ARC 6 h Endurance 2013.07.06

BC

Sporthojsnörd
Gick med
30 Mar 2004
Ort
Nisse pungkulla
Hoj
Moriwaki
Tråkigt...men inte väntat.

Kanske inte va så dumt att Fiver var arrangörer ändå......

Man saknar inte för än båset är tomt.
 
Last edited:

PeppeBus

SDK Socio#2734
Gick med
18 Jul 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 999SPR, CBR1000RR
Är det sista andetaget innom svensk RR vi hör?

I vilket fall så är det föga förvånande. Nu är det billigare att köra bandagar/tävlingar ute i Europa :va
 

Anderzz

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2011
Ort
Landskrona
Hoj
Gsx1000R K9 Hayabusa 09 BMW s1000rr banhoj
Ut med den infon till alla redan anmälda som snuvats på det första ERF't så blir det nog bra. Jag tror många väntar till semesterlönen dyker upp för att se om de kan prioritera racingen.

/J
Kommer info imorgon.
 

Johan31

Medlem
Gick med
25 Jan 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RGV 250 VJ23, Honda RC45, Suzuki GSX-R 750, Suzuki GSX-R 50, Kawasaki Ninja 400, Suzuki RMZ 450
Hur blir det med Sprint race.....är det helt avslutat eller?
 

Anderzz

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2011
Ort
Landskrona
Hoj
Gsx1000R K9 Hayabusa 09 BMW s1000rr banhoj
Återkommer med Svenska priser om ni vill teckna er genom mig/Big Buddha Racing
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Låt Humlan och Skalman hålla i serien så kanske det tar fart igen.
 

Gixxlito

Söker klokskap
Gick med
17 Dec 2006
Ort
Bonnahult
Hoj
Caddy -67 och Monark -49 125 cc
Skalman å humlan får väl mer än gärna hålla i tävlingen misstänker jag men dom har ju sjabblat till de med barnägaren å därför gav ARC det en chans som Desvärre misslyckades pga för få anmälda. Läst en massa här på forumet men hur många är de som skriver fakta istället för vad dom tror?

Är detta som du skriver fakta eller som du tror?

Ge ARC en chans istället då dom trots allt gett oss en chans att både tävla och träna!

Carry skrev väl i någon tråd att om det inte blir mer anmälda, så läggs kvällsträningarna i malpåse nästa år!

(inlägg #114 http://www.sporthoj.com/forum/showt...eway-med-ARC&p=5824052&viewfull=1#post5824052 )

Marknaden fungerar väl så att det inte är bara till att höja priser, kunderna slår gärna bakut. Iallafall på jobbet hos mig!



No fence, bara frågar.
 
Last edited:

Anderzz

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2011
Ort
Landskrona
Hoj
Gsx1000R K9 Hayabusa 09 BMW s1000rr banhoj
En arrangör som ska betala banhyra, ambulans, mat, funktionärer osv måste ju veta om de är lönt å köra tävlingen. Att vänta på att folk ska se om dom har råd att köra eller inte fungerar inte.

Skalman å humlan får väl mer än gärna hålla i tävlingen misstänker jag men dom har ju sjabblat till de med barnägaren å därför gav ARC det en chans som Desvärre misslyckades pga för få anmälda. Läst en massa här på forumet men hur många är de som skriver fakta istället för vad dom tror?

Ge ARC en chans istället då dom trots allt gett oss en chans att både tävla och träna!

Jag undrar fortfarande varför det inte stod en enda bokstav om ERF på Arc:s hemsida ?
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
En arrangör som ska betala banhyra, ambulans, mat, funktionärer osv måste ju veta om de är lönt å köra tävlingen. Att vänta på att folk ska se om dom har råd att köra eller inte fungerar inte.

Skalman å humlan får väl mer än gärna hålla i tävlingen misstänker jag men dom har ju sjabblat till de med barnägaren å därför gav ARC det en chans som Desvärre misslyckades pga för få anmälda. Läst en massa här på forumet men hur många är de som skriver fakta istället för vad dom tror?

Ge ARC en chans istället då dom trots allt gett oss en chans att både tävla och träna!

Vet du något om turerna kring Fivers inställda säsong? Jag vet nämligen hela historien, inte enbart det vissa personer i banans närhet säger, och din beskrivning stämmer väldigt dåligt med verkligheten. Jag vore tacksam om du ger fan i att smutskasta vårt namn utan att veta all fakta. Om du ringer upp mig på 0705926817 ska du få veta mer om spelet bakom kulisserna. Det är ett ämne som jag inte anser hör hemma på ett öppet forum.
 

gixxer-rules

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kärna
Hoj
CBR900RR
Bra Stefan! !

Tycker att det är skittåkigt att de blivit som de blev....

@Anderzz kan du klippa å klistra så man kan se va de står...
Kan inte visa oå min tel...
Betalnings info p dyl hade varit bra... Vi vill köra!!!!

Mathias
 

Anderzz

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2011
Ort
Landskrona
Hoj
Gsx1000R K9 Hayabusa 09 BMW s1000rr banhoj
För de som har bokat fredag-söndag kostar lördagen 1200:- att lägga till om man betalar i förväg, eller 1550:- på banan
För de som har köpt sönd-måndag är priset 1450:- om man betalar innan eller 1550.- om man betalar på banan.
För de som har köpt en dagt så är priset 1550:- för lördagen den 6 Juli.
Mini ERF (3h) kostar 750kr per team (2-4 personer)
Vill man bara köra Mini ERF kostar det 1400kr per team.
Enbart lördag kostar 1550kr.
Bokar man 2dgr är priset 2990:-
Redigera inlägg Svara Svara med citat
 

Anderzz

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2011
Ort
Landskrona
Hoj
Gsx1000R K9 Hayabusa 09 BMW s1000rr banhoj
Vill man boka genom Big Buddha Racing
Så maila till to@gokompetens.se
Skriv vilka dagar och vilken grupp.
Samt om man ska köra Erf så skriv Team namnet.
 

BC

Sporthojsnörd
Gick med
30 Mar 2004
Ort
Nisse pungkulla
Hoj
Moriwaki
Älskar forum......
ARC gick ut på Highsider att dom skulle köra ERF racet.
Och man kan inte hota lagen.....om inte ni anmäler er så blir det inget....för mig låter det mer som om ARC inte har organisation att driva en tävling...


Om man ska få tilbaka kontinuitet i racing får absolut inte en arragör backa.

Oavsett vem och vad och varför ang fiver tillhör inte in här i detta forum.

Ett min Endurance på 3tim är ju en nysning...det kör man ju själv.

Om det ska bli ngn serie i framtiden så bör nog alla klubbar...banägare börja samarbeta mer och kanske kliva ur grottan å möta år 2013....dataåldern.

Vi kommer inte till Start till Karlskoga.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Det finns ett sätt att få anmälningar, och det är att kontakta alla inom sporten och fråga om dom vill köra "på det eller det datum med det här eller det här". Inte svårt alls med lite samarbete.
 
Nyheter
Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Bike kör nya MV Agusta Enduro Veloce

Första bilden på senaste MV...

Top