Va på MC-Mässan ida! **Bildspecial**

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Ort
Eskilstuna
Hoj
ZX-10R 2011
***Här är några bilder från MC-Mässan 2013!***

Här provsitter Jag världens snabbaste hoj:

skitsnabbhoj1.jpg skitsnabbhoj2.jpg

Här provsitter Jag en inte så snabb hoj:

intesåsnabbhoj2.JPG intesåsnabbhoj1.JPG

Här nedan, alla MC piloters våta dröm!!!

våtadrömmen1.jpg våtadrömmen2.jpg

Har mängder av bilder på Mig själv när Jag provsitter hojjarma på mässan. Kan läggas upp om intresse finnes. ;)

Fotograf: Dököttet
 

NeonMan

#62 Superbike 2015
Gick med
8 May 2004
Ort
Eskilstuna
Hoj
BMW S1000RR racehoj
Måste ju säga att du ivarjefall ser SJUKT snabb ut på den där "inte så snabba" hojen. Det ser till och med ut som att du trivs bättre på den jämfört med den svarta.
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Din behåring i ansiktet lär göra att tiderna försämras med massa dövikt ;) Snart varning för:custom.jpg
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Och var är den enda bilden som betyder något - där du grenslar den trehjuliga ljusshowen? :crash
 

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Ort
Eskilstuna
Hoj
ZX-10R 2011
Måste ju säga att du ivarjefall ser SJUKT snabb ut på den där "inte så snabba" hojen. Det ser till och med ut som att du trivs bättre på den jämfört med den svarta.

Skenet kan bedra ibland, medans jag satt på den "inte så snabba" hojjen drog jag några sarkastiska skämt.. medans jag satt på den svarta gjorde jag det av respekt för jag vill inte att den ska slänga av mig iår. ;)

Din behåring i ansiktet lär göra att tiderna försämras med massa dövikt ;) Snart varning för:View attachment 377127

Aaaa.. inom en snart framtid kanske jag har en skinnväst på mig också.. ;) Har fått både avsky och beundran för min mustasch som växer extra stark under näsan. Men jag är snart tvingad att raka av den innan det blir hets mot folkgrupp..:)

Och var är den enda bilden som betyder något - där du grenslar den trehjuliga ljusshowen? :crash

Tyvärr kunde jag inte bestiga några av dessa skönheter.. Verkar som att man måste julpynta en egen. Så i annonsen på busan kommer det stå att jag vill byta den mot en guldvinge som jag kan pynta själv.. ;) Dock provsatt jag och dököttet en liknande, var som att sitta i en fotölj och styra en skottkärra.

Får jag säga det själv sitter jag hellre och rattar bangbussen isåfall.. :brynad
 
Nyheter
Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top