Varför röstar folk på Sverigedemokraterna?

Maverickgoose

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Jun 2011
Ort
Roslagen
Hoj
Ja
82% av gängrelaterade brott begås av invandrare ("82,2 procent har två föräldrar som är utrikesfödda").

10% av alla mord är hedersrelaterade samt "en tredjedel av våld mot närstående beror på hederskulturen".

Rapporten från "we are sthlm", "hundra procent av kända gärningsmän för tafsandet i Kungsträdgården hade utländsk bakgrund"

Och vi har inte importerat kriminalitet?
Detta är bara en bråkdel i tre "sektioner", hur ser det ut i övrigt?
Rapporten från 2005 säger att utrikes föddas överrisk är 2,5 gånger.

https://www.facebook.com/tino.sanandaji/posts/10154777004223231
https://www.facebook.com/tino.sanandaji/posts/10154905376688231
http://tino.us/2016/08/polisens-internrapport-om-massovergreppen-kungstradgarden/

Hade vi inte TRE olika skjutningar natten till onsdag?
Karolinska fick finbesök på akuten.....
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället

Tino Sanandaji:
Fyra skjutningar idag, och tiotals i veckan

• Man död efter att ha blivit skjuten i huvudet i Uppsala
• Två personer skjutna i Västerås
• Person skjuten till döds i Tensta
• En gripen efter skottlossning i Vallentuna
• Flera skottlossningar i södra Stockholm
• Skottlossning i Helsingborg
• Skottlossning i Linköping
• Tre män sköts ned i lokal i Malmö
• Två skjutna i Östberga – en död
• Skottlossning i Vallentuna



(bara klippte ut en liten summering från länken)


Dessutom har vi ju (minst) två terrorattacker i Europa, en i Barcelona som kunde ha slutat MYCKET MYCKET värre om islamisterna kunnat hantera sina sprängämnen bättre samt ett knivdåd i Åbo igår.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Åh att längtan efter korvgubbe kunde växa sig så stark.

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
 

Smagatusk

Guest
Åh att längtan efter korvgubbe kunde växa sig så stark.

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk

Om du vill kan jag vikariera som sosse och börja skriva inlägg med stor sarkasm och dåliga liknelser?

Det är så jag minns honom.
 

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Sent på kvällen får sjuksköterskan Carina ett samtal från iva. De kommer inom kort att lämna över en ung kriminell patient som nyligen blivit skjuten med flera skott i buken. Carina har vårdat skottskadade förr. Ändå känner hon hur någonting i magen slår knut på sig själv.

– Det är den allra värsta patientgruppen. Missbrukare som blir aggressiva eller våldsamma kan vi lugna med läkemedel. Med de unga kriminella, deras anhöriga och vänner vet man aldrig vad som kan hända. De är nyckfulla, fullständigt respektlösa och väldigt, väldigt hotfulla. Att de kallar en hora eller jävla fitta är ingenting mot vad de annars kan vräka ur sig. Det är så vidrigt att jag inte ens själv kan uttrycka det.

Mångkulturen är här. Hoppas kulturmarxisterna är nöjda.

https://www.vardfokus.se/webbnyheter/2017/augusti/man-vanjer-sig-aldrig/
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
En man sköts i benet under en fest i stadsdelen Sätra i Gävle under lördagskvällen.
– De har haft en kräftskiva där, sedan har det kommit dit något gäng och en man på den där kräftskivan har ifrågasatt varför de var där och då har han blivit skjuten i benet, säger Joel Manner, RLC-befäl polisregion Mitt, till TT.
En misstänkt gärningsman som är i 20-årsåldern kunde gripas på plats. Polisen har också tagit ett vapen i beslag. Den skottskadade, en man i 45-årsåldern, har förts till sjukhus för vård.

Källa: http://omni.se/gang-dok-upp-pa-kraftskiva-i-gavle-skot-man-i-benet/a/42r2a

Bråken kring kräftskivorna börjar bli mildare och ske mer sällan.
Jag minns i min ungdom hur många kräftskivor slutade med mord, numera sker det bara lite skjutningar i benen.

#SverigeHarAldrigVaritTryggare
#SvenskTradition
 

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Nacka kommun har köpt 3 bostäder för 13 950 000 kr till en man med tre fruar

Det har ryktats att Nacka kommun har köpt tre lägenheter i bostadsrättsföreningen Ljuskärrsberget i Saltsjöbaden till tre familjer som består av en man med tre fruar och 16 barn. SD Nacka har nu sammanställt information från folkbokföringen och protokoll från kommunfullmäktige och kommit fram till att detta stämmer.

https://www.facebook.com/SDNacka/posts/1426410030805543

[url]http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1637&artikel=6780361

[/URL]
 
Last edited:

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Nacka kommun har inte köpt lägenheterna "åt" mannen.
Man har köpt dem för att Nacka kommun ska använda dem som genomgångsbostäder åt flyktingar.
Mannen och hans familj har inte "fått" lägenheterna, ej heller besittningsrätt.
Känner du många svenskar som fått tre lägenheter i Saltsjöbaden?

Besittningsskydd skulle förresten avtalats bort i Malmö också, host host.

Att ni inte ens har skam nog i kroppen att tänka att "nej, våra skyddsnät är inte till för araber med sexton barn och tre fruar, något har gått för långt".



Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Nacka kommun har inte köpt lägenheterna "åt" mannen.
Man har köpt dem för att Nacka kommun ska använda dem som genomgångsbostäder åt flyktingar.
Mannen och hans familj har inte "fått" lägenheterna, ej heller besittningsrätt.

Snark. Besittningsrätten har trätt i kraft i flera fall av denna sort sen tidigare.

Om du får ett hyreskontrakt har du fått lägenheten i normal terminologi. Att du inte kan sälja den är väl i sak oväsentligt? Hur många lägenheter har bostadslösa medborgare fått förstahandskontrakt på i vanliga fall? Och inte minst, vanliga bostadsköpare behöver alltså buda mot sin egen kommun. Där kommunen använder deras skattepengar att buda med. Najs!! Eller tycker du själv det är rimligt, för det är samtidigt så att äldre får bo i barack.? Jävligt Najs!! X2

Ska bli intressant att se om nån välfärd finns kvar när man kommer till Sverige igen. Om..
 
Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Jag tycker egentligen inte om vad-var-det-jag-sade-ism men ändock; redan 2005 skrev jag långa svador om att korvgubbe och bonny följer gängse PK-diskurs, dvs:
Låtsas inte förstå
Förneka
Förlöjliga
Bortförklara

Nu är Wunder alltså på '4', han har låtsats inte förstå att "flyktingar" (nåja) inte har några uppseendeväckande förmåner, sedan har han förnekat med emfas att så är fallet, efter det raljerat runt de som hävdar motsatsen. Och så nu då, när kejsaren är naken:
Jo men det förstår ni väl att kejsaren är inte naken på riktigt, det är inte som att någon annan vore naken.

Wunder är förstås inte så väldigt intressant, men han står ändå modell för hur hela etablissemanget beter sig. Må så vara att det är Wunder eller Henrik Schyffert

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
 

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Nacka kommun har inte köpt lägenheterna "åt" mannen.
Man har köpt dem för att Nacka kommun ska använda dem som genomgångsbostäder åt flyktingar.
Mannen och hans familj har inte "fått" lägenheterna, ej heller besittningsrätt.

Att du ens orkar sitta och försvara sånt där vansinne. Tycker du själv att det var ett rimligt köp?
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top