Bulten 2013-08-21

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Kolla din telefon! Länken verkar felaktig :tummenupp

Men ja, det är det som är baksidan av att stå där och fota.. man får plocka upp ett par st ur diket varje säsong. :död

edit: nu lirar det! Och det första man ser är Posörbaer.. :D Snygga bilder!
 
Last edited:

Wack0

HighFiveINC
Gick med
18 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR600RR
Det var jag som åkte ut på åkern igår. Har klarat mig förvånansvärt bra, har bara en riktigt öm nacke, så skydden gjorde det dom skulle. Tyvärr gick det inte lika bra för min båge där det enda som inte verkade vara trasigt var drivpaketet, fälgarna och stödet.

Jag minns bara att jag åkte mot kurvan så om det var någon som såg vad som hände så skicka gärna ett pm. Är nyfiken på om fram/bak däck släppte eller om det var jag som gjorde något knasigt.

O tack till fotokurvsgrabbarna som såg till att jag fick hjälp så snabbt som möjligt!:)
 

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Ort
Idyllen
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Tack för lite fina bilder. Skönt att det gick bra för den nykrönte kraschkungen också.
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Jag körde förbi fotokurvan lite senare på kvällen, och då stod det en jeppe i diket på utsidan av kurvan, på Rosenhill-sidan så att säga, och försökte kicka igång sin hoj. Någon som vet mer?
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Han står där fortfarande..
Han också, eller är det bara moppen som står kvar? Man kan ju tycka att det är ett minst sagt underligt ställe att parkera sin hoj på om man ska felsöka den, tydligen var det någon vakuumslang som hade gått sönder. Det finns ju en "p-plats" 30m längre bort, från det håll han kom ifrån :va
 

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Ort
MAERSTA
Hoj
Honda CB450 '86
Han också, eller är det bara moppen som står kvar? Man kan ju tycka att det är ett minst sagt underligt ställe att parkera sin hoj på om man ska felsöka den, tydligen var det någon vakuumslang som hade gått sönder. Det finns ju en "p-plats" 30m längre bort, från det håll han kom ifrån :va

Han står där och kickar fortfarande. Den var tydligen lite sur.
 

hasseman

Ny medlem
Gick med
12 Aug 2010
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR 954 RR
Jaaa okej oavsett så var det tur han fixade de och mår bra . En hoj går ju att ersätta .....
 

Pluto

Nu har jag ingen hoj alls
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Hemma hos mig
Hoj
2003 Yamaha R1
Det var jag som åkte ut på åkern igår. Har klarat mig förvånansvärt bra, har bara en riktigt öm nacke, så skydden gjorde det dom skulle. Tyvärr gick det inte lika bra för min båge där det enda som inte verkade vara trasigt var drivpaketet, fälgarna och stödet.

Jag minns bara att jag åkte mot kurvan så om det var någon som såg vad som hände så skicka gärna ett pm. Är nyfiken på om fram/bak däck släppte eller om det var jag som gjorde något knasigt.

O tack till fotokurvsgrabbarna som såg till att jag fick hjälp så snabbt som möjligt!:)

Fan va skönt att det gick bra för dig. Trist med hojen men samtidigt är det skit samma.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top