REGLER FÖR TEKNIKFORUMET
Dessa regler appliceras även på övriga felplacerade teknikrelaterade trådar

VEM SKA SVARA PÅ FRÅGOR?
- Den med erfarenhet i ämnet
- Kom inte med gissningar
- Undersök ämnet väl, svara utförligt med bilder om möjligt.
- Sammafatta ditt svar i ett (1) inlägg istället för flera.
- För icke MC-relarade frågor, använd OT Teknikforumet
VARFÖR DESSA REGLER?
- Vi behöver sålla ut felsvaren som kan få otrevliga konsekvenser
- Irrelevanta diskussioner skall ej förekomma
- Detta forum ska vara SERIÖST.
- Regelbrott leder till banning från teknikforumet.
LÄS OVAN INNAN DU DELTAR I TEKNIKFORUMET
Sidan 1 av 10 1234567 ... SistaSista
Resultat 1 till 20 av 197
  1. #1
    saknar ännu skägg, väst och bumse... roffe_ss avatar
    Reg.datum
    aug 2005
    Ort
    Piteå
    Hoj
    Tussilago -88, 12 dl njurpaj -16
    Inlägg
    4 995
    Blogginlägg
    78

    Bandags- och träningsslicks t ex Metzeler CompK, Pirelli Superbike Pro

    Tittar man i alla de olika däckstrådarna dyker dessa upp då och då, sedan flyttas fokus ofta mot begagnade slicks eller DOT-gummi. Men jag är intresserad av folk som verkligen provat dessa däck (och eventuella andra fabrikat) och vill gärna samla erfarenheter, råd om däcktryck, förväntad livslängd etc.

    Jag kommer själv att testa en omgång CompK under fyra dagar v 21, varför valet föll på denna typ är att:
    - jag hellre kör än kränger gummi på mina bandagar. Två fälgomgångar finns - en med dåligtväder-/gatdäck (i år testas Bridgestone S20) och en med bandäck. Har tillgång till däcksmaskin hemma.
    - gatdäcken överhettas och håller för dåligt när jag kör eget tempo. Kör med rätt däckstryck.
    - DOT-däck förbrukas för snabbt, håller 1-max 2 dagar med fullt fäste. Kör med rätt däckstryck och värmare. Gäller däck typ Michelin Power Cup C (endurance) och Pirelli SC2.
    - jagar inte snabbaste tider, vill ha ett däck som är förutsägbart och gärna håller upp emot fyra-fem dagar i tempo mellan 5-10% långsammare än t ex Rookieförarnas.

    Då slicks rör sig mindre än skurna och denna typ av Metzeler/Pirellislicks fått gott omdöme för uppvärmning/livslängd i de fåtal recensioner som finns kanske detta kan vara en bra lösning?

    Så - hur länge funkade däcken för Er, vilken karaktär har dom (instyrning, feedback, släpper mjukt/plötsligt etc), hur funkar rekommenderade däckstryck (1.6 bak/2.1 fram kalla) etc? Alla erfarenheter - goda som mindre bra - är välkomna!
    Senast redigerat av roffe_s den 2013-02-09 klockan 10:24.
    -----...inte för att det behövs - men för att det går...-----
    "Alla gör vi våra misstag. Därför ska man inte färdas fortare än att ens skyddsängel hinner med"
    ...happiness is not around the corner, it's in the corner...


  2. #2
    #6 R-600 2014 Sandfållans avatar
    Reg.datum
    feb 2013
    Ort
    Vid en bana
    Hoj
    600rr
    Inlägg
    1 750
    Säg att du åker 5-10% långsammare än rookie förarna gör att du åker runt på 1.11-1.12 tider på Åsen? Då finns det nog inte mycket som håller för 4-5 dagar à 8x20 min pass och även presterar på topp hela tiden.

    Ta med däckmaskin till bandagarna är väl det godaste råd som finns att ge alt kör på något stenhårt däck med uselt fäste men grym livslängd

  3. #3
    saknar ännu skägg, väst och bumse... roffe_ss avatar
    Reg.datum
    aug 2005
    Ort
    Piteå
    Hoj
    Tussilago -88, 12 dl njurpaj -16
    Inlägg
    4 995
    Blogginlägg
    78

    Bandags- och träningsslicks t ex Metzeler CompK, Pirelli Superbike Pro

    Citat Ursprungligen postat av Sandfållan Visa inlägg
    Säg att du åker 5-10% långsammare än rookie förarna gör att du åker runt på 1.11-1.12 tider på Åsen? Då finns det nog inte mycket som håller för 4-5 dagar à 8x20 min pass och även presterar på topp hela tiden.

    Ta med däckmaskin till bandagarna är väl det godaste råd som finns att ge alt kör på något stenhårt däck med uselt fäste men grym livslängd
    Mjo, har inte kört många varv med laptimer på G-åsen, men säg att vi talar tider kring 1.15 i de termerna?

    Visst kanske det är en jakt på Graal, men dessa däck kanske kan vara en bra kompromiss för den som söker upplevelsen mer än sekunderna?
    -----...inte för att det behövs - men för att det går...-----
    "Alla gör vi våra misstag. Därför ska man inte färdas fortare än att ens skyddsängel hinner med"
    ...happiness is not around the corner, it's in the corner...


  4. #4
    med licens to kill Jazens avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Gävle/Älvsjö
    Hoj
    CBR 1000 - 08
    Inlägg
    974
    kört dunlops 8838 bak o 302 i fram. Dom är lite hårdare och lite mer åt endurance hållet. 8838 håller iaf 2 dagar med dom tiderna du kör,sen finns det massa omständigheter etc etc. Har för mig att fiver körde dessa på smokey 200 (inte helt hundra)

    nu gick jag oftopic och tog ett märke som du inte har skrivit med, sorry för det =)

  5. #5
    Söker klokskap Gixxlitos avatar
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Bonnahult
    Hoj
    CRF 250 L + Bumse
    Inlägg
    1 091
    Det beror nog lite på hur hård du är på gasen, kompisen förbrukar sitt SC 2 dubbelt så fort som jag. Kanske att jag ligger ett par sec under hans tider.

    Jag kör 3-4 dgr på SC 2 och det känns ok, men fram gillar jag inte Pirelli. Tycker SC1 har otäcka släpp, men det kan ju bero på körstil också.

    Mina tider ligger, eller jag menar låg förra året, på som din ref ex Gelleråsen.

  6. #6
    saknar ännu skägg, väst och bumse... roffe_ss avatar
    Reg.datum
    aug 2005
    Ort
    Piteå
    Hoj
    Tussilago -88, 12 dl njurpaj -16
    Inlägg
    4 995
    Blogginlägg
    78

    Bandags- och träningsslicks t ex Metzeler CompK, Pirelli Superbike Pro

    Citat Ursprungligen postat av Jazen Visa inlägg
    kört dunlops 8838 bak o 302 i fram. Dom är lite hårdare och lite mer åt endurance hållet. 8838 håller iaf 2 dagar med dom tiderna du kör,sen finns det massa omständigheter etc etc...

    ...nu gick jag oftopic och tog ett märke som du inte har skrivit med, sorry för det =)
    Tack för tipset, inte sjutton ska vi enbart begränsa förslagen till enbart rubrikens exempel när vi pratar däck för oss som aldrig kommer att leva på detta men tycker det är roligt att pinna på lite



    En fråga - var får Ni fatt på "sifferslicksen" från Dunlop och finns det någon begriplig sammanställning över deras egenskaper?

    Visst inverkar hoj, körstil, gasteknik etc, tror de flesta skulle beskriva min som rätt mjuk. CSS-style, typ - men visst finns det potential även där...

    Citat Ursprungligen postat av Gixxlito Visa inlägg
    Det beror nog lite på hur hård du är på gasen, kompisen förbrukar sitt SC 2 dubbelt så fort som jag. Kanske att jag ligger ett par sec under hans tider.

    Jag kör 3-4 dgr på SC 2 och det känns ok, men fram gillar jag inte Pirelli. Tycker SC1 har otäcka släpp, men det kan ju bero på körstil också.

    Mina tider ligger, eller jag menar låg förra året, på som din ref ex Gelleråsen.
    Mmm, det finns säkert någon som kör mjukare men jag tror inte jag är så dåligt på det. SC2 är ett däck som ligger mig varmt om hjärtat. Tre dagar på ett SC2- innebär det att Du vänder på det en gång då? Med min 675:a fick jag ut upp till 4 dagar på ett sådant bakdäck, men då var det sopslut.

    Ska förtydliga att jag inte är allergisk mot att vända däck på plats, men tror att det är bra för körtekniken att hålla sig till däck som passar det tempo man kör med, med gummi som klarar t ex 1.05 på gåsen utvecklar man väl bara ännu större olater...

    Det som är intressant med däckexemplen i rubriken är att en amatörracer i ett tyskt test körde de på samma eller lite snabbare tider än SC2, men att de höll betydligt bättre. Och det tyckte jag lät rätt intressant...
    Senast redigerat av roffe_s den 2013-02-09 klockan 13:18.
    -----...inte för att det behövs - men för att det går...-----
    "Alla gör vi våra misstag. Därför ska man inte färdas fortare än att ens skyddsängel hinner med"
    ...happiness is not around the corner, it's in the corner...


  7. #7
    Feldoserad psxcares avatar
    Reg.datum
    nov 2005
    Ort
    Värmdö
    Hoj
    ZZ-R600-90, Grand Prix Havremoppe-95, R1-01
    Inlägg
    2 320
    Dunlop nåntingsmart Gp Racer slicksen med endurance gummi kanske tål ditt tempo och håller länge.
    Constant progress inch by inch get you to your goal faster than trying to force rapid progress losing good performance altogether. When we show no progress in a skill no matter how much we practice it is because we are trying to improve two things at once. Repetition may ingrain mistakes just as easily as improvements.

  8. #8
    med licens to kill Jazens avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Gävle/Älvsjö
    Hoj
    CBR 1000 - 08
    Inlägg
    974
    Citat Ursprungligen postat av roffe_s Visa inlägg
    Tack för tipset, inte sjutton ska vi enbart begränsa förslagen till enbart rubrikens exempel när vi pratar däck för oss som aldrig kommer att leva på detta men tycker det är roligt att pinna på lite

    En fråga - var får Ni fatt på "sifferslicksen" från Dunlop och finns det någon begriplig sammanställning över deras egenskaper?

    Visst inverkar hoj, körstil, gasteknik etc, tror de flesta skulle beskriva min som rätt mjuk. CSS-style, typ - men visst finns det potential även där...
    Dunlops säljs enbart av TL racing i sverige på deras hemsida finns alla deras förvirrande siffror.
    http://www.tl-racing.se/site/

  9. #9
    Mr. Hardtechno zilogs avatar
    Reg.datum
    jan 2004
    Ort
    Landskrona
    Hoj
    RSV1103R -02 Magnesium, VW Polo 1.4 GTI -97
    Inlägg
    2 014
    Ett däck som inte har nämnts är Conti comp Endurance, dock är det otäckt halt med det däcket. Förutsägbara och hanterbara släpp, men man tröttnar på att ligga och drifta utan att det går undan. Fördelen är att de kostar hälften mot Dunlop NTEC.

    Jag har aldrig orkat köra slut på något av mina (då jag alltid tröttnar och kränger på dyrt fingummi), men 10+ timmar körning borde man nog få ut med literhoj.
    "John Galt is Prometheus who changed his mind. After centuries of being torn by vultures in payment for having brought to men the fire of the gods, he broke his chains—and he withdrew his fire—until the day when men withdraw their vultures." - Atlas Shrugged, Ayn Rand

  10. #10
    Feldoserad psxcares avatar
    Reg.datum
    nov 2005
    Ort
    Värmdö
    Hoj
    ZZ-R600-90, Grand Prix Havremoppe-95, R1-01
    Inlägg
    2 320
    Citat Ursprungligen postat av Jazen Visa inlägg
    Dunlops säljs enbart av TL racing i sverige på deras hemsida finns alla deras förvirrande siffror.
    http://www.tl-racing.se/site/
    Med undantag för de gp racer jag tänkte på, dom säljs av "vanliga" däckhandlare som t.ex. hojdäck.se eller de vanliga lågprisalternativen i europa

    http://www.sporthoj.com/forum/showth...-GP-racer-D211
    Constant progress inch by inch get you to your goal faster than trying to force rapid progress losing good performance altogether. When we show no progress in a skill no matter how much we practice it is because we are trying to improve two things at once. Repetition may ingrain mistakes just as easily as improvements.

  11. #11
    saknar ännu skägg, väst och bumse... roffe_ss avatar
    Reg.datum
    aug 2005
    Ort
    Piteå
    Hoj
    Tussilago -88, 12 dl njurpaj -16
    Inlägg
    4 995
    Blogginlägg
    78
    Citat Ursprungligen postat av psxcare Visa inlägg
    Dunlop nåntingsmart Gp Racer slicksen med endurance gummi kanske tål ditt tempo och håller länge.
    Citat Ursprungligen postat av zilog Visa inlägg
    Ett däck som inte har nämnts är Conti comp Endurance, dock är det otäckt halt med det däcket. Förutsägbara och hanterbara släpp, men man tröttnar på att ligga och drifta utan att det går undan. Fördelen är att de kostar hälften mot Dunlop NTEC.

    Jag har aldrig orkat köra slut på något av mina (då jag alltid tröttnar och kränger på dyrt fingummi), men 10+ timmar körning borde man nog få ut med literhoj.
    Jo, hade funderingar på att prova GP-racer men då jag upplever att både Comp One och SC2 (DOT, samma typ som däcken Ni nämner) brändes lite för fort ifjol är min simpla tanke att den mindre rörelsen i slicksens yta kanske kan ge samma grepp (som räcker och blir över i mitt tempo) men hålla lite längre?

    Conti-däcken Du nämner låter kanske lite väl halkiga, att det småsläpper kan man väl leva med, men helst då mjukt och inte hela tiden?
    -----...inte för att det behövs - men för att det går...-----
    "Alla gör vi våra misstag. Därför ska man inte färdas fortare än att ens skyddsängel hinner med"
    ...happiness is not around the corner, it's in the corner...


  12. #12
    #90 Speedster 2016 Iskalls avatar
    Reg.datum
    apr 2003
    Ort
    Kiruna
    Hoj
    R1 -08 + FZ-N 08 + SR Viper MTX 162 SE
    Inlägg
    303
    Har också funderat på CompK/Pro däcken, men jag misstänker att jag inte skulle bli nöjd med greppet/känslan

    Har kört mycket på Metzeler K1 K2 slicks och får ut ca 2-3 dagar på bakdäcket, plus en bonusdag om jag vänder på däcket i tid

    Testade även ett beggat Conti Endurance (nästan nytt) på ACR 2011 och gillade inte alls känslan eller greppet i det däcket, hamnade i högen utanför depå boxen

    Kom även över några beggade Dunlop NTEC KR-108 (diverse bandningar) Och det är dom bästa däck jag testat, grym känsla och fäste.
    Dyra och lite svåra att komma åt bara...

    Till i år har jag köpt Pirelli Superbike 200/60-17 SC2 120/70-17 SC1 för att testa om jag blir snabbare eller om det bara är slöseri med pengar...

    Roffe, det kanske bara är att acceptera att du kör fort nu, för fort för att få ut 4 dagar på ett däck

    /S
    Senast redigerat av Iskall den 2013-02-09 klockan 14:24.

    Film ACR 2010 20-22 Aug Bike-Trondheim

    2016
    Kemora V21 23-26 Maj Tommen´s tour

    # 90 Speedster 2016


    ٩๏̮͡๏)۶

  13. #13
    ...Mm, så är det! Loys avatar
    Reg.datum
    jun 2005
    Ort
    Göteborg
    Hoj
    Många
    Inlägg
    8 909
    Bridgestone R10 då? Dom körde jag på sista halvan av förra säsongen. Tyckte att dom funkade bra trots att dom var halvslitna från början och jag körde utan däckvärmare. För referens körde jag typ 1.07 på knutan och 1.33 på Gr.

    Har några andra erfarenhet av dessa? Och kanske vet var man kan få tag i nya?

  14. #14
    saknar ännu skägg, väst och bumse... roffe_ss avatar
    Reg.datum
    aug 2005
    Ort
    Piteå
    Hoj
    Tussilago -88, 12 dl njurpaj -16
    Inlägg
    4 995
    Blogginlägg
    78

    Sv: Bandags- och träningsslicks t ex Metzeler CompK, Pirelli Superbike Pro

    Citat Ursprungligen postat av Iskall Visa inlägg
    Har också funderat på CompK/Pro däcken, men jag misstänker att jag inte skulle bli nöjd med greppet/känslan

    Har kört mycket på Metzeler K1 K2 slicks och får ut ca 2-3 dagar på bakdäcket, plus en bonusdag om jag vänder på däcket i tid

    Testade även ett beggat Conti Endurance (nästan nytt) på ACR 2011 och gillade inte alls känslan eller greppet i det däcket, hamnade i högen utanför depå boxen

    Kom även över några beggade Dunlop NTEC KR-108 (diverse bandningar) Och det är dom bästa däck jag testat, grym känsla och fäste.
    Dyra och lite svåra att komma åt bara...

    Till i år har jag köpt Pirelli Superbike 200/60-17 SC2 120/70-17 SC1 för att testa om jag blir snabbare eller om det bara är slöseri med pengar...

    Roffe, det kanske bara är att acceptera att du kör fort nu, för att få ut 4 dagar på ett däck

    /S
    Ha! Gubbar som jag ska ju egentligen jaga touringmil, nu får jag ju skämmas...

    Jo, Xyron, Gulleplutt m fl kan ju inte tala gott nog om NTEC, men det är ju det där med tillgången. Ska Du med v21? Vi får väl testa där och se vad vi tycker och tror - och Du får prova en riktig posörhoj Jag tror Du kommer att älska Pirelligummit, SC2 är som tidigare sagts en personlig favorit som alltid fungerat klockrent. Får Du det att funka bra under de fyra dagarna har vi nog hittat en riktigt bra kandidat för vår framfart.

    Jag hoppas som sagt att CompK-däcken i princip ska funka som de Supercorsa SC2 jag åkt på tidigare men med lite längre livslängd, då är jag nöjd. Men det vore roligt att lyssna på någon som verkligen provat däcken

    Nu blev jag ju körsugen...
    Citat Ursprungligen postat av Loy Visa inlägg
    Bridgestone R10 då? Dom körde jag på sista halvan av förra säsongen. Tyckte att dom funkade bra trots att dom var halvslitna från början och jag körde utan däckvärmare..
    Tyvärr ingen personlig erfarenhet, behöver ju hyfsade regnegenskaper på de andra fälgarna. Men däcken har fått rätt goda omdömen i f t föregångaren BT003 och verkar kunna handlas lite här och där. En sökning på google ger ett antal svenska och utländska träffar, jag såg att de fanns till bra pris på www.mynetmoto.com
    Senast redigerat av roffe_s den 2013-02-09 klockan 14:59.
    -----...inte för att det behövs - men för att det går...-----
    "Alla gör vi våra misstag. Därför ska man inte färdas fortare än att ens skyddsängel hinner med"
    ...happiness is not around the corner, it's in the corner...


  15. #15
    Medlem Pacmans avatar
    Reg.datum
    mar 2003
    Ort
    Göteborg
    Hoj
    Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
    Inlägg
    6 495
    Jag har också snurrat en del på Åsen på dessa tider, typ runt 1:14-1:15. Åkte lätt två heldagar + nån kväll på ett begagnat Dunlop GP racer, utan ett enda släpp. (eller så känner jag dom inte bara )

    Det skulle med andra ord kunna vara mycket en körstils-grej också, som gör stor skillnad i sånt här mittimellan-tempo.

  16. #16
    #90 Speedster 2016 Iskalls avatar
    Reg.datum
    apr 2003
    Ort
    Kiruna
    Hoj
    R1 -08 + FZ-N 08 + SR Viper MTX 162 SE
    Inlägg
    303
    Räknar inte med att klara 4 dagar på Pirellidäcken (max 3 dagar med vändning), istället hoppas jag på bättre känsla och grepp dels pga. nya profilen 200/60 och kanske lite bättre gummi och stomme i Pirelli däcken jämfört med Metzeler...
    om jag sen ökar farten så slits däcken ännu mer...

    Om det blir V21 eller SMC steg 6 vi får jämföra däcken vet jag inte, men det ska bli intressant att se vad vi kommer fram till, kanske något som kommer att diskuteras i bastun...

    Att testa en posörhoj är aldrig fel hörde rykten att den har ännu mer bling bling i fronten

    Film ACR 2010 20-22 Aug Bike-Trondheim

    2016
    Kemora V21 23-26 Maj Tommen´s tour

    # 90 Speedster 2016


    ٩๏̮͡๏)۶

  17. #17
    5F(Fortare,fortare, fortare,fan,fel) #82 Loteks avatar
    Reg.datum
    jan 2008
    Ort
    Bästkusten.
    Hoj
    En Italiensk drömhoj "Il Duce", Skramlaha 450 och en Italiensk Racehoj.
    Inlägg
    682
    Tja, Du vet ju ungefär hur jag kör roffe.. Inte så fort, utan mer lagom
    Mina Pirelli Superbike Pro var jag rätt nöjd med. Hygglig känsla för vad de hittar på och går att köra utan värmare(om man nu inte absolut måste elda satan på utvarvet) Tål många värmecykler.
    9 dagar sen var bak slut, med vändning. (Hälften kurs, hälften egen körning) Fram klarar nog ett halvt bakdäck till. Visserligen en 675, men du får ju räkna själv på vad det innebär för dig.
    People are more violently opposed to fur than leather, because it`s easier to harass rich women than motorcycle gangs....

    “I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”, Jeremy Clarkson.

  18. #18
    saknar ännu skägg, väst och bumse... roffe_ss avatar
    Reg.datum
    aug 2005
    Ort
    Piteå
    Hoj
    Tussilago -88, 12 dl njurpaj -16
    Inlägg
    4 995
    Blogginlägg
    78

    Sv: Bandags- och träningsslicks t ex Metzeler CompK, Pirelli Superbike Pro

    Citat Ursprungligen postat av Lotek Visa inlägg
    Tja, Du vet ju ungefär hur jag kör roffe.. Inte så fort, utan mer lagom
    Mina Pirelli Superbike Pro var jag rätt nöjd med. Hygglig känsla för vad de hittar på och går att köra utan värmare(om man nu inte absolut måste elda satan på utvarvet) Tål många värmecykler.
    9 dagar sen var bak slut, med vändning. (Hälften kurs, hälften egen körning) Fram klarar nog ett halvt bakdäck till. Visserligen en 675, men du får ju räkna själv på vad det innebär för dig.
    Tack för svaret, äntligen lite erfarenhet från denna däckstyp också Du har ju säkert smetat ut ett antal DOT-däck på diverse asfaltrundlar under Din karriär tidigare (t ex Michelin Power One/Cup), hur står sig slicksen i f t den däckstypen när det gäller fäste och hållfasthet?

    När jag gick upp till literhoj har jag försökt bibehålla kurvhastigheten från 675:an och skynda lite långsammare med effektuttaget, jag upplever att däcksförbrukningen möjligen ökat något, men inte uppseendeväckande mycket. Och den ev temposkillnad vi åker med är inte så dramatisk de egna dagarna, under kursdagarna likvärdig. Inför denna säsong vet jag att jag måste ligga en vxl lägre i vissa kurvor för att få mer effekt ut ur dom, det kommer naturligtvis att synas på däckskontot...

    Men håller De nio mixade dagar för Dig kan kanske fyra egna dagar (med ev vändning) ligga inom möjligheternas gräns?
    Senast redigerat av roffe_s den 2013-02-10 klockan 10:03.
    -----...inte för att det behövs - men för att det går...-----
    "Alla gör vi våra misstag. Därför ska man inte färdas fortare än att ens skyddsängel hinner med"
    ...happiness is not around the corner, it's in the corner...


  19. #19
    Snabbare än Don Queer Nr:18s avatar
    Reg.datum
    mar 2003
    Ort
    Oskarström
    Hoj
    GSXR 1000
    Inlägg
    9 332
    Fiver är återförsäljare för TL-Racing.
    Banåkningssugen? Kolla in www.fiver.se

  20. #20
    saknar ännu skägg, väst och bumse... roffe_ss avatar
    Reg.datum
    aug 2005
    Ort
    Piteå
    Hoj
    Tussilago -88, 12 dl njurpaj -16
    Inlägg
    4 995
    Blogginlägg
    78

    Sv: Bandags- och träningsslicks t ex Metzeler CompK, Pirelli Superbike Pro

    Citat Ursprungligen postat av Nr:18 Visa inlägg
    Fiver är återförsäljare för TL-Racing.
    Är Ni? Perfekt att veta, jag var in och kikade på TL-racings hemsida och hittade i varje fall KR-beteckningarna. Nu är Du ju långt mycket raskare än mig, men vad är Din erfarenhet av Dunlops Endurance-däck? Vore det ett vettigt alternativ för mitt ändamål?
    -----...inte för att det behövs - men för att det går...-----
    "Alla gör vi våra misstag. Därför ska man inte färdas fortare än att ens skyddsängel hinner med"
    ...happiness is not around the corner, it's in the corner...


Sidan 1 av 10 1234567 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
Vill du annonsera ovan? Klicka här