket kvar förutom just på mitten då på dom jag slängt av. Har kört både 50 och 55 profil så jag minns inte vilka som kan vara användbara. Dunlop sportsmart och Michelin power pure. Har även ett 50 profils qualifier II som aldrig blev använt.


Har du fått ihop cykeln farbror?
 

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Ort
Vid en bana
Hoj
600rr
Jag vill köpa lunch listan.

OBS!!! Restaurangen på banan har inte öppet, därför ordnas denna lunchmöjlighet.

Kontant betalning på plats

1. Morgan Mesetovic
2. Kenneth Nilsson N-TRADE RACING
3. Jeanette Nilsson nettefoto.se
4. Jan Lundmark Striker755
5. Charbel/ Zaitoon
6. Daniel Nordfjell danke
7. Fru Daniel Nordfjell
8.Roger J
9.Jenny Sandkvist
10.Tor Berg
11.Fredrik Tell
12.Per W
13.Anders Hedberg
14.Fru Hedberg
15.Martin schrewelius
16.Dennis sätterman
17.Dan Ströberg
18.Richard Svennberg
19.Björn.Nordgren
20.Christian Strömmar
21.Peter Larses
22. Jocke Larsson
23.Fredrik Bostrøm
24.Fredrik Bostrøms bror
25.Pekka Jarvinen
26.Krister Åstrøm
27.Daniel Åstrøm
28.Esko Freese
29.Håkan Staaf
30.Michael Engström
31.Johan Hedberg
32.Maria Nyström
33.Anders Hillerström
34.Lars Aas
35. Julia Brzezinska
36.Tobias Salomonsson
37.Niklas Hesselbäck
38.Mark.Henning
39.Christoffer Karlsson
40.Carolin.Svedberg
41.Magnus Sköld
42. Erik Sunna
43.Ulf Ångerman
44.Peter.Arvidsson
45.David Arvidsson
46.Maria.Gustafsson
47.
48.
49.
50.



o.s.v
 
Last edited:

psxcare

Feldoserad
Gick med
4 Nov 2005
Ort
Värmdö
Hoj
ZZ-R600-90, Grand Prix Havremoppe-95, R1-01
Har du fått ihop cykeln farbror?

Jag ägnade en söndag åt att byta kåpstag, serva bromsarna, byta till gatgodkända bromsbelägg, gatfälgar/däck, sätta på backspeglar och tejpa ihop kåpor. Så den är nog i körbart skick. Förutom att drivpaketet är slut och chauffören fortfarande slickar sina sår och gnäller på utetemperaturen.
 

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Ort
Vid en bana
Hoj
600rr
Jag ägnade en söndag åt att byta kåpstag, serva bromsarna, byta till gatgodkända bromsbelägg, gatfälgar/däck, sätta på backspeglar och tejpa ihop kåpor. Så den är nog i körbart skick. Förutom att drivpaketet är slut och chauffören fortfarande slickar sina sår och gnäller på utetemperaturen.

Hehe ja vad fan!! Skönt att det går åt rätt håll :)
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Nån som har koll på hur det ser ut med platser i depåboxar?
Inte fått tag på Nina på vare sig mail eller tele :huvet
 

fahlgren

Daniel "Snigeln" Fahlgren
Gick med
11 May 2007
Ort
På rätt ställe.
Hoj
2012 ZX10R
Ingen som är sugen på att köpa min plats i race på körningen med plats i depå box????
Jag kommer vara där ca 0800 på söndag.
Ge mig ett bra bud istället för drop in pris utan depå box.
:banana:banana:banana
Mobil 0763-377740
 
Last edited:

Tudor_66

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki gsxr 1000 08
Sup dig ordentligt klot så vaknar du i morgon eftermiddag, och då är det söndag snart som attan!!
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top