Någon som tänkt fotografera på Sydskanes Emses heldag på Knudan 24/5

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Hej,

jag har lockat med mig två kollegor plus en bekant till vår körning på Ring Knutstorp den 24:e maj.

Det två kollegorna körde även förra året och tyckte det var förbannat kul. De har dessutom sett alla snygga foton på mig från våra körningar och bad mig därför att förhöra mig om det är nån som tänker fota på heldagen.

Skulle alltså bara vilja veta om det är nån som tänkt fota och som då skulle kunna tänka sig att hålla ett extra öga på dessa tre i GUL grupp.

Om det finns någon som vill göra mig och dem tjänsten så lovar vi att bjuda på kaffe o kaga i mitt släp som tack för hjälpen!
 

TELG.biz

Ny medlem
Gick med
22 Sep 2009
Ort
Bor? skogen...
Hoj
Kawasaki z750 -07, Honda Crf450 -08, Kawasaki ZX6R BanHoj -08
Kan ta med min kamera så kan jag nog hitta någon liten stund att avsätta från bullermättning om de är okej med er/styrelsen =) Vi är ju två på skamkärran så där är ju alltid 1 redo?
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Stort tack för erbjudandet Tobias men njaaa... jag tror inte det.
Ni har era åtaganden att sköta under dagen, skamkärra och bullermätning, och det är det ni skall göra. :tummenupp
 

kogi04

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2011
Ort
Blentarp
Hoj
Yamaha MT-07 -14, Suzuki SV650S -00
Om jag tar mig dit så säger till i förväg. Kan försöka fota er då.
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Om jag tar mig dit så säger till i förväg. Kan försöka fota er då.
Kanon, det hade varit trevligt som sagt! :tummenupp
Tyvärr, ska putsa personbästat!
Ähhhhhh, ta nu med dig utrustningen, du hinner plåta lite i gul, jag kan agera depåslav och fixa dina däckvärmare och varmköra hojen under tiden. Så jävla brått behöver du inte ha att bli snabbast i Sverige. :krama
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Kanske kommer och fotar om allt klaffar. :)
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Och det är faktiskt det viktigaste. Att det bara är kul när man vinner och är snabbast - det är ju en annan femma. :hoppa
Så är det för vissa. De som känner att de har nån brist eller dåligt självförtroende / självkänsla måste oftast vinna för att ha kul. Vi som vet att vi är bra och utan fel behöver inte spänna upp fjädrarna utan kan ha en avslappnad inställning till livet. :tungan

Du är som Lorenzo och jag är som Colin, kolla in början och sen 5:17 in i intervjun. :D

 

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Du är som Lorenzo och jag är som Colin, kolla in början och sen 5:17 in i intervjun. :D


Det är en jämförelse jag kan köpa. Att du jämför mig med en världsmästare har jag inga problem med. Det säger ju en del. :krama

Sen kollade jag visserligen detta på mobilen men jag förstår nog varför du gillar Colin.
Man ska ju nämligen:
"Prata med bönner på bönners vis och med de lärde på latin" för att göra sig förstådd. Och Colin pratar ju så mycket redneck som bara går. :hoppa
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top