Stefan Löfven född svart?

Kricke

Inga vuxenpoäng
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Böhmerland 600
Sedan jag såg Löfvens ansikte för första gången har jag hela tiden undrat om han är född svart? Min fråga grundar sig inte i hans eller partiets politiska åsikter, utan hans näsa.
Jag har aldrig sett en vit man med en sådan näsa, någonsin. Varje gång jag ser honom i nyhetsblaskan kan jag inte sluta tänka på detta så jag undrar därför om jag är ensam om att sväva i denna förundran(troligtvis)?
Istället för att ursäkta mig och inte jämföra raser så går jag rakt på sak. Mörkhyade har ibland väldigt breda näsor, desto svartare desto bredare så att säga. Stefans näsa placerar sig i min värld bland de allra bredaste näsorna. Vilket borde betyda att han varit svart som typ Don Cheadle från början. Är han drabbad av vitiligo eller har bara varit en riktigt usel boxare i sin barndom?
För att ha något att referera till så bifogar jag givetvis en bild på Löfven, några kända mörkhyade män och en bild på hur Stefan skulle ha sett ut som mörkhyad.

lofven_820677c.jpg

52684.gif

Michael_Jai_White.jpg

MV5BNDMxNDM3MzY5N15BMl5BanBnXkFtZTcwMjkzOTY4MQ@@._V1._SY314_CR16,0,214,314_.jpg

EddieMurphy.bmp

samuel_l_jackson-1-black_snake_moan.jpg

don.jpg


Michael-Clarke-Duncan-dead.jpg
 

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
ja det vore najs... :(
Född svart vettetusan, men på överläppen ser det ju ut som han är harmynt, och det kan ju påverka näsan också.
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Han är nog inte gammal boxare, däremot är det mörkt och dålig sikt i gruvor så han har väl gått in i väggen några gånger i sin ungdom...
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
Han är nog inte gammal boxare, däremot är det mörkt och dålig sikt i gruvor så han har väl gått in i väggen några gånger i sin ungdom...

Vad jag kommer ihåg så har han dock aldrig kommit så långt. Klamrade sig fast vid en fackposition så snart han kunde.. Några månader på golvet-golvet räckte :smasha
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top