Körs det något i Växjö?

Eric Sigurdsson

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2012
Ort
Linneryd
Hoj
KTM 1290 Superduke R -2014
Hej på er,

Nybliven MC-åkare från Linneryd undrar om det körs något runtomkring Växjö nuförtiden?

Lite låg aktivitet här...
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
Träffade ett stort gäng från Växjö på lelleträffen... annars kör vi ute i "skogen" en del..
 

Mister

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2010
Ort
Småland
Hoj
SV 1000S + F650GS + R1200R + Batbike
Körning var tidigare onsdagar från Allen vid Mcdonald,vet inte ifall det pågår fortfarande ?

Annars har du körning som utgår från Max/OKQ8 onsdagar kl 18.15. Det är Knights of heaven som är arrangör. Den är öppen för alla som vill haka på och detta kan jag rekommendera om man vill "upptäcka" bra körningsvägar runt Växjö
 

Q_Ball_Racing

Gasar hellre än bra
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Eneryda
Hoj
2014 stormtrooper 1000
jag kör för det mesta själv med. lite tråkigt.....

finns det några som är sugna på att köra så går det ju säkert att bestämma tid och plats för träffas och ta en tur tillsammans.
 

Loffe1

Medlem
Gick med
28 Aug 2006
Ort
Växjö
Hoj
RSV4 R
Det är bara att skriva i tråden eller skicka pm så hänger jag med. Jag kan när som eftersom semestern börjar på måndag :banana
 

Blozzard

Ny medlem
Gick med
1 Nov 2011
Ort
Växjö
Hoj
06 Ducati Sport Classic
Hakar gärna på några. Har inte hört om det onsdagsgänget, brukar de vara många? Det är ju rätt mkt folk på tyrolen på onsdagar
 

pelle plattfot

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2008
Ort
Alvesta
Hoj
Suzuki SV1000n 04
Lite lagom sent på säsongen att svara och lite lagom trådlyft men vi kör fortfarande på onsdagar. Vi utgår som det står längre upp från Max/OKQ8. Vi kommer åtminstone att köra månaden ut sen får vi se. Fika blir troligtvis på Max efter turen nu när alla caféerna har stängt.
Nu när hösten börjar närma sig brukar vi inte vara så många men det är alltid någon där om det inte står något annat på vår blogg http://knightsofheaven.se/blogg/index.html#home
Vi kommer dra igång med en ny säsong någon gång i början/mitten av april med regelbundna körningar.
Hjärtligt välkomna!!!
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top