Frågor man vågar ställa

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Bil/bakvagn - BMW 2010

Vad för magiskt gör enheten, hur arbetar den? Funderade först på krängningshämmare som ex nyare Land/Range Rover i.o.m. att den "vanliga" ser ut att vara hemmahörande på Fiat 500, originalet. Hjulvinklarna beroende på hur illa man kör? Bilderna är tagna bakifrån.

2015-06-27-16-00-41.jpg


20150627-145713-1.jpg

Jag har svårt att se hur den sitter, men kan det vara lastavkännaren till bakbromsarna?
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Träna när man äter penicillin, är det farligt?
Eller är det infektionen i kroppen so gör det olämpligt att träna?
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Det ligger ett svart material inuti papperet i bottensidan på micropopcornpåsen som hettas upp av microvågsugnen.
Dom poppar bättre om man har det neråt.
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Vari ligger logiken att ett fordon ute på annons har ett visst värde vid försäljning och exempelvis 20.000 kr dyrare vid byte mot annat fordon? :va

"Hej, säljer en Volvo för 200.000 kr, yada yada yada, kan tänka mig byte mot en BMW, men då är Volvons värde 220.000 kr på grund av anledningar..." :3freak
 
Last edited:

Plast

Småvild
Gick med
8 Jun 2006
Ort
Rosvik
Hoj
Road glide special 2020. Tenere 700 2021 R1 2000 KTM 890 Adv
Varför får jag sån vidrig jävla ångest när jag är bakis. Har inte ens bettet mig illa eller nått men ändå känns det som att typ livet är över. fyfan. Jag ska aldrig mera dri...
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Varför får jag sån vidrig jävla ångest när jag är bakis. Har inte ens bettet mig illa eller nått men ändå känns det som att typ livet är över. fyfan. Jag ska aldrig mera dri...
Hjärnkemi.. :D its a bitch!
Förmodligen därför sprit fortfarande är lagligt, få är så puckade att dom utsätter sig för bakrus i onödan..
 

Plast

Småvild
Gick med
8 Jun 2006
Ort
Rosvik
Hoj
Road glide special 2020. Tenere 700 2021 R1 2000 KTM 890 Adv
Hjärnkemi.. :D its a bitch!
Förmodligen därför sprit fortfarande är lagligt, få är så puckade att dom utsätter sig för bakrus i onödan..

Jag dricker väldigt sällan. Men när jag väl gör det är det ett lotteri. Antingen vaknar jag och mår helt ok. Eller så vaknar jag och funderar: rep eller pistol vad ska jag ta mig av daga med.
Som sist jag hade ångest i 4-5 dagar efteråt. Huvva
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Finns det någon vetenskaplig eller psykologisk term och förklaring till varför det är så jävla lätt att se lösningar på andras problem eller vad de bör göra men när det kommer till en själv så är det ibland svårt att se lösningar eller hitta motivation?

Man sitter där och drar ut på skiten och ibland dras med "ångest" under en längre tidsperiod än att bara avklara skiten från första början, för lösningen vet man allt som oftast egentligen... :3freak :4skrika
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Finns det någon vetenskaplig eller psykologisk term och förklaring till varför det är så jävla lätt att se lösningar på andras problem eller vad de bör göra men när det kommer till en själv så är det ibland svårt att se lösningar eller hitta motivation?

Man sitter där och drar ut på skiten och ibland dras med "ångest" under en längre tidsperiod än att bara avklara skiten från första början, för lösningen vet man allt som oftast egentligen... :3freak :4skrika

Pollex in colon eller något liknande?
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top