Den äkta bortskänkes-tråden

Ryddarn

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Jul 2013
Ort
Växjö
Hoj
Honda CB900 -79
Kanske genom att göra som alla andra och prenumera på trådar du deltar i?
 

Thorped

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Tiger 955i
Kanske genom att göra som alla andra och prenumera på trådar du deltar i?

Säger han som har knappa 400 inlägg... En annan har snart 2300 och då blir det nog ett jäkla hålligång om jag ska prenumerera på allt. Då får det ta 2 månader innan du får svar, det gör mig inte ett skvatt.

Eller genom att det lilla brevet blinkar.

No shit!? Hightech news!! Hojlös semesterbitterhet bara... :gnissla
 

KixGirl

Utanlem
Gick med
6 Apr 2014
Ort
Stockholm
Hoj
Börjar bli lite många nu...
Halloj!

Då kompisen aldrig hämtade kapellet är det ute för bortskänkning igen.
Kopia3.jpg
Ihopknölat på bilden men räcker över en hel 80-tals Corvette (för att ha en referens till storleken).

Sen har jag också tygmattor till bil. Äkta Biltema och knappt använda.
Copy.jpg

Bortskänkes mot avhämtning eller skickas mot porto. Finns i Södertälje.
 

babgjyshi

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2014
Ort
eslöv
Hoj
SUZUKI GSF600S
Jag vet inte om någon är intresserad men har en kod hos Louis.de där man kan få 20% rabbat på en vara. Koden är giltig tom den 30(2 dagar till).

Det är en engångskod och den är 137.
 

newflag

Medlem
Gick med
8 Jun 2012
Ort
OUttA
Hoj
Hayabuzzza Turbo with NOS running on LH2
Jag vet inte om någon är intresserad men har en kod hos Louis.de där man kan få 20% rabbat på en vara. Koden är giltig tom den 30(2 dagar till).

Det är en engångskod och den är 137.

Vet du om det även gäller reavaror?

Har någon använt koden än?
 

MiggeG

Ny medlem
Gick med
29 Sep 2012
Ort
Stockholm
Hoj
CBR600F2 -92
Någon som är sugen på kåpset till CBR600 -91-94 (F2)? Har ett komplett plus lite till. Bild finns i min annons här på sajten. OBS! Jag skänker bort plasten mot avhämtning, men lyktinsatsen det står om i annonsen ingår inte i bortskänkandet.
 

KHRacing

"D-K"
Gick med
3 Jan 2005
Ort
ring knutstorp
Hoj
CBR600
Någon som är sugen på kåpset till CBR600 -91-94 (F2)? Har ett komplett plus lite till. Bild finns i min annons här på sajten. OBS! Jag skänker bort plasten mot avhämtning, men lyktinsatsen det står om i annonsen ingår inte i bortskänkandet.

Jag vill gärna ha det MiggeG
kan du skicka ditt nummer i ett PM är du snäll
 

j0nas

Medlem
Gick med
29 Nov 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Säkssäksti äsämse
Har nedre sidokåpor till VFR750 1986 som ligger och skräpar. Kom och hämta i södra sthlm
 

Grusfalt

Medlem
Gick med
29 Jun 2010
Ort
Göteborg, ursprungligen Östersund
Hoj
Suzuki RF900R -96
20151201_155517.jpg
1. Div. blinkers
2. Backspeglar
3. Fälgtejp (en oöppnad förpackning vit, en kortare bit gul)
4. Xenonlampa H4 55W med ballast och en hemmapulad instrumentpanel för avstängning av lampan. Konverteringskit med en solenoid som drar lampan ut och in ur sockeln för att gå mellan hel- och halvljus. Gav inte superbra ljusbild i min reflektor, så bytte tillbaka till original
5. En oanvänd ensam blinker
6. Lykthållare för gaffelbensmontering, 30-38mm gaffelbensdiameter. Går såklart att använda till annat än lykta också
7. Backspegelhållare (M10 kanske? Inte helt säker). Oanvänd, halvkass kvalitet om jag minns rätt. Går nog att montera en ringklocka eller dylikt med
8. Reflex, oanvänd
9. Tre blinkers
10. Stroppar avsedda för montering på gaffelben. Var till en lykta som tyvärr är uppbrunnen
11. Skylthållare, kåpmontagebleck och lite annat småkrafs till en RF900

Det gör ont i ett hoarder-hjärta att skänka bort så mycket ovärderliga saker, men sånt är livet när förrådet är litet :)

Finns att hämta i Mölndal!
 

HGT

Ny medlem
Gick med
30 Oct 2012
Ort
Mölndal/Göteborg
Hoj
Ninja zx7r, Gsx-r 600, gr650 tempter
View attachment 425515
1. Div. blinkers
2. Backspeglar
3. Fälgtejp (en oöppnad förpackning vit, en kortare bit gul)
4. Xenonlampa H4 55W med ballast och en hemmapulad instrumentpanel för avstängning av lampan. Konverteringskit med en solenoid som drar lampan ut och in ur sockeln för att gå mellan hel- och halvljus. Gav inte superbra ljusbild i min reflektor, så bytte tillbaka till original
5. En oanvänd ensam blinker
6. Lykthållare för gaffelbensmontering, 30-38mm gaffelbensdiameter. Går såklart att använda till annat än lykta också
7. Backspegelhållare (M10 kanske? Inte helt säker). Oanvänd, halvkass kvalitet om jag minns rätt. Går nog att montera en ringklocka eller dylikt med
8. Reflex, oanvänd
9. Tre blinkers
10. Stroppar avsedda för montering på gaffelben. Var till en lykta som tyvärr är uppbrunnen
11. Skylthållare, kåpmontagebleck och lite annat småkrafs till en RF900

Det gör ont i ett hoarder-hjärta att skänka bort så mycket ovärderliga saker, men sånt är livet när förrådet är litet :)

Finns att hämta i Mölndal!

Tjena, är intresserad av nr 3,4,6 och nr 11, skylthållaren.
Bor själv i Mölndal så avhämtningen är inga problem:tummenupp
 

Flankrooth

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2014
Ort
Kungsängen
Hoj
BMW S1000RR, Yamaha R1, GASGAS EC300
Jag har en PCV över som passar Suzuki GSXR-750 K7, jag kommer inte behöva den då jag har sålt cykeln så om någon skulle vilja ha den så skicka iväg ett pm, jag köpte en ny till min hoj då jag trodde att min var defekt men det visade sig att att var ecu:n som spökade, powercommandern finns i originalförpakning med monteringsanvisningar samt kvitto och mappningsprogram.

jag är alldeles för lat för att skicka den så den som är vill ha den får komma o hämta den, den finns i kungsängen.
 
Nyheter
Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top