På jakt efter garage i Borås till våren

Tino

Medlem
Gick med
4 Sep 2012
Ort
Göteborg
Hoj
BMW S1000R -17
Hej

Tänkte undersöka möjligheterna att hitta ett garage att hyra i Borås.
Några som vet några som är lediga? Ni kanske själv har suttit i samma sits och har tips på hur man hittar ett.

Kan även tänka mig dela då en MC inte tar så stor plats.
 

TwoWheelRider

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2013
Ort
Göteborg
Hoj
Hojlös
Jag hittade ett bra för många år sedan genom ett lokalt bilforum som tyvärr inte finns kvar. Men det finns kanske nya liknande lokala forum? Jag är inte så insatt längre.
 

gasenibotten

Ny medlem
Gick med
14 Feb 2013
Ort
vårgårda/Hjo
Hoj
Honda CBR 1000rr
har ett utanför vårgårda (mot borås hållet), kanske blir för långt för dej att åka? har ca 80kvm garage, hade inte kostat dej nått, bara sköj med fler folk i garaget! Hepp!
 

Tino

Medlem
Gick med
4 Sep 2012
Ort
Göteborg
Hoj
BMW S1000R -17
har ett utanför vårgårda (mot borås hållet), kanske blir för långt för dej att åka? har ca 80kvm garage, hade inte kostat dej nått, bara sköj med fler folk i garaget! Hepp!
Tack för erbjudandet dock är detta för långt bort. Ser gärna möjlighet med gångavstånd till garaget vilket blir lite svårt :)
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Tino! Jag kollar oxå efter garage så om Du eller jag hittar nått, kanske större så kanske Du e sugen på att vi dela? Mvh Micke
 

Draco

1:a REC 2012 #56
Gick med
25 May 2009
Ort
Bredared
Hoj
CBR 1000 racer Gixxer 600 racer och KTM 690 SMC-R
Kommer att finnas plats för en eller två hojar i mitt racegarage på Norrmalm från juni, varmgarage med el och vatten. Skicka PM om intresse finns. Mvh Andreas
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
Ja har varmgarage under mc teknik på trandared. Får in 2 hojjar där. Skicka ett sms om intresse finnes. 0739224991.
 

Word

åskådare
Gick med
9 Oct 2011
Ort
Göteborg
Hoj
Aprilia RSB1000FACTORY 08, KTM Superduke 05
Ingen som har ett garage nära parkstan/ramnasjön? alt kanske någon som bor i närheten och vill tjäna lite extra cash alt få lite ny verkstadstillbehör till garaget genom att låta mig få ha hojen där under sommar månaderna?

Öppen för förslag!
 

ChrisO

Medlem
Gick med
27 Apr 2011
Ort
Borås
Hoj
hojlös
Kommer att finnas plats för en eller två hojar i mitt racegarage på Norrmalm från juni, varmgarage med el och vatten. Skicka PM om intresse finns. Mvh Andreas

lite ot men var på Norrmalm håller du till? bor själv nämligen på Norrmalm och skruvar med hojen
 

Draco

1:a REC 2012 #56
Gick med
25 May 2009
Ort
Bredared
Hoj
CBR 1000 racer Gixxer 600 racer och KTM 690 SMC-R
Garageplatserna är numera uthyrda.
 

Draco

1:a REC 2012 #56
Gick med
25 May 2009
Ort
Bredared
Hoj
CBR 1000 racer Gixxer 600 racer och KTM 690 SMC-R
Hyresgästen ångrade sig så det finns fortfarande plats för ett par hojar i mitt garage på Norrmalm, skicka PM om intresse finns.
Mvh Andreas
 

Puppen

Ny medlem
Gick med
28 Aug 2013
Ort
Borås
Hoj
kawazaki
Hej,

Jag puffar denna tråd lite :tungan

Det är så att min far och min farbror söker ett garage att ha sina motorcyklar i. Motorcyklarna kommer att stå där året om. Lite krav de har är

* Gärna varmgarage och enskilt garage. Dvs inget garage där det springer 10 andra.

* Motorcyklarna ska kunna hämtas och lämnas när de vill. Givetvis under normala tider på dygnet. Det är inte så att de hämtar motorcyklarna kl 03 på natten.

* Meka ska vara tillåtet.

* Det ska givetvis finnas el och gärna vatten.

Har eller vet du något, så skriv här i tråden eller skicka ett mail med vad du har eller vet till pierrejonssonagren@gmail.com


mvh
Pierre
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top