Medel och snabbturer i Sthlm

FastFred

Återfallsknutte
Gick med
7 Jul 2013
Ort
Huddinge
Hoj
Suzuki M1800RZ -14
Om inga bättre förslag dyker upp så kommer jag nog att satsa på den här slingan http://goo.gl/maps/Dt2Ns. Åt minstone åt ena hållet. Sedan kanske käk på Torö eller i Nynäs??

Vägarna är nya för mig så tempot blir nog raskt på Bulten och Sorundavägen men sedan lite försiktigare. Är det någon som kan vägarna ner över Ösmo och Torö som kan leda så kanske tempot kan bli anständigt även där.

Två uppsamlingspunkter en för start på vändplanen på Benvedsbacken i Huddinge sedan tankning och uppsamling på Rosenhill.

Förslag på starttider 10,30 Benvedsbacken och 11,15 Rosenhill. Skulle den här turen kunna intressera någon?

Ha ha ha insåg hur korkat det var att lägga in färdväg och tid för inspirerad körning... Man ska kanske inte göra det allt för enkelt för Harry Haffa...

Så jag lägger in en alt. sväng här och så kan vi väl bestämma på plats vilken väg vi ska ta. Jag är givetvis öppen för andra förslag, det är alltid roligare att få sig en guidning på vägar man inte åkt tidigare.

Mörkö svängen http://goo.gl/maps/VXbJE

Fyll gärna på med egna förslag så kan vi bestämma oss på Rosenhill.
 
Last edited:

SuperTed

SDK #4694
Gick med
24 May 2008
Ort
Stockholm
Hoj
2004, ZX10R
Jag är lite sugen att haka på om utrymme för en italienare finns :) ska bara se om jag hinner sova 3h först. Jobbat natt nämligen.
 

Täppas

Guest
Jag testar att haka på här, så tråkigt att köra runt själv.
Kör kåplöst men det funkar bra om det inte är "bomba satan tempo"... (isåfall viker jag bara av där det passar).
Svart skinnställ och svart Ducati monster om ni ser någon vilsen kika sig omkring...
 

FastFred

Återfallsknutte
Gick med
7 Jul 2013
Ort
Huddinge
Hoj
Suzuki M1800RZ -14
Kul att vi blir några stycken! Jag måste dock förvarna att jag kanske eller något sen. Jag måste kastsa mig på hojen och lokalisera en bortsupen tonåring... :(

Jag meddelar här om det skiter sig för min del.
 

Jonas76

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2009
Ort
Haninge
Hoj
Ktm 950sm
Även om jag inte hade ert tempo var det riktigt nice...hakar på fler ggr om jag har tid.
 

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Ingarö, Stockholm
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Trevligt värre. Nu blir det till att plocka ner svingen. Gammal Retta klarar inte sånt där tempo :D
 

SuperTed

SDK #4694
Gick med
24 May 2008
Ort
Stockholm
Hoj
2004, ZX10R
Instämmer. Var en trevlig tur idag. Ett bra tecken på en lyckad tur är såklart när alla kommer hem hela och glada :)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top