SM-final på Sviestad 7-8/9!

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Ort
I ett hus på landet
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Ni har väl inte glömt att anmäla er till vad vi hoppas blir årets bästa tävling! Som vanligt kör vi fredagsträning hela fredagen för ynka 400:- som betalas på plats!

Anmälan till själva tävlingen görs på Svemo TA innan 25/8 för att slipa efteranmälningsavgift! Tävlingen kostar er inte mer än 2100:- och som vanligt får ni mycket körtid!

Vill nu ha bra mat billigt så förbeställer ni det via roadracing(a)lms.se skriv namn på föraren samt antal portioner och vilka dagar ni vill ha mat. 75:-/portion tar vi,det är riktig mat och mycket mat!

Vi kommer försöka göra något lite extra av vår tävling i år! Inträdde är endast 50:-/dag. Vi kommer ha Otto på plats som kommer skjuta publik under lunch och efter tävlingarnas slut. Vi kommer ha Mekonomen på plats som säljer snorbilliga saker ni inte kan leva utan! Mer roliga utställare kommer offentliggöras närmre tävlingen!

Ta med familjen och ha en skön dag på sveriges trevligaste roadracingbana! Lämna av familjen hos våra publikvärdar så får de en tur genom depån och visas till de bra publikplatserna!

Men viktigast av allt! Anmäl er nu! :)
 

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Bara tanken på att få åka bakpå Otto gör att det pirrar lite extra men jag vet fan inte om jag vågar :tungan
 

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Ort
10 nautiska från slottet
Hoj
Ja
"Vi kommer försöka göra något lite extra av vår tävling i år! Inträdde är endast 50:-/dag. Vi kommer ha Otto på plats som kommer skjuta publik under lunch och efter tävlingarnas slut."

tror att det inte kommer så mycket publik under dom premisserna:D
 

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Ort
Nybro
Hoj
ZX-6R SST 600
För mig pirrade det lite extra med att Otto ska SKJUTA publik under lunchen. Vill man inte ha en så stor publik som möjligt eller behöver den hållas efter? ;)
 

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
"Vi kommer försöka göra något lite extra av vår tävling i år! Inträdde är endast 50:-/dag. Vi kommer ha Otto på plats som kommer skjuta publik under lunch och efter tävlingarnas slut." tror att det inte kommer så mycket publik under dom premisserna:D
Haha! Det var nog det roligaste jag läst på SH på år och dag :lol
 

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Ort
I ett hus på landet
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Typiskt, jag som läste igenom och allt innan jag skickade! Det ska ju så klart stå att Otto ska SKJUTSA publiken som vi vill ha dit! Jag löser det personligen om han börjar skjuta någon, deal? ;)
 

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Crime Village
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Grymt bra upplägg!

Är tyvärr bortrest den helgen, annars hade jag garanterat varit där. Känns lite surt att missa det här. :)
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Grymt bra upplägg!

Är tyvärr bortrest den helgen, annars hade jag garanterat varit där. Känns lite surt att missa det här. :)

Ja, synd om du missar det :)

Men tipsa vänner och bekanta med det minsta motorintresse istället!

Vi kommer utöver den fantastiska tävlingshelg ha en hel del andra aktiviteter på området och under dan. Både att "göra" och "se" :)

Jag kan i dagsläget tyvärr inte säga mycket mer då allt inte är 100% spikat, men för den som vill missa ett race och gå och göra nåt annat eller den som har rastlösa barn med sig kommer det finnas lite "runtikring-event" att lägga en stund på så att säga.

Jag hoppas att vi kan presentera en färdigplanerad dag någonstans i nästa vecka. :)
 

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Ort
I ett hus på landet
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
För er i publiken som vill ha något utöver racing att torra på är detta evenemanget för er! Bland annat kommer Segway finnas på plats med både on- och offroad modellerna, självklart blir det provkörning för de som vill!

Även trialsektionen kommer finnas på plats och prova på möjligheter finns även där!

Porsche kommer finnas på plats med flera häftiga bilar så tveka inte sett stanna till och ställa frågor!

Peter Lindén kommer finnas på plats som speaker för ''den rätta känslan''!

Mat kommer serveras båge i depån och utanför. Allt från fika och glass till hamburgare och matlådor komme finnas!

Ni vågar väl ändå inte missa årets bästa tävling? :)
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Alltså.

Utställning
Porsche
Otto Johanssons BMW + Hojar
Formula-bil
Ariel Atom

Medåkning
Ariel Atom
Superbike och/eller BMW M3

Prova på
Trial - El-trial från 5 år. "Riktig" för vuxna barn
Modellflygssimulator (inte spikat än, men hinner säkert lösa sig på två veckor :) )

I depån
I år finns publikvärdar på plats för att ta hand om mer eller mindre vilsna själar som vill få lite tips och trix, mer info om sporten eller lite förare presenterade.

Mat
Vi kör ett mindre test med en lokal (bra) restaurang som kommer att servera lite bättre mat i begränsad upplaga för att testa hur efterfråga ser ut. Vet ni med er redan nu att ni vill ha mat av högre rang än vad vi normalt serverar så kan jag kolla om det är möjligt att förbeställa några extra där. (Inga löften på den fronten)
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Alltså.

Utställning
Porsche
Otto Johanssons BMW + Hojar
Formula-bil
Ariel Atom

Medåkning
Ariel Atom
Superbike och/eller BMW M3

Prova på
Trial - El-trial från 5 år. "Riktig" för vuxna barn
Modellflygssimulator (inte spikat än, men hinner säkert lösa sig på två veckor :) )

I depån
I år finns publikvärdar på plats för att ta hand om mer eller mindre vilsna själar som vill få lite tips och trix, mer info om sporten eller lite förare presenterade.

Mat
Vi kör ett mindre test med en lokal (bra) restaurang som kommer att servera lite bättre mat i begränsad upplaga för att testa hur efterfråga ser ut. Vet ni med er redan nu att ni vill ha mat av högre rang än vad vi normalt serverar så kan jag kolla om det är möjligt att förbeställa några extra där. (Inga löften på den fronten)

:tummenupp:tummenupp:tummenupp
 

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Mantorp Park
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
Macke visar upp sin värsta RR skada i karriären

Hur ska det gå?! kommer fingret ramla av? kommer han klara den benhårda inbromsningarna?
kommer blodet stå som en kvast ur fingret efter 1:a böj?

Den som kommer till banan får veta, resten får vänta förväntansfullt på rapporten efteråt:rofl

http://www.youtube.com/watch?v=NTtVRaqOJ8I
 
Last edited:

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Mantorp Park
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
Många tycker det är imponerande när Marc Márquez skrapar armbågar på en MotoGP hoj, vi har en kille som tävlar i helgen som skrapar armbågar på en 600:a :) Gissa vem!?

Fotografen är R2 här på forumet

motofoto.se_-3861.jpg
 
Nyheter
Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top