NORDISKT MÄSTERSKAP på Speed Week Festival, Tierp Arena!

PiHa

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2012
Ort
Salbohed
Hoj
Hoj nr 4: Honda CBR 600f 1994
Hej alla Supermoto förare...
Som ni kanske har sett och hört talas om så drar vi igång Speed Week Festival på Tierp Arena mellan den 12-18 juli i år.

Vi har äran att få vara en viktig del i Nordiskt Mästerskap 2013! En av deltävlingarna kommer att arrangeras den 15-16 Juli inne på festivalområdet!


Hur många av er här inne på SH är intresserade av att få till denna tävling med motstånd från resten av kollegiet från Norden? Prestige, teknik, och massa gemenskap? Vem vill få titeln som Nordisk Mästare Supermoto #1 2013 på Tierp Arena denna sommar?

Ni kan gärna pma mig här eller hitta mig på fb under länken:
www.facebook.com/xtremeracing.se

Anmälningarna till tävlingen sker via SVEMOs hemsida Kontakt person: Lars Rostedt

Vill ni ställa upp som funktionärer under träning (13-14 juli) och tävlingsdagarna (15-16 juli) är ni välkomna att kontakta mig här via pm eller fb. Det går även bra att sända mail till mig: piahaikonen@gmail.com

Ha en fantastisk dag! Nu är sommaren äntligen på väg och Speed Week Festival närmar sig med stormsteg!

Alla är hjärtligt Välkomna!

Mvh Pia
 

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Tja Pia.

Som det ser ut för mig nu så har jag semester då:banana
Är det spikat vilken dag SM går på samt vilken dag NM går på?
SM är jag med på oavsett dag. NM hänger på vad plånboken säger:gnissla.

Kör jag bara SM så är jag givetvis med som funktionär under NM-tävlingen oavsett vilken dag det blir. tummenupp

Underbart är att det ges möjlighet till att få köra supermoto under 4 dagar på raken!:yoparty

Du skriver träning 13 och 14. Bara den 14,15 och 16 står med i schemat. Är det alltså supermoto under 4 dagar? Träning 13+14 juli och tävling 15+16 juli?

/Mange J #303
 
Last edited:

PiHa

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2012
Ort
Salbohed
Hoj
Hoj nr 4: Honda CBR 600f 1994
Hej
Jag vill dessvärre beklaga och be om ursäkt då denna gren har blivit inställd på Tierp Arena av många orsaker. Jag hoppas på att ni alla som kör SuperMoto ändå ska få en kanonfin tävling och att ni finner er en fin plats att ha just denna deltävlingen på!

Åter igen... Beklagar!
 

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Många olika orsaker? Vad som framkommit så är det pga. att det tilldelade området inte kunder uppfylla säkerhetskrav.
Var det fler orsaker än säkerhetsbrister?

/Mange
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top