Sökes: nyaste sporthojarna för året att delta i årets olika GTBoard.com event

CCX

Sporthojsnörd
Gick med
1 Oct 2008
Ort
Stockholm
Hoj
BMW M5
Mot de vassaste standardbilarna som finns och ev. lite trimmat med första event i början av maj. Datum medellas snarast. Vi fick möta S1000RR förra året och den gick ju bra :)

Jag söker mest de nyaste standardhojjarna ska jag försöka så nu kan åka mot de vassaste standardbilarna för gatan. Det kan bli en del väntan tyvärr, men när det blir rejs filmas det och kan efter ett tag bli en miljon tittare, så ha tålamod :) Därav ingen kostnad för medverkan om du kommer dit med en trevlig MC. Ambulans och sjukvårdare komemr att finnas på plats. Det kommer ej att vara på Björkvik utan annat flygfält i Stockholmsområdet. Med lite tur kanske Mr G dyker upp också.

Är du trevlig och allt flyter på bra kan vi säkert ordna andra roligheter som Koenigsegg rejs eller annat skoj framöver.

Lite var vi gjorde förra året.



Lite showande är också kul :D


Maila gustav@gtboard.com
 

sjukihuve

lite snett är också rakt
Gick med
21 Oct 2008
Ort
Stockholm
Hoj
yamaha xj6
hahhaha kawan vs ninjan, 0.50sek in i klippet "- asså jag trodde han skulle dra mycket mer.." han har säkert inte gasat fullt, och ja, känn dig som förlorare!
 

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Kungsh.
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Kan ni inte ta med R1 -99? Världens mest prisvärda hoj.
 

Spiido

Ny medlem
Gick med
19 Jun 2012
Ort
East Coast
Hoj
En jättesnabb
aelm, jag tror du menar 98-an? Det finns då åtminstone en snubbe här på SH som hävdar bestämt att den med sina förgashästar kör ifrån alla nya std. hojar:yoparty jodu, känn på den :hihi
 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Kommer det nån BMW330 så ställer jag inte upp, jag vill inte bli förnedrad :7peta
 

K B

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2008
Ort
Långt bort
Hoj
CBR900RR -92, CBR 900RR -92 Turbo, K5 Turbo, 7/11 Turbo, CBR1000RR SC59
R1 -98, punkt.
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Finns INGET som slår en original Honda Blackbird från 97-98. Jag har sett oräknerliga inlägg, trådar, blogginlägg och YT-filmer om detta på SH. Skicka det bästa vi har!
 

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Ort
sthlm
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
Gustav..hur gör man om man vill komma och plåta på evenemanget var det nu blir ??
 

Baptisten

Medlem
Gick med
28 Mar 2010
Ort
Surahammar
Hoj
KTM Duke II
Jag kan komma med min polkaretta OM jag blir bjuden på en back öl och ni tilltalar mig Messias.

Köra tänker jag fan inte heller göra, men låta någon annan köra för ytterligare en back öl går nog att ordna.

Sen vill det sig att depåbrudarna inte är så jävla blyga, för det kommer väl depåbrudar?

Sen vill jag ha skjuts hem eftersom jag kommer att vara klot, helst i en Koenigsegg, men en viper är ok det också. Finns det dragkrok på dessa så att jag även får med hojen hem?
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
hah, nu när jag faktiskt flyttat norrut kan jag nog komma förbi med en lite tröttare hoj än det senaste sportmonstret. ;)
 

2mhk

Vågar välja växel!
Gick med
11 May 2008
Ort
Kungsbacka
Hoj
CBR 929rr Fireblade, GSX-R 1000 k6 banhoj
Finns det inte nån här på forumet som köpt på sig en Panigale eller en f4rr? Hade vart kul o se dem in action!
:)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top