Samling imorgon tisdag - Bikeweek på Åsen!

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...sent omsider, alla har kanske inte förstått tjusningen med facebook (än...ofattbart nog).

Inskrivning 08.00 på Gelleråsen (i sekretariatet), 450 bagis för en dag med allmänhetens körning.
Same-same som vanlig bandag (95 dB, pass i hastighetsindelade grupper, etc), med skillnad att man vill ha allt glas tejpat...

/J
 

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Ort
Vid en bana
Hoj
600rr
...sent omsider, alla har kanske inte förstått tjusningen med facebook (än...ofattbart nog).

Inskrivning 08.00 på Gelleråsen (i sekretariatet), 450 bagis för en dag med allmänhetens körning.
Same-same som vanlig bandag (95 dB, pass i hastighetsindelade grupper, etc), med skillnad att man vill ha allt glas tejpat...

/J

Hojen ska vara besiktigad påställd och slicks är förbjudet. Kraschkåpor är O.K

Var uppe o snacka med Luff idag.
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Jajäääädrar...var kommer alla dessa riktigt skumma förare ifrån när det vankas bikeweek på åsen? :crash

Idag har man fått sett de mest underliga, och grisiga manövrar...på dagens första två pass. Sedan blev det allmän uppsträckning av hela gruppen med "en till ful omkörning och ingen i gruppen åker en meter till"...och faktiskt med omedelbart resultat - helt plötsligt var det som vilken bandag som helst (med undantag för ett par filurer som aldrig kan ha varit på bana förut).

Får se om man skall dit imorgon igen och se vad humör/nerver orkar med...? :crash
 

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Ort
Vid en bana
Hoj
600rr
Jajäääädrar...var kommer alla dessa riktigt skumma förare ifrån när det vankas bikeweek på åsen? :crash

Idag har man fått sett de mest underliga, och grisiga manövrar...på dagens första två pass. Sedan blev det allmän uppsträckning av hela gruppen med "en till ful omkörning och ingen i gruppen åker en meter till"...och faktiskt med omedelbart resultat - helt plötsligt var det som vilken bandag som helst (med undantag för ett par filurer som aldrig kan ha varit på bana förut).

Får se om man skall dit imorgon igen och se vad humör/nerver orkar med...? :crash



Hehehehe härlig beskrivning :)

Var uppe igår och kikade lite och det är bättre än cirkus vissa ggr speciellt när 6 st samtidigt försöker ta sig igenom tröset och ingen har vett att hålla spår :)

Självklart ska du köra imorgon jag kommer och bråkar lite i grupp 4 tillsammans med en annan halvsnabb är dom allt för djävliga i gruppen kan vi säkert preja ut någon i depåböj alt snabbhögern innan ejjes gör mest ont där!!!

P.s självklart skrivet med glimten i ögat skulle aldrig falla mig in att köra någon av banan D.s
 

Grizzly74

Ny medlem
Gick med
7 Sep 2011
Ort
Grangärde
Hoj
-04 Kawasaki zx10r
Jag var där och körde idag och tyvärr var dessa nötter kvar.. Jag ligger med knät på vita linjen i höger'n i esset.. Då ramlar det in en KTM med norsk förare..innanför mig! :dummer Ja, han/hon körde förbi mig med bägge hjulen långt uppe på curbsen. Då bytte undertecknad grupp!
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Jag var där och körde idag och tyvärr var dessa nötter kvar.. Jag ligger med knät på vita linjen i höger'n i esset.. Då ramlar det in en KTM med norsk förare..innanför mig! :dummer Ja, han/hon körde förbi mig med bägge hjulen långt uppe på curbsen. Då bytte undertecknad grupp!

Trist att samma idioter körde samma jäkla stil idag med...läge att uppmärksamma Mike och kompani på det?

Största skillnaden efter åthutningen igår, var att just de där två inte syntes till värst, och vips var det betydligt trevligare körning...vi grunnade lite på det i bilen hem igår jag och Jimmy...och hade båda lite känslan att det räcker med ett par rötägg för att grisa ned attityden i en hel grupp.

Förbannat otrevligt beteende får man säga, jag såg flera lika illa genomtänkta manövrar bland (osäkra) gatåkare av samma förare igår...
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top