Circuit Catalunya med Grevens hoj 1098

LasseGSXR600

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2009
Ort
Landskrona
Hoj
Ducati 1098 -07
http://youtu.be/kFUkP9WQXvc

Jag kör en Ducati 1098 lånad av Jan Greven
Min egen hoj Ducati 1098 , smällde oljetrycksgivaren efter 4 a svängar , Pavel !!!! Tack för lånet !!!!!!!! av din hoj en BMW 1000 RR som jag körde en hel stint 20 min gick som ett skollat troll :) i Stint 2 fick jag gas häng ner för backen in i snabb vänstern och gick på huet i backen med hojen gick några salto fram länges tack o lov hade jag Air bag som hjälpte bra
blev lite blåslagen och ett stukat vänster finger det får man va glad för :) Så klart Sprakk fan i mig Ramen på Hojen ochså :(


Ett stort Tack till dig Jan :) Och Pavel !! Jag fixar din Hoj Pavel :)


Mvh Lars Olofsson #64 BoTT
 

LasseGSXR600

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2009
Ort
Landskrona
Hoj
Ducati 1098 -07
Inte nog med det ! senare på kvällen gick vi ut jag min tjej o sonen på Hard Rock Cafe i barca och åt en god middag senare på kvällen skulle vi hämta bilen där jag parkera då har Spanska Polisen Bogserat bort bilen i ett garage på andra sidan Barcelona och det kosta mig 177 Euro o lösa ut bilen :) :( .. Så verkligen en givande Dag i Spanien :)
 

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Ort
Vid en bana
Hoj
600rr
Inte nog med det ! senare på kvällen gick vi ut jag min tjej o sonen på Hard Rock Cafe i barca och åt en god middag senare på kvällen skulle vi hämta bilen där jag parkera då har Spanska Polisen Bogserat bort bilen i ett garage på andra sidan Barcelona och det kosta mig 177 Euro o lösa ut bilen :) :( .. Så verkligen en givande Dag i Spanien :)

Ohhhh varför känns det som att det lika gärna kunnat vara jag!! Bara att boka nästa år igen kan ju inte bli så mycket värre :D:rofl
 
Nyheter
Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Bike kör nya MV Agusta Enduro Veloce

Första bilden på senaste MV...

Top