SD unplugged

Status
Ej öppen för fler svar.

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Lite judehat blandat med kvinnoförakt, jo jag tackar jag.

Sedan när kallar man kvinnliga partiledare för kossa?

Hon kanske också borde brännas ihjäl. :va

Lite näthat piggar alltid upp:D
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Joakim och Pernilla känner jag inte till.
Åsa är en rabiat kossa som jag inte förstår varför de har satt i den positionen. Hon förstör mer än hon bidrar till partiet.

Jag svarar gärna på frågor men jag missar säkert nåt inlägg ibland då jag tyvärr bor i en stressad resväska för tillfället och bara surfar på mobilen. Det underlättar då när du än en gång ger mig frågan du vill att jag ska svara på. Precis som du gjorde nu.
Men Scientolog-mantran som den andra kommer med har jag inte tid med så därför får han ej heller svar på sina frågor. Jag tror dock inte han vill ha svar (och minns inte själv frågan) utan vill bara vara till lite nät-besvär vilket ändå är lite gulligt.

Frågorna finns upprepade två gånger under den senaste veckan. Att du ignorerar det du inte har bra svar på är inte mitt problem.
Nu är det dags för dig att svara.
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Då är det ju bra att du kommer med dessa konstruktiva inlägg som främjar diskussionen.
En fråga: "Ni" som försvarar SD med i mitt tycke (en del av er) ganska grova ord och en allmänt otrevlig ton.
Hur kommer det sig att ni är kvar hela vägen men motståndarna ger upp en efter en då de känner att det är lönlöst att diskutera med er efter alla påhopp. Ungefär som det diskuteras på nätet i övrigt.

Hur kommer det sig att det är samma partis anhängare som återigen visar upp denna attityd? En enstaka slump igen??
Nu skall du få ett par nya frågor:
Vilka "grova ord"?
Vilken "otrevlig ton"?
Är du medveten om att dina själsfränder inte "ger upp" eftersom de blir illa behandlade, de blir bannade eftersom de behandlar andra illa?
 

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Ort
Hemma
Hoj
Trajkon
Joakim och Pernilla känner jag inte till.
Åsa är en rabiat kossa som jag inte förstår varför de har satt i den positionen. Hon förstör mer än hon bidrar till partiet.

Jag svarar gärna på frågor men jag missar säkert nåt inlägg ibland då jag tyvärr bor i en stressad resväska för tillfället och bara surfar på mobilen. Det underlättar då när du än en gång ger mig frågan du vill att jag ska svara på. Precis som du gjorde nu.
Men Scientolog-mantran som den andra kommer med har jag inte tid med så därför får han ej heller svar på sina frågor. Jag tror dock inte han vill ha svar (och minns inte själv frågan) utan vill bara vara till lite nät-besvär vilket ändå är lite gulligt.

Nu skall du få ett par nya frågor:
Vilka "grova ord"?
Vilken "otrevlig ton"?
Är du medveten om att dina själsfränder inte "ger upp" eftersom de blir illa behandlade, de blir bannade eftersom de behandlar andra illa?

"judehat" tex. Det är jävligt grova ord som någon försöker tillskriva mig. Då du säger studiens frågor finns i tråden och jag måste leta upp de så ber jag er att dammsuga den och leta upp mitt judehat. SEN kan vi fortsätta diskussionen.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Skall man tolka det senare som att vi får tre månader till av lugn och ro och mogna diskussioner eller kommer det hysteriska beteendet fortsätta? Om jag skulle räknat varje gång Loco, bonny och andra på extremistkanten lovat att sluta diskutera hade jag just nu förmodligen kunnat skriva: 8362 ggr
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
"judehat" tex. Det är jävligt grova ord som någon försöker tillskriva mig. Då du säger studiens frågor finns i tråden och jag måste leta upp de så ber jag er att dammsuga den och leta upp mitt judehat. SEN kan vi fortsätta diskussionen.
Men om du slutar med ditt judehat, som till exempel de påstådda fosforbombningarna som du vägrar kommentera efter att ha ljugit ihop dem, så kanske du slipper sådana "grova ord".
Din tur.
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
"judehat" tex. Det är jävligt grova ord som någon försöker tillskriva mig. Då du säger studiens frågor finns i tråden och jag måste leta upp de så ber jag er att dammsuga den och leta upp mitt judehat. SEN kan vi fortsätta diskussionen.

Du tar klar parti i en fråga du inte har någon kunskap i, menar du att det är av kärlek eller likgiltighet?
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Tror det är dags att stänga denna tråd. Ni får gärna PM:a med ev. orsak varför tråden ska vara öppen.

Detta är trots allt en motorcykelsajt. Känns verkligen som att OT börjat göra sitt när inte kan hållas schyst i diskussionerna. Ni bör fundera på att ta era diskussioner till Flashback istället.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top