Handledare i Göteborg sökes - Givetvis fås kompensation för besväret.

Extrusion

Ny medlem
Gick med
9 May 2013
Ort
Göteborg
Hoj
Honda CBR 600RR - 10
Hej,

Jag är ny på detta forum och är inte helt hundra på om jag postat i rätt kategori.

Jag söker någon som kan tänkas vara handledare för mig i gbg området, tiderna på körskolorna är svåra att få så detta skulle vara ett bra komplement.

Givetvis kompenserar jag dig för besväret med ett par 300 - 400kr i timmen, efter varje avslutat körning.

Finns det någon på detta eminenta forum som kan tänka sig ställa upp?
 

RandomDude

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Street Triple R -13
Handledaren måste ansöka om att vara godkänd för just dig, det tar ca. en vecka efter att man anmält sig och betalt (allt görs via nätet enklast).

Själv bor jag inte i Göteborg, men lycka till!
 

Extrusion

Ny medlem
Gick med
9 May 2013
Ort
Göteborg
Hoj
Honda CBR 600RR - 10
Handledaren måste ansöka om att vara godkänd för just dig, det tar ca. en vecka efter att man anmält sig och betalt (allt görs via nätet enklast).

Själv bor jag inte i Göteborg, men lycka till!

Det har jag koll på och givetvis står jag för den kostnaden.

Tackar! hoppas att det finns någon intresserad därute.
 

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Ort
Malmö
Hoj
Bandit -09
Prova blocket. Fick handledare som hjälpte mig utan att jag behövde betala en spänn :) Finns ofta MC folk som gillar att köra och som inte ser det som jobbigt att hjälpa dig! Kul att du börjat köra MC.

P.s. släng skroten till MC du köpt och kör något som inte kommer gå sönder hela tiden.
Läst en del skräckhistorier om motorhaverier för den motorcykeln :näsblod
 

Extrusion

Ny medlem
Gick med
9 May 2013
Ort
Göteborg
Hoj
Honda CBR 600RR - 10
Jag har kört ca 6 lektioner på trafikskolan men de har oftast väldigt dåliga tider vilket gör att jag måste flexa från jobbet för att hinna med. Därför betalar jag gärna några hundringar i timmen för att slippa åka på obekväma tider som innebär flex från jobbet.

Haha fick hojen nästan gratis så jag slog till och ska ha den som en slit o släng hoj fram tills den går sönder. Vill inte upprepa polarens misstag = Köpte en CBR 1000RR innan han fick kortet, ett år senare har han fortfarande inte något körkort och är 23år gammal vilket innebär att han inte kan köra upp för obegränsat = hojen står och samlar damm och tappar värde varje dag :banana
 

sjukihuve

lite snett är också rakt
Gick med
21 Oct 2008
Ort
Stockholm
Hoj
yamaha xj6
som jag sagt förut till gbgare, hade ni bott i sthlm hade jag ställt upp om jag haft kortet 5år, vilket jag inte har än :/ sen så hade jag ställt upp med att du endast betalar min bensin och ngn korv rulle.. jag är inte religös men jag tror på att tjänster kmr i gentjänster och förstår inte personer som är desperata efter pengar, lev livet istället och hjälp till, det är min åsikt. finns så mkt större problem i världen tex korruption, slav handel, barn som inte får chansen att studera m.m .. men klart sitter du på pengar då kan du allt lägga ut för vad personen vill ha. tack
 

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Jag bor vid Eriksbo ca 13min öster från centralen .

Lite långt kanske men hittar du inga roligare kan du säkert åka med mig och polaren alldeles kostnadsfritt.
Eriksbo är väl i närheten av Angered/Gråbo vill jag minnas?
 

Extrusion

Ny medlem
Gick med
9 May 2013
Ort
Göteborg
Hoj
Honda CBR 600RR - 10
Lite långt kanske men hittar du inga roligare kan du säkert åka med mig och polaren alldeles kostnadsfritt.
Eriksbo är väl i närheten av Angered/Gråbo vill jag minnas?

Helt rätt, jag kan nog ordna parkering lite närmare stan om det underlättar. Kör ni i Alingsås eller Göteborg, har nämligen en bekant i Alingsås som eventuellt kan orda förvaring om detta skulle behövas.

Väldigt sjyst av dig men ett flak öl får du iaf låta mig bjuda på om vi åker tillsammans :yoparty
 

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Jag jobbar vid Linnéplatsen, antingen utgår jag därifrån för efter-jobbetsvängar eller så börnar du till Alingsås med bil eller dyl så utgår vi härifrån. Klart enklast för mig iofs för då slipper jag den sega trippen hem när du är avlämnad hemma.
 

Extrusion

Ny medlem
Gick med
9 May 2013
Ort
Göteborg
Hoj
Honda CBR 600RR - 10
Jag jobbar vid Linnéplatsen, antingen utgår jag därifrån för efter-jobbetsvängar eller så börnar du till Alingsås med bil eller dyl så utgår vi härifrån. Klart enklast för mig iofs för då slipper jag den sega trippen hem när du är avlämnad hemma.

Nice, ge mig en dag eller två för att ringa chefen som bor i Alingsås och se om inte han låter mig låna hans garage så kan vi ta det därifrån.
 

Babe2

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2013
Ort
Bergum
Hoj
Honda 2016 CB1000R
Kl och hänger på din tråd då jag just lagt ut en annons att jag söker handledare i Göteborgstrakten.
Behöver mer tid i sadeln och trafikskolan suger ur alla pengar ur mig.

Någon annan i Göteborgstrakten som kan tänka sig att ha en tant på hoj med någon/några dagar i veckan?

/Babe
 

ronburgundy

Ny medlem
Gick med
11 May 2013
Ort
Göteborg
Hoj
Honda FMX650
Söker också en handledare! :)

23-år och bor i frölunda! skall köpa mig en kawasaki z750 i veckan tänkte jag!
 

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Ni verkar bo rätt nära varandra?
Jag har inget emot att agera handledare, det sega är upplockning/avlämning och den sega trippen hemåt sedan, det blir runt 8 mil bara där.
Extrusion verkar kunna ha sin hoj ståendes i Alingsås, det underlättar något vansinnigt för min del.
Du råkar inte ha någon liknande möjlighet?
 

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
*fniss*
Verkar som Göteborgskretsen kommer växa kraftigt i år.
 

ronburgundy

Ny medlem
Gick med
11 May 2013
Ort
Göteborg
Hoj
Honda FMX650
Nope, tyvärr. Hojen kommer vara vid frölunda torg alt. lååååångedrag. Inte jättelångt från linné, men förstår att du kanske inte orkar köra runt som en galning efter jobbet!
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top