TZR Tråden!

Alex92

Medlem
Gick med
5 Nov 2008
Ort
Åland
Hoj
Husqvarna 701SM, Suzuki RMZ 450SM, MiniGP 187cc
Och du sålde ju din andra Tzr som bara var skit och inget och ha för 700 euro = nästan 8000 kr med denna kurs som vi har nu och flera på åland som sålt för 700-900 euro eller något åt det hållet:tummenupp
 

pinku91

Schysst!
Gick med
7 Feb 2009
Ort
Norrköping
Hoj
Kawasaki zzr 600 (streetfightad)
Och du sålde ju din andra Tzr som bara var skit och inget och ha för 700 euro = nästan 8000 kr med denna kurs som vi har nu och flera på åland som sålt för 700-900 euro eller något åt det hållet:tummenupp


hur kommer det sig att du som 92.a har en r6?
 

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Ort
Skövde
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
hur kommer det sig att du som 92.a har en r6?

Att man får börja övningsköra för tung med begränsning när man är 17,6 år gammal :tummenupp

Annars är det väldigt bra att ha en när man ska byta upp sig, skullle inte ha några problem med att ha en r6:a i mitt garage även om jag inte har körkort än.
 

pinku91

Schysst!
Gick med
7 Feb 2009
Ort
Norrköping
Hoj
Kawasaki zzr 600 (streetfightad)
Att man får börja övningsköra för tung med begränsning när man är 17,6 år gammal :tummenupp

Annars är det väldigt bra att ha en när man ska byta upp sig, skullle inte ha några problem med att ha en r6:a i mitt garage även om jag inte har körkort än.

:tummenupp
 

Alex92

Medlem
Gick med
5 Nov 2008
Ort
Åland
Hoj
Husqvarna 701SM, Suzuki RMZ 450SM, MiniGP 187cc
hur kommer det sig att du som 92.a har en r6?

Jadu jag fick den billigt och jag vet ju att jag endå kommer börja köra större hoj när jag blir 18 så varför inte köpa den nu och fixa på den tills jag för börja köra? + att den är krockad så finns lite småfix på den Bakramen i aluminium är lite vind men inte alls mycke mera + att någon kåpa osv är slut.

Jag ville ha något att hålla på med + att man far väl ut och kör ibland fast väntar på Fotpinnen + staget till den sen lär de väl bli att köra lite nu och då när man vill åka lite större saker:tummenupp


http://forum.moppenet.com/showthread.php?t=145069 Där har du en länk på hojen jag har! Letar fortfarande kåpsett Eller dom 2 som är slut

Sorry for OT:huvet
 
Last edited:
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top