Vill du ha din körning på film?

Henrik08

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2011
Ort
Hong Kong
Hoj
Duc Pantah-82, Duc 888-94, Apa/KTM, ZX10-09
Hej,

På fredag 19/4 är kör jag som instruktör i vit grupp. Jag tänkte ta med en kamera så om du vill ha en film på din körning så ta med en USB med plats för ca 2Mb.

Har du inte med dig någon USB så kan du köpa en till självkostnadspris (vet inte hur mycket det är, jag har inte köpt några ännu)

Att ha sin körning på film kan vara en bra hjälp att utveckla sin körning. Ni som redan utvecklat er körning hänger jag inte med, så erbjudandet gäller inte er..


Henrik
 

Iceheat

Allt går bara man ger sig fan på det.
Gick med
6 Feb 2011
Ort
Hässlehåla
Hoj
Yamaha :FZS 600 2002, FZR 1000 1987, TDM 900 2004, YZ 250 1990, WR 426 2001, Suzuki RMZ 450 2005 Motardkitad, 2stBanhojar R6 2002
Jättebra Henrik :)

Jag är väldigt tacksam för den hjälpen jag fick av dig förra säsongen. Man såg tydligt saker som man inte själv känner eller tänker på utan att se det med ens körning.

Ypperligt hjälpmedel om man vill hitta mer rätt med sin körning.

Mkt intressant synpunkt att se med HMS hur de skulle ställa sig till att vara delaktiga i detta. Det är kanske precis så det skulle kunna funka.
Sydskånes är inkörsporten i bandags träsket och för de som vill vidare till mer tävlingsinriktad verksamhet så finns det en fortsättning på hemmaplan i skåne. Då kan dessa föreningarna komplettera och promota varann utan att skada varandras intressen och samarbetet kan bli långsiktigt.

Bra att det länkas till fler forum för att få fler att vara delaktiga med sin input i dessa frågor.

Rami
 

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Jag kommer köra Knutstorp den 26/4 och filmar gärna de deltagare som vill ha en film också. Hojta till i förväg dock, så man kan plocka en dator och föra över filmerna. :) Man lär sig fruktansvärt mycket av se sig själv på film och då blir det ännu roligare att köra. Och det ska vara roligt att köra bana! :hoppa
 

Henrik08

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2011
Ort
Hong Kong
Hoj
Duc Pantah-82, Duc 888-94, Apa/KTM, ZX10-09
Jag kommer köra Knutstorp den 26/4 och filmar gärna de deltagare som vill ha en film också. Hojta till i förväg dock, så man kan plocka en dator och föra över filmerna. :) Man lär sig fruktansvärt mycket av se sig själv på film och då blir det ännu roligare att köra. Och det ska vara roligt att köra bana! :hoppa

Jag kör som deltagare i vit den 26:e och tar själv gärna emot den hjälpen. Är det den gruppen du kör?

Henrik
 

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Haha, nu var du rolig Henke. Jag kan självklart bara filma dem jag hänger med... :hoppa Annars kör jag röd grupp den 26/4 :krama
 

Henrik08

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2011
Ort
Hong Kong
Hoj
Duc Pantah-82, Duc 888-94, Apa/KTM, ZX10-09
Jag vet ju inte vem jag pratar med. Smällfet katt som heter GT, skulle kunna vara vem som helst :confused:

Henrik
 

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Haha, den må vara smällfet men den flyger! Jag presenterar mig på söndag. :) Men on topic - jag är instruktör i röd grupp den 26:e. :)
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Haha, den må vara smällfet men den flyger! Jag presenterar mig på söndag. :) Men on topic - jag är instruktör i röd grupp den 26:e. :)

Jag ska köra röd grupp den 26:e, du får gärna filma mig ett par varv då, har egen kamera :tummenupp

Svänger mycket bättre till vänster än höger så det hade varit skoj att se om man gör någon skillnad.
 

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Jag ska köra röd grupp den 26:e, du får gärna filma mig ett par varv då, har egen kamera :tummenupp

Svänger mycket bättre till vänster än höger så det hade varit skoj att se om man gör någon skillnad.

Självklart fixar vi det! Det är bara att leta efter den manligaste 600:an i depån. :hoppa
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top