Supermoto @ Tuvängenring

D-MAN 660

Torque Junkie....
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
Superduper Hertig 2015.
Har kört på Ticksta banan back in the days när jag körde min gamla 660.. Ska kolla upp mot våren om det finns intresse av andra att köra där, isf ska jag försöka styra upp något. Btw så bor jag ju faktiskt i Rimbo
 

Johanjulgran

#25 supermotard
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Brottby
Hoj
KTM 450 SMR -07
Jag är intresserad av att köra på Ticksta. Jag bor i Edsbro så det är inte så långt dit.
 

EBORG

Ny medlem
Gick med
8 Oct 2012
Ort
Newmill
Hoj
-08 SM450RR -09 KXF450SM
Årsmöte 2014 och medlemsmotioner

Styrelsen välkomnar samtliga medlemmar till årsmötet 2014
Så se till att pröjsa medlemsavgiften för 2014. Mer info på www.skrc.se

Mötet kommer att hållas i Klubbhuset, Tuvängen, tisdagen den 11 februari 2014 kl. 18.30 - 21.

Medlemmar som önskar lämna motioner skall ha gjort så SENAST 14 dagar innan årsmötet. Skicka motionerna per post till SKRC, Box 294, 15124 Södertälje, eller per epost till ordförande. Adress finns på www.skrc.se

Styrelsen
 

EBORG

Ny medlem
Gick med
8 Oct 2012
Ort
Newmill
Hoj
-08 SM450RR -09 KXF450SM
Då har vi öppnat för säsongen. :banana Se nya träningstiderna i första inlägget.:fakta ^
 

TFK

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2003
Ort
Strängnäs
Hoj
KTM 990 SMR, KTM 450 SXF Motard, GasGas EC300
Det körs motard på tisdagar och lördagar. Mer info om träningstider finns på skrc.se, men hemsidan är lite fattig på motardinfo. Det finns även en FB-grupp där det förs en del diskussioner kring träningstider m.m. (Supermoto @ Tuvängen ring)
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
Jag ska till Tuvängen ikväll och åker från Strängnäs vid femtiden. Ska du hänga med?

Hade gärna gjort men hojjen är i molekyler just nu :gnissla Skrik gärna till nästa gång så kanske jag fått ihop den :)
 

TFK

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2003
Ort
Strängnäs
Hoj
KTM 990 SMR, KTM 450 SXF Motard, GasGas EC300
Du har ju flera timmar på dig att skruva ihop den!
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
Du har ju flera timmar på dig att skruva ihop den!

Haha jag har flera timmar kvar att jobba också ;) Men är lite för mycket kvar. Håller på att bygga om ett helsystem så det ska passa och sen få dit lite blinkers och sånt så den blir lite mer gatlaglig.
 

TFK

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2003
Ort
Strängnäs
Hoj
KTM 990 SMR, KTM 450 SXF Motard, GasGas EC300
Haha jag har flera timmar kvar att jobba också ;) Men är lite för mycket kvar. Håller på att bygga om ett helsystem så det ska passa och sen få dit lite blinkers och sånt så den blir lite mer gatlaglig.
Äh, blinkers mm behöver du ändå inte på Tuvängen och jag drar dit min hoj på släp.
 

TFK

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2003
Ort
Strängnäs
Hoj
KTM 990 SMR, KTM 450 SXF Motard, GasGas EC300
Haha jag har flera timmar kvar att jobba också ;) Men är lite för mycket kvar. Håller på att bygga om ett helsystem så det ska passa och sen få dit lite blinkers och sånt så den blir lite mer gatlaglig.

På söndag kör vi 10-14 (ev till och med längre). SMHI har lovat 24 grader och strålande sol!
 

Snowman89

Guest
På söndag kör vi 10-14 (ev till och med längre). SMHI har lovat 24 grader och strålande sol!

Vafaaaan...
Jag som åker neråt europa på lördag morgon :huvet

Skriv gärna här eller på FB, som ni gjort nu, när nästa körning blir så man inte missar den :)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top