Vem blir först att betala medlemsavgiften för 2013?

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Styrelsen får inte vara med då de kan ha en bakväg in i betalningssystemet! :blah

Jag bjuder på kaffe o kaka på vår första Knutstorpskörning till den som har betalt in först!

Tider att hålla koll på:

2013-01-01: Hemsidan öppnar och är redo för medlemsinbetalning.
2013-01-31: Medlemsinbetalningen stänger.

Meddelande från Styrelsen:
Missa INTE att betala din medlemsavgift i januari! Förr har vi varit snälla mot eftersläntrare, vilket medfört en massa extra administration. På grund av dessa strulpellar kommer vi inte att vara så snälla längre.
Efter kl. 23.59.59 den sista januari är det kört!
No more Mr. Nice Guy!

Status just nu:
Vi i styrelsen har haft våra tre första möten och planerar ett fjärde strax efter nyår.
Bandagarna på Ring Knutstorp är preliminärt spikade, allt vi väntar på nu att kontraktet blir underskrivet så att vi kan publicera datumen.
Vi förhandlar för fullt med Sturup Raceway och hoppas vara i hamn innan årsskiftet.

Hjälp oss gärna!
När du loggar in nästa gång, titta igenom dina uppgifter och kolla att allt stämmer!
Det gäller framförallt adress, telefonnummer och din e-mail.
Anvisningar om hur du gör hittar du på hemsidan under fliken “uppgifter”.


:1pajas Själv så önskar jag alla ett riktigt gott slut och ett Gott Nytt År! :cpparty
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Face... Vadå?:confused: Nu förstår jag inte?

Jag har visserligen hört talas om nån låtsasvärld på internet där folk skaffar "vänner" som de inte riktigt känner eller pratar med i verkligheten och där det viktigaste är att man får nån patetisk "tummen upp" symbol för att man lagt in och plockat ut tvätten eller hällt upp ett glas vin. :dummer
Jag själv övergav min låtsaskompis, Mollgan, när jag fyllde fem. Sen dess har jag bara brytt mig om mina riktiga vänner.
 

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Face... Vadå?:confused: Nu förstår jag inte?

Jag har visserligen hört talas om nån låtsasvärld på internet där folk skaffar "vänner" som de inte riktigt känner eller pratar med i verkligheten och där det viktigaste är att man får nån patetisk "tummen upp" symbol för att man lagt in och plockat ut tvätten eller hällt upp ett glas vin. :dummer
Jag själv övergav min låtsaskompis, Mollgan, när jag fyllde fem. Sen dess har jag bara brytt mig om mina riktiga vänner.

Att förskjuta sin Molgan är det dummaste man kan göra.
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Att förskjuta sin Molgan är det dummaste man kan göra.
Jag har ingen nytta av låtsasvänner, jag förlitar mig på mina riktiga. Såna som du Krille. :krama
Ni skall veta att bakom hans stenhårda, elaka, tuffa fasad klappar ett hjärta av guld.
 

heueh

Ny medlem
Gick med
7 Jun 2008
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R1, Honda CB1000R
Vi gav oss på att rensa i databasen, plocka bort folk med dubbla inloggningar och så. Och det strular. Så fort våra nördar nyktrar till ska vi nog komma upp igen.
 

always honda

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2008
Ort
klippan
Hoj
600rr, sp1
Jaja, man kan inte vara så snabb överallt:) men nu är 2013 årsavgift betald! / instruktör Magnus
 

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Ort
-
Hoj
BRrrraaaaaaap
Hej, kommer datumet för knutstorp publiceras innan slutet av januari?
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
114 medlemmar nu och det har gått fyra dagar av inbetalningstiden.

Meddelande från Styrelsen:
Missa INTE att betala din medlemsavgift i januari! Förr har vi varit snälla mot eftersläntrare, vilket medfört en massa extra administration. På grund av dessa strulpellar kommer vi inte att vara så snälla längre.
Efter kl. 23.59.59 den sista januari är det kört!
No more Mr. Nice Guy!
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top