Ebay-tråden

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Kom på bättre tankar... :D OEM för nästan samma pris.
Ibland är man lite för snabb för sitt eget bästa.
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Kom på bättre tankar... :D OEM för nästan samma pris.
Ibland är man lite för snabb för sitt eget bästa.
Skillnad på OEM och Prox?

Fick hem ngt, dock endast till bilen. En OBD2 pryl..
Har riktigt svårt att hitta Bazzaz till 04/05, alternativet är att chansa på att 06an passar, alt PC3, alt Motec (men den är dyr, och han i Sverige som säljer (nytt) svarar inte på mobil..)
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
About 300-400:- i Sveige... :hihi

Prox är väl as good as OEM de skiljer inte mycket mellan dom prismässigt 1000-1200:- för OEM och 800-900:- för en Prox i Sverige.
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Fyndade detta efter tips i annan tråd, bra att ha när man ska ge sig ut på lite Enduro/MX körning i vinter då de ljusa timmarna är få numera.

Hjälmljus

helmetlight.JPG
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Fyndade detta efter tips i annan tråd, bra att ha när man ska ge sig ut på lite Enduro/MX körning i vinter då de ljusa timmarna är få numera.

Hjälmljus
Berätta hur den funkar när du får hem den :)
Men har man kört till det är mörkt så här års är det dags att åka hem och basta :hihi

Jag har fått för mig att PROX tillverkar en del originalkolvar (oem=original equipment manufacturer) men det är nog vad jag läst på internet så jag vet inte säkert.

Wiseco :fakta sitter inte som gjutna :hihi
 
Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Tyckte transparent röd var snyggare än den hel röda. Så den har min vote... :tummenupp
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
Till vilket chassi? SM Röd, mx schvartare än natten eller grått. Ska vi dricka några bira på taket till teliaskrapan i mellandagarna micke?
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Tyckte transparent röd var snyggare än den hel röda. Så den har min vote... :tummenupp
Den blev det faktiskt, och ett renoveringskit till bromspumpen. Hoppas att det blir lite bättre stuns i greppet...

Finns det coola svarta eftermarknadsgrepp (broms+koppling) till cross som är vettiga/prisvärda?
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Vet att ja hittade ett par för ett tag sen när ja letade efter två fingergrepp som var prisvärda men vet inte hur kvaliteten är. Återkommer när ja hittat dom...
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Finurligt :) Ja, jag tog en lös sån hållarplatta och satte kardborre på baksidan och kronan, sen säkrade jag med ett buntband.
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Ska kika på min hoj imorgon och se hur det ser ut. De låter ju faktiskt inte så jätte svårt såfall :) Och antar att telefonen sitter rätt bra? Eftersom din satt kvar efter du kört mig till tranemo och tillbaka, å inte faan va de lugnt :D
 

lerutis

Ny medlem
Gick med
23 May 2012
Ort
STOCKHOLM
Hoj
Tuono 2014
Ska köpa stålomspunna slangar på ebayzen nu, nån som köpt tidigare? Finns ju rätt nice till bra pris!
 

Micro

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2008
Ort
Sollentuna
Hoj
K7
Jag köpte via en sida www.break-lines.co.uk som jag tror jag hitta via ebay och det var jävligt sturligt efter dom var betalda.. jag fick grejerna men det tog någon månad där han inte svara på mail. Så trots att det var ett bra pris (pröjsa 80 pund för fram och bak) så var det inte värt det.
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Ska köpa stålomspunna slangar på ebayzen nu, nån som köpt tidigare? Finns ju rätt nice till bra pris!

HEL är de som gäller. :tummenupp
Beställde fram och bak till K5:an igår, vet inte om de var bra pris eller inte men de kändes bra så ja köpte dom. :hihi
 

lerutis

Ny medlem
Gick med
23 May 2012
Ort
STOCKHOLM
Hoj
Tuono 2014

lerutis

Ny medlem
Gick med
23 May 2012
Ort
STOCKHOLM
Hoj
Tuono 2014
Fick hem slangarna i Fredags, köpte dom i första länken. Kanonfina, ser fan riktigt jävla bra ut och röda dessutom ;) ska ut och testa dom nu och hoppas längden räcker, ser fan korta ut men längre än dom som inte passade :eek:
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top