Bandag på Gelleråsen 4 Juli 2013 med SevaRacing

mike andersson

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Västerås
Hoj
YZ 450 -08 Motard
Vi har bokat Torsdag 4 Juli på Gelleråsen.

Tid: 9-18

Antal grupper: 3 st Max 25st /grupp.

1:Lugn/medel
2:Snabb
3:Licens/oreggad

20 minuters pass.

Depåbox 11x8m kostar 500kr att hyra. Går bra att dela på iaf 4st.

Ambulans finns på plats under hela dagen.

Anmälan skickas till: mikael@sevaracing.se
Ange Namn, vilken grupp ni tänkt köra i, om ni tänkt äta på Pit-stop cafe samt om ni tänkt stå i box.
Avsluta gärna med ett telefonnummer.

När ni har fått svar på att ni har fått plats i den grupp ni valt betalar ni in inom 5dagar för att behålla er plats.
På inbetalningen skriver ni in erat namn.

Inbetalning sker på bankgiro: 675-4550

För inbetalning från utlandet:

Iban: SE33 9500 0099 6042 0568 9237

BIC/SWIFT. NDEASESS

Priset?
Anmälan mellan 1/3 och 16/6 =1000kr
Anmälan mellan 16/6 och 4/7 =1200kr



Väl mött! / Mikael Andersson Sevaracing.
 
Last edited:

mike andersson

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Västerås
Hoj
YZ 450 -08 Motard
Det har börjat trilla in en del anmälningar men det finns fortfarande platser kvar i alla grupper.

För att göra det klart... I år kommer vi ha ännu fler föråkare, så alla som vill ska få möjligheten till en personlig instruktör. Skriv gärna det i anmälan så vi vet på förhand om du vill ha hjälp med det.

/MVH Mikael
 

Anden-r

Ny medlem
Gick med
5 Sep 2009
Ort
Stockholm
Hoj
CBR600RR
Om man kör två st på samma hoj i samma grupp (delar hoj), hur blir det då med deltagaravgiften? :)
 

mike andersson

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Västerås
Hoj
YZ 450 -08 Motard
Får många frågor om platstillgången nu. Det finns fortfarande platser kvar i alla grupper. När det börjar bli ont om dem så redovisar jag det i denna tråd och på hemsidan. / MVH Mikael Andersson
 
Last edited:

mike andersson

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Västerås
Hoj
YZ 450 -08 Motard
Nu trillar det in en hel del anmälningar dagligen. Det finns fortfarande platser kvar i samtliga grupper. För att vara lite tydlig. Det räcker med att ni anmäler (skickar mail) innan 28 feb för att garantera er 800kr. ni betalar sen innom 5 dagar.

/MVH Mikael Andersson
 

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Ort
Vid en bana
Hoj
600rr
Tänkte höra mig för lite här... Bästa polarn fyller 30 Barre 2 Juli och har aldrig kört bana innan, Han äger egen sporthoj och jag tänkte ge bort en bandag till han i födelsedagspresent.

Det jag undrar är om det är ok att jag svänger ett par varv med honom i lugn grupp och sedan själv får panga i snabb grupp för att få ut något av dagen för egen del med.

Om det är O.K med er att göra så bokar jag 2 platser 1 plats i lugn och 1 plats i snabb grupp.

Med vänliga hälsningar Sandfållan.
 

mike andersson

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Västerås
Hoj
YZ 450 -08 Motard
Tänkte höra mig för lite här... Bästa polarn fyller 30 Barre 2 Juli och har aldrig kört bana innan, Han äger egen sporthoj och jag tänkte ge bort en bandag till han i födelsedagspresent.

Det jag undrar är om det är ok att jag svänger ett par varv med honom i lugn grupp och sedan själv får panga i snabb grupp för att få ut något av dagen för egen del med.

Om det är O.K med er att göra så bokar jag 2 platser 1 plats i lugn och 1 plats i snabb grupp.

Med vänliga hälsningar Sandfållan.

Det är ok om du vill ¨åka med honom de första passen fram till lunch. Skulle det vara många som vill göra samma sak så får vi ta tag i det och ev dela upp er. Men som det ser ut nu så är ni de enda som har detta upplägg
 

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Ort
Eskilstuna
Hoj
ZX-10R 2011
Och Andreas gick genast ut i garaget och trimmade Beemern...

haha, han har ju 200 bakhjulshästar enligt finnbänken i åbo, men det lär ju inte rädda honom när "världens snabbaste hoj" kommer och bränner förbi.

I denna rulle ser man vad en fullkittad beemer gör mot en kawa med kat kvar:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-Ycg4ynxVpI

Han får nog stå och klia sig i huvet och läsa av alla data han kan få fram, sedan klia sig lite på huvet och inse att kawan är den snabbaste hojjen!. Som på min när det andas fritt och katten är bortplockad.. :tummenupp NeonMannen kommer inte att ha en chans.. :arsele
 

mike andersson

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Västerås
Hoj
YZ 450 -08 Motard
haha, han har ju 200 bakhjulshästar enligt finnbänken i åbo, men det lär ju inte rädda honom när "världens snabbaste hoj" kommer och bränner förbi.

I denna rulle ser man vad en fullkittad beemer gör mot en kawa med kat kvar:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-Ycg4ynxVpI

Han får nog stå och klia sig i huvet och läsa av alla data han kan få fram, sedan klia sig lite på huvet och inse att kawan är den snabbaste hojjen!. Som på min när det andas fritt och katten är bortplockad.. :tummenupp NeonMannen kommer inte att ha en chans.. :arsele

Kom igen Andreas detta kan du ju inte ta:7peta
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top