Ny dataloggerapp på G ...

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Ska detta vara nån sorts laptimer med massa grymma funktioner?
Om ja, finns det inte redan massa sådana på marknaden?
 

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Bara upp till bevis på Gotland Ring nästa år då :- )
Hur många sekunder kan du kapa?

//Nitrous

Det sitter nog 2 sek i denna timer om den bara markerar om man bromsar för tidigt på något vettigt sätt! Sedan, när du ser mitt nya skinnställ, så kommer du snabbt förstå att däri ligger ytterligare 2 sek. I.s.f blir det ju en tid på 1,27.8. Klår du det?
 

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Ska detta vara nån sorts laptimer med massa grymma funktioner?
Om ja, finns det inte redan massa sådana på marknaden?

Jo, visst finns det ju en del mobiltelefonapplikationer sedan gammalt. Och Honda Goldwing fanns redan när
Honda Fireblade släpptes på marknaden :rolleyes:

Men enligt utvecklarna själva är den nog grymmare än de som redan finns! Vi får la se!!!

\m/
 

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Förgöraren, du kan vara lugn. Nitrous blir garanterat bara fetare och fetare för varje år och nu börjar han närma sig åldern där ordet konsekvens plötsligt får en mening. Inte en sportslig att han kommer under 1.30 på vilken ny superhottad 2013-modell han än kör.

:krama
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Jo, visst finns det ju en del mobiltelefonapplikationer sedan gammalt. Och Honda Goldwing fanns redan när
Honda Fireblade släpptes på marknaden :rolleyes:

Men enligt utvecklarna själva är den nog grymmare än de som redan finns! Vi får la se!!!

\m/

Brukar inte problemet med dessa appar vara att de loggar för sällan? Annars tvivlar jag inte på att den kommer bli grym. Lyckas de fixa en bra app slipper jag jag köpa en Qstarz och kan använda min iphone5 med denna app!
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Det sitter nog 2 sek i denna timer om den bara markerar om man bromsar för tidigt på något vettigt sätt! Sedan, när du ser mitt nya skinnställ, så kommer du snabbt förstå att däri ligger ytterligare 2 sek. I.s.f blir det ju en tid på 1,27.8. Klår du det?

Om jag inte blir fetare och fetare som Perra spår så är jag en sekund före dig, men om du vaxar nya skinnstället så minskar du kanske luftmotståndet med 1 sek minst!

2013 ska jag vara i bättre fit än någonsin, då ska jag krossa Antons 1.25 tid :)

//Nitrous
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
P€RRA;5675352 skrev:
Förgöraren, du kan vara lugn. Nitrous blir garanterat bara fetare och fetare för varje år och nu börjar han närma sig åldern där ordet konsekvens plötsligt får en mening. Inte en sportslig att han kommer under 1.30 på vilken ny superhottad 2013-modell han än kör.

:krama

Konsekvens har upphört nu, barnen kan äta själva och använder inte blöjor så. Dom är självständiga och behöver inte mig.
Fetare blir jag inte, beach 2013 säger jag bara. Kommer vara mer fit än någonsin, kanske en återkomst till racing i SM :- )
De var många år sen man körde 1.30 Perra, typ på din tid med backelit däck och polsk 92 oktanig soppa.
Ingen 2013 modell här inte, same same igen :yoparty

//Nitrous
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top