Slipon ZX-10R -06

Piipi

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2012
Ort
Örebro
Hoj
ZX-10R -06
Jag har kikat runt lite i forumet och insett att jag inte blivit nå klokare, antagligen för jag inte kan leta..
Men om det finns nån vänlig som har lust att hjälpa eller åtminstone vägleda mig vore det underbart!
Har precis inhandlat en ninja och det är en 10a årsmodell -06 som ni ser. Det sitter original dubbla pipor på för tillfället och jag vill byta dom för att få till ett grymt ljud. Vad menar jag med grymt ljud undrar ni då såklart. Jag vill ha så mörkt och så högt ljud som möjligt. Det ska höras att man kommer(!). Effekt är jag ointresserad av då jag tycker att den har tillräckligt med dunderhonung.. :) jag vill ha kvar dubbla pipor precis som de sitter original, men byta ut rören för o få till det där "wow"-ljudet.
Tacksam för svar!
/ Pascal
 

Phas

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2011
Ort
Öland
Hoj
just nu utan
Akrapovic

Scorpion

Yoshimura

Sen är det bara leta återförsäljare :tummenupp
 

Piipi

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2012
Ort
Örebro
Hoj
ZX-10R -06
Synd att du skulle ha dina dubbla pipor kvar.Annars är detta ett som låter mycket om det var det du är ute efter..
http://store.racefituk.com/collections/zx10-r

Läst lite dåligt om racefit, och det låter inte helt som jag vill ha riktigt. Närmaste jag hittat hittils är Two brothers pipor ! :) Lutar åt o beställa dom, bara jag löser det med skatter o tullavgifter.. (Ebay, från USA..)
 

*BigRed*

Classic Rockin' Christmas Rules!!
Gick med
21 Nov 2010
Ort
Valley of the Sun
Hoj
Gixxer 1K K1 Big Red Santa Edition
Läst lite dåligt om racefit, och det låter inte helt som jag vill ha riktigt. Närmaste jag hittat hittils är Two brothers pipor ! :) Lutar åt o beställa dom, bara jag löser det med skatter o tullavgifter.. (Ebay, från USA..)

Checka in skickat PM :tummenupp
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top