Saker vi kan göra när vi inte åker motorcykel

Gummi Tarzan

örnörn
Gick med
11 Jun 2010
Ort
Sollentuna
Hoj
Svart/ grå kronan duo s
Som rubriken säger. Saker vi kan göra när vi inte åker motorcykel
Vi kan ju leka även när vi inte åker hoj, ex vid för kall väderlek, eller för varm för den delen. För blött är inte så jäkla roligt det heller.


Det finns ju ett visst tekniskt intresse, av både gammalt och nytt. Hela Sverige kryllar ju av museum av alla slag, början man titta lite på utbudet så ser man att man inte behöver åka så speciellt långt för att slå ihjäl en trist o blöt Söndag, då du ändå inte skulle gjort något annat än att gå runt i dina säckiga knarkarbrallor och försvarets värmetröja.

Ovanstående är bara ett exempel på vad man skulle kunna hitta på, eller hur man vill klä sig

Det vi pratat om senaste tiden men som det inte blivit något av än är ett besök hos Mc- collection
http://www.mc-collection.com/

Det kan gå så långt att jag byter avatar om det inte blir något av det.

Nu lär väl knappast det här bli en tråd som går till historien, och jag är väl knappast den rätta att skriva den. Jag bor inte i stan längre och jag har nyligen sålt hojen.
Men det händer då o då att jag tar på mig vanliga kläder och vandrar bland vanlig människor i en vanlig, typisk småstad.

"Må fridens liljor kanta eder väg, må era kameler aldrig sakna vatten, må er avkomma bli talrik som öknens sand." Låter som Bibeln, men jag har inte orkat kolla än.

Eller om ni väljer att vända detta ryggen:

"Må det växa åsnearslen ur era öron som för all framtid kommer skita på era axlar" Detta är en äkta svordom från ett tämligen avlägsen land jag tillbringat mången dagar i mitt liv.

Edit: Jag är ny separera och uttråkad och följden av det blir socialt utsvulten.
 
Last edited:

201

VFR
Gick med
22 Jun 2009
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda VFR-87 GSXR1000-01
Ska vi bestämma en MC-collection dag, helst inte nästa helg.

Någon som har specifika önskemål?
 

Gummi Tarzan

örnörn
Gick med
11 Jun 2010
Ort
Sollentuna
Hoj
Svart/ grå kronan duo s
Jag är jäkligt sugen på att åka och titta. Jag har en hel del att stå i just den helgen men jag ska göra vad jag kan för att komma!
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Jag tänker åka till Sviestad på söndag 13.30 för att gå på årsmötet i LMS, nån som vill med?
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top