Kvällskörning Anderstorp 2013-09-03

Mysteryland

Ny medlem
Gick med
11 May 2012
Ort
Vittjö
Hoj
ingen
Jag hade med mig kameran och fånga en massa licens och gatåkare på bild och är du intresserad av att se om du fastnade denna varna och soliga kväll eller bara gärna vill ha en bild på dig på banan så kollar jag gärna om du fastnade ;)
 

vmopaha

Ny medlem
Gick med
4 Jan 2011
Ort
vÄRNAMO
Hoj
Aprilia RSV 2006
aprilia rsv 2006

hej
fick du någon bra bild på en aprilia rsv 2006 svart/ röd som gubbkörde vore det kul att se den.
mvh
pär
Jag hade med mig kameran och fånga en massa licens och gatåkare på bild och är du intresserad av att se om du fastnade denna varna och soliga kväll eller bara gärna vill ha en bild på dig på banan så kollar jag gärna om du fastnade ;)
 

Mysteryland

Ny medlem
Gick med
11 May 2012
Ort
Vittjö
Hoj
ingen
Tror bara jag har nån enstaka från mål och start kurvan på.den. Kan skicka via mail i morgon under dagen, har tyvärr stängt datorn för kvällen, surfar via mobilen just nu.
 

Mysteryland

Ny medlem
Gick med
11 May 2012
Ort
Vittjö
Hoj
ingen
Ja den vet jag att jag har kanon bilder på. Skicka ett privat meddelande med mail adress jag kam skicka några till. Bilderna är för stora för att lägga direkt här. :)

Vmopaha jag hade bara fångat dig en gång rakt framifrån vet inte om det intresserar dig?!
 

Nisse Blom

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2013
Ort
Falkenberg
Hoj
2008 Yamaha R1
Har du någon bil på en svart R1:a tror jag hade nr 35. Körde i gatgruppen. Svart skinnställ och svart hjälm
 

Mysteryland

Ny medlem
Gick med
11 May 2012
Ort
Vittjö
Hoj
ingen
Kan inte på rak arm komma ihåg om där var några på den men kollar upp det. Är på tävling i Karlskrona just nu. Så letar fram bilder till alla som jag lovat när jag kommer hem :)
 

Eskil

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2007
Ort
Bankeryd
Hoj
-04, Kawasaki ZX10R
Hej,
Fastnade en röd/vit R1från gatgruppen? Tror jag hade 33, svart/vit hjälm o skinnställ.
 

Mysteryland

Ny medlem
Gick med
11 May 2012
Ort
Vittjö
Hoj
ingen
Fotograferade många vita cyklar, får kolla på datorn när jag kommer hem från tävlingen som jag fotar i Karlskrona.men tror jag fångade dig på minst en bild.
 

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Mattgrå R1 12a med svartvitt skinnställ och blåaktig hjälm gulväst med 49 tror jag!?
 

MattzzoN

#65 Pro Superbike
Gick med
11 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
2xCBR
Hej. Har något på en svart Honda med #65 på vita plåtar är jag intresserad!
Med vänlig hälsning, Daniel
 

crazy skåning

SBK #46
Gick med
23 Aug 2008
Ort
vetlanda
Hoj
vtr sp1 (såld) och en husa busa 650 (såld) ktm 660 smc (såld) yamaha yzf r1 turbo (såld) hayabusa turbo ala mums mums (Såld) Suzuki Gsxr 1000 k9 banhoj och en Suzuki Rmz 450
Fick du några bilder på vit/blå gsxr 1000 k9 i licensgruppen hade svart hjälm och skinnställ med vita stövlar
 

crazy skåning

SBK #46
Gick med
23 Aug 2008
Ort
vetlanda
Hoj
vtr sp1 (såld) och en husa busa 650 (såld) ktm 660 smc (såld) yamaha yzf r1 turbo (såld) hayabusa turbo ala mums mums (Såld) Suzuki Gsxr 1000 k9 banhoj och en Suzuki Rmz 450
Ok tack skickar mail adress till dig i pm
 

Mysteryland

Ny medlem
Gick med
11 May 2012
Ort
Vittjö
Hoj
ingen
Hoppas jag har svarat alla och de som jag hade bilder på har fått, om inte skicka ett privat meddelande så vi kan få ordning på det. Jag finns ofta (nästan alltid) på heldagars och kvällsträningarna på knudan, anderstorp och falken. Så säg till innan så är ju betydligt enklare att få dig att fastna i linsen :tummenupp
 

Speed33

Ny medlem
Gick med
24 May 2011
Ort
Varberg
Hoj
Kawasaki ZX10R 2004
Hej

Jag hade med mig kameran och fånga en massa licens och gatåkare på bild och är du intresserad av att se om du fastnade denna varna och soliga kväll eller bara gärna vill ha en bild på dig på banan så kollar jag gärna om du fastnade ;)

Jag körde i gatgruppen med en grön/svart Kawasaki ZX10R med Monsterkåpor på.

Har du några bra foton på mig?
kristerskoglund@gmail.com

//Krister
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top