Varför röstar folk på Sverigedemokraterna?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
"illegala invandrare" från Mexico är ett konstigt fenomen.
Det skulle behövas stora förändringar i de berörda staterna för att fungera utan billig arbetskraft.
Men en mur skulle fungera som en riktig gräns, i stället för tramset de har nu med en bevakad gräns, men om man klarar sig över gränsen, så får man vara i landet, så länge man inte kommer för långt in.
Rimliga regler och se till att de följs är det som fattas.
För att få igång det, så behövs det en omvälvande förändring.
Till exempel en mur.

Illegala invandrare i alla länder har ingen möjlighet att arbeta för sitt uppehälle.

Alltså begår dom brott (som minst svartjobbar dom).

Just fallet med Mexare i USA slår väldigt hårt mot byggbranchen då dom hänger i klungor utanför varje Home Depot och tar alla byggjobb från lokala hantverkare.

Jag ser inte varför man skulle få stanna om man tagit sig in illegalt, det finns massor av mexare som har tagit sig in legalt, och fler skulle det kunna bli om man avvisade dom illegala.

https://www.youtube.com/watch?v=39JYVm8CrXc
 

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Åtal: Låste in 13-årig flicka på skoltoalett och våldtog henne

En invandrare från Syrien, som uppger sig vara 20 år, låste in en 13-årig flicka på en skoltoalett och våldtog henne, enligt det åtal som lämnats in till Östersunds tingsrätt. När han var färdig ska han ha hotat flickan med misshandel om hon berättade för någon om vad som hänt.

Det var den 21 december 2016 på Wargentinskolan i Östersund som 20-åringen drog in en 13-årig flicka på en toalett och låste dörren. Därefter våldtog han flickan både vaginalt och analt och förde dessutom in sina fingrar i flickans underliv, enligt åtalet.

http://www.friatider.se/tal-l-ste-13-rig-flicka-p-skoltoalett-och-v-ldtog-henne
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Ett nej är bara ett nej om mannen är vit, eller kan vi räkna med upprörda feminister? http://news.cision.com/se/aklagarmyndigheten/r/beslut-om-misstankt-valdtakt-pa-gotland,c2163863

Du menar att en vit man aldrig hade kommit undan detta om omständigheterna vore desamma?

Ett nej är alltid ett nej och det är sorgligt att man fortfarande kan komma undan med våldtäkt för att "det finns ju kvinnor som ljuger" och "det är många kvinnor som gillar gruppsex".
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Du menar att en vit man aldrig hade kommit undan detta om omständigheterna vore desamma?

Ett nej är alltid ett nej och det är sorgligt att man fortfarande kan komma undan med våldtäkt för att "det finns ju kvinnor som ljuger" och "det är många kvinnor som gillar gruppsex".
Jag tror han menar, och jag menar i alla fall, att hade det varit en vit man, eller åtminstone inte förekommit tidigare reaktioner på det bisarra i att "flyktingar" gruppvåldtar svenska rullstolsburna, så hade svenskt feminist-etablissemang gjort åtminstone något ljud från sig.



Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Du menar att en vit man aldrig hade kommit undan detta om omständigheterna vore desamma?

Ett nej är alltid ett nej och det är sorgligt att man fortfarande kan komma undan med våldtäkt för att "det finns ju kvinnor som ljuger" och "det är många kvinnor som gillar gruppsex".

Det är knäpptyst om att det inte ens gick till åtal, hon fick inte ens möjligheten att få sin röst hört i rätten.
Oavsett huruvida det kunde bli en fällande dom eller inte, borde det inte leda till åtal om en person anser sig blivit utnyttjad?

Hade detta varit en grupp svennar hade det tagit hus i helvete och vi hade sett fackeltåg genom stockholm. vi skulle se löpmetrar i metro, och facebook skulle svämmat över av allsköns artiklar.
 

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Hade detta varit en grupp svennar hade det tagit hus i helvete och vi hade sett fackeltåg genom stockholm. vi skulle se löpmetrar i metro, och facebook skulle svämmat över av allsköns artiklar.

Eller ännu värre, tänk om det hade varit vita svenska män som gruppvåldtagit en muslimsk kvinna i rullstol. Feministerna hade slitit håret ur sina armhålor och Löfven kallat in militären.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Eller ännu värre, tänk om det hade varit vita svenska män som gruppvåldtagit en muslimsk kvinna i rullstol. Feministerna hade slitit håret ur sina armhålor och Löfven kallat in militären.
Det hade varit större än Palmemordet.


Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Någon som vill vara med på en bukett till Katerina Janouch? Jag ordnar allt.

100:- per huvud?

Hon har väl ont i magen 24/7 nu, drevet skall förgöra henne, tycker de som för vår talan förtjänar vårt stöd.

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Någon som vill vara med på en bukett till Katerina Janouch? Jag ordnar allt.

100:- per huvud?

Hon har väl ont i magen 24/7 nu, drevet skall förgöra henne, tycker de som för vår talan förtjänar vårt stöd.

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk


Lika bra du får ett bankid så du kan hämta mina pengar
när du hittat ännu ett ömmande skäl.:mad:

Jag är på, om det nu inte framgick... (Att hon gjort andra grejer man inte vill premiera är inte skäl nog att avstå från att stötta henne i det här.)
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Det blir svårt...

Antar att kommentarsfältet stängdes av samma anledning som hon tog bort sitt facebook inlägg..... Eller så ljuger hon, undrar om det snart dyker upp någon skärmdump.

– Jag driver en liten oberoende bokhandel och måste säga att jag chockats av kraften i kommentarerna. Jag har fått en hel del telefonsamtal och mejl också, säger hon och tillägger att de positiva kommentarerna verkligen värmer.

På fredagseftermiddagen valde Eija Lietoff Schüssler att plocka bort sitt inlägg med vidhängande kommentarer på Facebook. Anledningen är de grova hot hon utsatts för under dagen.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Har läst om det förr och undrade också. Minns det som att det stämde, tror jag kollade upp det

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top