Bandag Söndag 6 okt på Gelleråsen

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Ort
Vid en bana
Hoj
600rr


Platserna har gått åt som sol i smörsken och den enda gruppen jag fortfarande kan garantera dropin platser i är Race.
Ring alt maila för info om platser i dom andra grupperna!

Jag nås på 070-4440156 hela dagen har man frågor eller funderingar så är det bara att ringa.


Nu kommer det även erbjudas en enklare lunch som kommer bestå av spaghetti o köttfärssås och sallad + bröd denna kommer kosta 75 kr och serveras vid depåerna.



Hej alla bandagsdeltagare!

NU kommer vi med en väldigt rolig nyhet!

Vi har ju alla trott att bandagsäsongen varit över och att vi tvunget skulle behöva vänta till April 2014 innan vi får beträda banorna igen.

Men nu är det klart!!! Vi har lyckats fixa en körning till denna säsong och det på en Söndag så att så många som möjligt ska ha en chans att medverka.

Den 6/10 kl.09.00-18.00 kör vi på Gelleråsen

Ambulans finns på plats.

Pris 1.000kr Fram till mån 30/9
Pris 1,250 Från Mån 30/9- Fre 4/10
Pris 1400 drop in och betalning vid banan = Endast kontanter.

Jag vill tacka alla som slutit upp och betalat in pengar i förskott så att vi har fått möjlighet att köra. Då vi verkar bli väldigt få kommer det erbjudas massor av körtid åt alla

Maila er anmälan till morgan.mesetovic@hotmail.com för vidare information och bokning..

Väl mött till en bankörning i en avslappnad miljö där vi lämnar pekpinnarna hemma och har så roligt som möjligt!


Sedan att vi har beställt strålande väder för att vara Oktober gör ju saken inte sämre :)

Väder 6 Okt.jpg

Yr väder 6 Okt.jpg

Incheckning på banan ska vara färdig senast 08.15 "Incheckning sker i depåbox 12 den närmast utsläppet och tornet!

Obligatoriskt förarmöte 08.30 utanför box 12.

Nu kommer det även erbjudas en enklare lunch som kommer bestå av spaghetti o köttfärssås och sallad + bröd denna kommer kosta 75 kr och serveras vid depåerna.

Väl mött med vänliga hälsningar Kenneth och Mojja
 
Last edited:

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Ort
Borås
Hoj
1290GT, K1200S
bara för jag jobbar den helgen gissar jag att ni får +3 grader och regn :mad:
 

Geiger

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
KTM RC8R
Om vädret tillåter så kommer jag gärna, men tyvärr inget jag vågar boka upp mig på, efter 2 dagar förra veckan på Gälleråsen med iskallt väder.
 

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Ort
Vid en bana
Hoj
600rr
Om vädret tillåter så kommer jag gärna, men tyvärr inget jag vågar boka upp mig på, efter 2 dagar förra veckan på Gälleråsen med iskallt väder.

Kallt ær ok regn och kallt mindre roligt det førsår æven jag, Men faktum kvarstår att vi får ingen refund från banægaren om vædret blir bajs och kalaset behøver betalas!
 

Lullen

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2012
Ort
Täby
Hoj
Cbr600rr -05
Jag och två andra är troligtvis intresserade. Återkommer med mail imorgon om det blir av! Vore kul att få köra en sista gång :yoparty Hur många behöver anmäla sig för att det ska bli av?
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
Jag vågar mig inte på att köra såpass sent på säsongen, men jag ställer upp som funktionär om det behövs. :)
 

iJvb

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2013
Ort
Skellefteå
Hoj
Bmw_F800S_07(såld), Triumph_Speed_triple12(såld), Suzuki_M1600_05(såld), Honda_VTR1000f_98(såld), Bmw_F700GS_15(såld), Triumph_Explorer1200_12(såld), Buell_XB12R_07,
Jag kommer om jag får med mig någon från Umeå alternativt får åka ner med någon. :hoppa

om någon vill samåka från någonstans runt Umeå så är jag på.:7peta
 
Last edited:

Stallone

Ny medlem
Gick med
13 Jan 2012
Ort
Norrköping
Hoj
Suzuki GSX-R K4
jag och minst 2st till vill gärna köra, men frågan är om man behöver kort och orginal rör? inget finns desvärre :(
 

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
jag och minst 2st till vill gärna köra, men frågan är om man behöver kort och orginal rör? inget finns desvärre :(

Tror inte det är någon fara men om du absolut vill ha kort så tar jag med kameran. :D Mig veterligen är det 95db förbifart, vad det kommer ur för rör är ointressant!
 
Nyheter
Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Top