Schwantz, Haga och Kagayama kör Suzuka 8timmars.

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati
När jag postade den länken rullade ett av kvalen, den kommer nog funka på racet.

Goddag yxskaft till mig själv. Det är klart den inte fungerar. Måste fått hjärnsläp. Tänkte inte på att det bara är lördag idag förvirrad som man är. Får skylla på värmen :tummenupp
 

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Ort
Umeå
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
När jag postade den länken rullade ett av kvalen, den kommer nog funka på racet.

Gömmer det sig någon live stream där inne eller är det "bara" live timing och nyheter?

Edit; såg nu att det "gömmer" sig en livestream på förstasidan men den verkar inte funka för tillfället?
 
Last edited:

NSB33

Mullsjö Maniac
Gick med
14 Feb 2007
Ort
Mullsjö
Hoj
Suzuki Gsxr 1000 K9 extra allt! KTM 690 SMC-R -13
Min tid verkar inte stämma :rodnar
Har börjat redan?
 

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Ort
Umeå
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
Men visst är det synd och skam att det inte finns riktiga möjligheter att se ett sådant populärt lopp som Suzuka 8-timmars via streaming eller någon tv-kanal? Eller var det bara jag som missade att det finns? :)
 

Peter 11

Peter
Gick med
12 Sep 2004
Ort
Sköllersta
Hoj
RD
Men visst är det synd och skam att det inte finns riktiga möjligheter att se ett sådant populärt lopp som Suzuka 8-timmars via streaming eller någon tv-kanal? Eller var det bara jag som missade att det finns? :)

Håller med dig,streamades endast under träningarna tyvärr..
Bra att regnet inte ställde till det på slutet.

Hade planer på att ta mig dit för länge sedan,tidigt 90 tal men det rann ut i sanden.
Nu är det Isle of Man och Suzuka 8 timmars som står högst på listan och denna gång ska det bli av.
 

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Ort
Umeå
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
Håller med dig,streamades endast under träningarna tyvärr..
Bra att regnet inte ställde till det på slutet.

Hade planer på att ta mig dit för länge sedan,tidigt 90 tal men det rann ut i sanden.
Nu är det Isle of Man och Suzuka 8 timmars som står högst på listan och denna gång ska det bli av.

Skulle vara kul att se Suzuka men jag tror inte jag skulle klara av vädret i Japan den här tiden på året. Underligt att de lagt det när det är som varmast där.
 

K B

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2008
Ort
Långt bort
Hoj
CBR900RR -92, CBR 900RR -92 Turbo, K5 Turbo, 7/11 Turbo, CBR1000RR SC59
Körde Kevin med den där Rainey hjälmen? :tuttar

Kul att han fick sluta på pallen. Får ta och fixa hem racet så man får se, missade det totalt...

970808_586498971389191_132597604_n.jpg
 

katana83

Med lem
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Katana 1100 sedan -87
Men visst är det synd och skam att det inte finns riktiga möjligheter att se ett sådant populärt lopp som Suzuka 8-timmars via streaming eller någon tv-kanal? Eller var det bara jag som missade att det finns? :)

Håller med.
Tidsskillnaden är dessutom till fördel för europa/sverige i detta fall. Det krockar inte med ett ev. F1 lopp som kanalerna alltid favoriserar i tablån före mc racing. Det hade varit kul att kolla, speciellt med detta kanonresultatet av veteranteamet :)
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Nä ingen stream va jag såg, skandal men det ska nog gå att fixa med tiden, nån japansk tvkanal skulle ju sända.

Grymt av veteranerna och vilken snygg gest av Kevin att hedra Rainey med hjälmen,
och inte för att 8timmars är GP och Kevin va väl inte snabbast i teamet, men 20år efter han sluta och 49 bast,
ett naturbarn blir aldrig långsam.
Måste vart ett grymt bra race, Skadade Haslam vinner med Michael van der Mark, 20år och första gången där, rätt bra bonus från Honda.

och Peter11, ja Suzuka 8timmars måste besökas.
 
Last edited:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.

-=[P-son]=-

Turn In - Apex - Flat Out - Highside
Gick med
7 Jun 2009
Ort
rööH
Hoj
Yamaha R6 -00 x 2, Husa 650 Motard, Husa 450 Enduro
Men har nån fått ner den, och finns den eg kvar?

Nope, finns inte om man söker....
Var nog japanskt program med, hoppas att den dyker upp igen!

Jävla störigt, hade fel på passkeyn, annars hade jag nog hunnit få ner den....
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top