Söndagssamkörningar kl 13:00, Parkeringen vid Cykelringen

PiHa

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2012
Ort
Salbohed
Hoj
Hoj nr 4: Honda CBR 600f 1994
:7peta Tänkte höra lite grann om det kan vara aktuellt för en outsider å hänga på de få gånger jag är hemma i Västerås/Sala trakterna... på dagsturer å så? Kunde va kul med å lära känna flera folk här på hemma plan...
 

ChrilleRR

Medlem
Gick med
2 Mar 2008
Ort
Västerås
Hoj
Ducati Monster SP -23
:7peta Tänkte höra lite grann om det kan vara aktuellt för en outsider å hänga på de få gånger jag är hemma i Västerås/Sala trakterna... på dagsturer å så? Kunde va kul med å lära känna flera folk här på hemma plan...

De går säkert bra :) ja sala trakterna har riktigt fina vägar att brassa på! Men de är ju ett tag tills våren kommer! Suck:(
 

PiHa

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2012
Ort
Salbohed
Hoj
Hoj nr 4: Honda CBR 600f 1994
Fan vad nicee :) Tackar för det! Fast det är ju klart jag kör ju som en präst hahaha... Å andra sidan är vägarna i Norge som banorna i Sverige, har kanske liten chans att hänga på då ;)

Fuck våren är här på ett litet kick! bara vänta å se... Sysselsättning de lux har startat!

:hihi
De går säkert bra :) ja sala trakterna har riktigt fina vägar att brassa på! Men de är ju ett tag tills våren kommer! Suck:(
 

ChrilleRR

Medlem
Gick med
2 Mar 2008
Ort
Västerås
Hoj
Ducati Monster SP -23
Fan vad nicee :) Tackar för det! Fast det är ju klart jag kör ju som en präst hahaha... Å andra sidan är vägarna i Norge som banorna i Sverige, har kanske liten chans att hänga på då ;)

Fuck våren är här på ett litet kick! bara vänta å se... Sysselsättning de lux har startat!

:hihi

Alla kör i sin takt :) vissa är snabbare än andra och så kommer de alltid vara! Vi har lite regler som måste uppfyllas vid samåkningar så alla kan kännas trygga!

Fan november nu.. satan känns som en evighet till våren :huvet men som du säger så går de fortare än man tror.. Bara hålla sig sysselsatt :smasha
 

Johovik

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2012
Ort
Västerås
Hoj
KTM 640 Prestige -04
Fan vad nicee :) Tackar för det! Fast det är ju klart jag kör ju som en präst hahaha... Å andra sidan är vägarna i Norge som banorna i Sverige, har kanske liten chans att hänga på då ;)

Fuck våren är här på ett litet kick! bara vänta å se... Sysselsättning de lux har startat!

:hihi

Gå in på våran sida här på SH och läs Samkörningsreglerna.
 

PiHa

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2012
Ort
Salbohed
Hoj
Hoj nr 4: Honda CBR 600f 1994
Ja men hej, det här är ju normalt förfarande. Har samkört ganska mycket med flera dagsturer här i Norge Vi brukar kunna samlas 10-25 hojar en fin dag, hela säsongen (min började 1mars) Så det är inga problem. Sunt förnuft bygger det ju på annars är det ju inte ok i alla fall. ;)
 

SinneD

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2012
Ort
-
Hoj
2013 Ducati Streetfighter 848 och 1987 Yamaha FZR1000
Kan man dyka upp som "icke medlem"? =)
 

SinneD

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2012
Ort
-
Hoj
2013 Ducati Streetfighter 848 och 1987 Yamaha FZR1000
För det mesta så är det bara hastighetsbegränsning vi överskrider :)
Alla kör på sitt individuella sätt

Aah okej, så inte en massa rödljuskörningar och sånt? :) Bra i såfall ^^
 

ChrilleRR

Medlem
Gick med
2 Mar 2008
Ort
Västerås
Hoj
Ducati Monster SP -23
Rb har varit väldigt frånvarande från sporthoj.com men vi läser fortfarande så är ni sugna på lite samkörningar med oss är de bara skriva. Vi är mer aktiva i facebook gruppen "Mc Samkörningar Västerås" Vi ses! :banana
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top