Sidan 5 av 5 FörstaFörsta 12345
Resultat 81 till 88 av 88

Ämne: Ebay-tråden

No pain, No gain... Rav3ns avatar
    Reg.datum
    dec 2009
    Hoj
    Aprilia V4R Tuono APRC -2011
    Ja hitta Yoshimura tillbehöret ka ja meddela att de är så gott som omöjligt, ja var till och med i kontakt med Youshimura R&D i Staterna om det. Hittade ett komplett kit på nätet för länge sen men slog inte till då...

Så bättre att satsa på nått av alternativen du har tagit upp, har för mig K-Man hade ett komplett Bazzaz Kit på sin, vet att han hade nån rosa variant först men har för mig Goffe köpte den.
    Not Arrogant Just Better

Legenden K-Mans avatar
    Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    Turbo-Busa projekt, NSR
    Blogginlägg
    42
    Citat Ursprungligen postat av jockesurf Visa inlägg
    K-Man, vad var det för fabrikat på din "disco-pinne" du hade till K5? Något som kan funka även till K2:an?
    En svensk QS jag köpte beg för 1000 kr. Minns inte märket. Fråga Goffe med ZX-10. Han har den nu. Han kanske har lådan kvar

Dessa kom via ebay.co.uk idag blåa Sidi ST tas ju inte in i Sverige. 2500 totalt trots att frakten blev 66 £ Dyrt för privatpersoner att posta stuff tydligen

Klicka på bilden för en större version

Namn:	SidiStealthBlue1k.jpg
Visningar:	136
Storlek:	231,8 KB
Id:	410089
    Senast redigerat av K-Man den 2014-08-18 klockan 21:47.
    Ju äldre tjur desto hårdare horn!

Old school racing jockesurfs avatar
    Reg.datum
    nov 2004
    Hoj
    Suzuki GSXR-1000 K2
    Citat Ursprungligen postat av K-Man Visa inlägg
    En svensk QS jag köpte beg för 1000 kr. Minns inte märket. Fråga Goffe med ZX-10. Han har den nu. Han kanske har lådan kvar
    Begagnad för en 1000-lapp lät ju rätt överkomligt. Var det en modell som du kopplar in på ECU:n eller gick den direkt på tändningen? Får helt enkelt hålla lite koll på ebay om det dyker upp något.

Citat Ursprungligen postat av K-Man Visa inlägg
    Dessa kom via ebay.co.uk idag blåa Sidi ST tas ju inte in i Sverige. 2500 totalt trots att frakten blev 66 £ Dyrt för privatpersoner att posta stuff tydligen
    Nice

Legenden K-Mans avatar
    Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    Turbo-Busa projekt, NSR
    Blogginlägg
    42
    Citat Ursprungligen postat av jockesurf Visa inlägg
    Begagnad för en 1000-lapp lät ju rätt överkomligt. Var det en modell som du kopplar in på ECU:n eller gick den direkt på tändningen? Får helt enkelt hålla lite koll på ebay om det dyker upp något.
    Direkt på tändningen. Man klipper in sig på matarkabeln till tändspolarna
    Ju äldre tjur desto hårdare horn!

Störst går först Biddarns avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Hoj
    Ktm Exc500
    Shoppade lite igår Blev ett stycke plast och dekaler till min crf och lite gopro saker

http://www.ebay.com/itm/Full-plastic...fda681&vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/Sports-8-in-...item1e8fca6076
    Jag kom, jag såg, jag stegrade

Ijenklien så... laidbacks avatar
    Reg.datum
    dec 2010
    Hoj
    En massa röd-vita, nu med blå inslag.
    Är inne i en period med lite dåligt flyt nu på mina inköp. Har köpt fel grejor, köpt grejor och sen hittat samma fast billigare å sådär, men oftast är det kul. Hittade en t.ex. jubileumsplansch "Yamaha XT, 35 jahre" för trettio spänn, ett kap som nu pryder väggen.

Men... Nu senast köpte jag en vipparm var av två olika säljare "buy it now" för ungefär samma pris, ca 500 svenska inkl frakt. Den ena kom i brevlådan, den andra fick jag hämta ut. När jag idag gjorde så blev jag avkrävd 230 spänn i tullavgift. Finns det någon som kan förklara varför?
    Citat Ursprungligen postat av sportbike Visa inlägg
    Åka hoj handlar om så mycket mer än hästkrafter, klockan är 03:30 en ljuvlig sommarnatt, du har brassat helvet hela dan och är äntligen på väg hemåt, med hennes bröst i ryggen :)

https://www.worldanimalprotection.se/

Ijenklien så... laidbacks avatar
    Reg.datum
    dec 2010
    Hoj
    En massa röd-vita, nu med blå inslag.
    Ah, fick se först nu att tråden låg i Jkpg-forumet.

Svara gärna, den som kan, annrs letar jag upp en annan ebay-tråd.
    Citat Ursprungligen postat av sportbike Visa inlägg
    Åka hoj handlar om så mycket mer än hästkrafter, klockan är 03:30 en ljuvlig sommarnatt, du har brassat helvet hela dan och är äntligen på väg hemåt, med hennes bröst i ryggen :)

https://www.worldanimalprotection.se/

No pain, No gain... Rav3ns avatar
    Reg.datum
    dec 2009
    Hoj
    Aprilia V4R Tuono APRC -2011
    Citat Ursprungligen postat av laidback Visa inlägg
    Men... Nu senast köpte jag en vipparm var av två olika säljare "buy it now" för ungefär samma pris, ca 500 svenska inkl frakt. Den ena kom i brevlådan, den andra fick jag hämta ut. När jag idag gjorde så blev jag avkrävd 230 spänn i tullavgift. Finns det någon som kan förklara varför?
    Allt över 300:- är de väl tull och moms på så vida du inte köpte de inom EU. Sen låter 230 som mycket men vet att dom lägger på en avg för hantering av paketet med tull osv. Vet att ja reagerade på den avgiften med men kollade upp den och de som de skulle vara enligt reglementet.

Men lite för lite info för att avgöra om vad exakt de är du fick pröjsa, på 500:- så bör moms + tull ligga på 125:- + nån hantering avgift möjligen kommer de upp i 230:- då ?

Vet inte om du hade tur med första paketet eller om de var inom EU ?
    Not Arrogant Just Better

Sidan 5 av 5 FörstaFörsta 12345

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Vet inte vad man ska säga men jag tycker Alberto Puig undviker "elefanten i rummet". Nu går det inte riktigt att jämföra Honda och Yamaha som "nybörjarhoj" men k [...]

Ozzian
Vill du annonsera ovan? Klicka här