Pysslar ni om hojarna något?

Kryckan

Twintorsk!
Gick med
19 Nov 2007
Ort
Ljusdal
Hoj
KTM SD990
Tjena.

Har ni några projekt i garaget under vintern eller är det vinterdvala på hojarna?
 

hrc

Desillusionerad
Gick med
3 May 2004
Ort
Sollentuna
Hoj
Yamaha Tracer 900 GT
Nä den bara står under ett kapell, undangömd fast inte bortglömd. Jag tänker ofta på att jag borde passa på att byta styrlager nu under vintern, men det kommer nog inte att bli av. Iaf inte förrän till våren när det är varmare i garaget.
 

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Ort
skövde
Hoj
honda cbr600rr 2008
nja inte direkt.. va inne o lossa på luftfiltret här om dan renjorde. Sen har jag jort rent kedjan:tummenupp vart sånt jädrans tjat om det den senaste dagen här så jag kännde att jag vart lite slarvig innan jag ställde in den.. spolade av den bara o fettade in kedjan. men nu har jag jort rent kedjan med "kedje olja". Nästa projekt blir o byta bromsvätska bromsbelägg fram samt byte av kylarvätska. Ja jag väntar på en ensitskuts som jag beställt samt progard skydd för handtagen:yoparty
 

sockan

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Västervik
Hoj
Kawasaki zxr 400
Pulverlack, byta hela bromssystemet (utom ok) full service med oljor och packningar för.... 2500 kr..... nya däck och grovrengöring med extra polish och vax efter! Efter tre månader är jag snart klar!
 

landa

Ny medlem
Gick med
7 Jan 2013
Ort
v haninge
Hoj
yamaha fxr1000 87
har plockat ner förgasarna gjort rent, ska tvätta motorn, förmodligen byta drivpaket har kört 4år på samma drivpaket nu , men ser fortfarande fint ut inga nabbar på dreven sen putsa upp lacken sen får våren komma :hej
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top