Frågor man vågar ställa

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Jag har aldrig blivit väckt på det viset. Vaknar du så ofta? Kan det vara så att ingen tar dig på allvar?
:näsblod

Ofta vet jag inte, men det har ju hänt en och annan gång...

Skall nog börja med att stänga luftvägarna nästa gång, då kanske jag blir tagen på allvar.:4skrika
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Ofta vet jag inte, men det har ju hänt en och annan gång...

Skall nog börja med att stänga luftvägarna nästa gång, då kanske jag blir tagen på allvar.:4skrika

Jo, så resonerar de flesta barnen :dummer :tummenupp
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
Sluta gnälla skäggot. Jag måste alltid gå upp före min flickvän. Skulle också kunna tänka mig att slamra lite som hämnd :p
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Sluta gnälla skäggot. Jag måste alltid gå upp före min flickvän. Skulle också kunna tänka mig att slamra lite som hämnd :p

Jag går alltid upp före min bättre hälft veckodagar och jag smyger verkligen som värsta ninjan...förutom att jag inte kan låta bli att krypa ner o mysa i värmen o pussa lite på pannan precis innan jag ska gå. Går bara inte låta bli. :(
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Jag går alltid upp före min bättre hälft veckodagar och jag smyger verkligen som värsta ninjan...förutom att jag inte kan låta bli att krypa ner o mysa i värmen o pussa lite på pannan precis innan jag ska gå. Går bara inte låta bli. :(

Bättre sa hon :D ett rövhål i lyxförpackning.
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ja, det du är inne på är någonting som alstras av avundsjukan att andra minsann får sova och inte dom. Vilket yttrar sig i en total oförmåga att hantera saker med finess eller eftertanke, jag menar att bre en frukostmacka bör inte låta som om ett arbetslag från Samhall bakar bröd.

Nej, jag syftar på när man t.ex ligger i sängen och hör något t.ex en bil som stannar, och man vill lyssna om någon ger sig på garaget eller något liknande. Då säjer man typ tyst vad var det, visst tystnar hon något, men prasslar med täcket eller andas som om näsan var full med kråkor.

När man försiktigt påpekar att det inte går att höra något på andra sidan väggen hundra meter bort, om man låter som efter ett maratonlopp (nej hon anstränger sig inte såpass så där finns ingen ursäkt). Då minssann skall det högt käbblas om att man är otrevlig, eller som det heter "alltid bara klagar på det jag gör". Vilket naturligtvis resulterar i att man lika gärna kan svida på sig igen och gå ut för att kolla, i det efterföljande utspelet skulle en pluton döva kunna bryta loss och bära bort hela byggnaden utan att det hördes. Nästan som om hon vill att någon skall sno allt i garaget och uthus....

Roligast är ju kommentarer som, där ser du, det var ju endå inget.:mad:
Det är inte så att du kanske är lite paranoid? :va
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
De andra i hushållet kanske sover djupare än du gör :rolleyes:

Mitt hus kan man spränga utan att jag vaknar :D

Sån är jag också, har jag somnat kan det få spelas fan hur mycket det vill, jag vaknar inte.
Kan smällas i dörrar & skåpluckor, glos på tv, skramlas i kastruller, lysnas på musik, slitas av täcken, kastas porslin, ja säkerligen kan an kasta mig ur sängen med utan att jag lägger mycket till märke av det.
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Det är inte så att du kanske är lite paranoid? :va

Bara för att du är paranoid betyder det i inte att någon inte är ute efter dig...

Men nej, sover som en stock, men vissa ljud når igenom filtret och får mig på helspänn.

Numera är det bilar som stannar till eller ljudet av grus som krasar, hörde jag ljud av brytande skulle jag med största säkerhet vakna av det.

Gör det mig till paranoid, så är jag nog det.

Fast frågan kvarstår oavsett diagnos.
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Bättre sa hon :D ett rövhål i lyxförpackning.

Ett fint rövhål indeed. ;)


Ja så tidigt på morgonen en vardag pussas det bara på pannan. :p

Bara för att du är paranoid betyder det i inte att någon inte är ute efter dig...

Men nej, sover som en stock, men vissa ljud når igenom filtret och får mig på helspänn.

Numera är det bilar som stannar till eller ljudet av grus som krasar, hörde jag ljud av brytande skulle jag med största säkerhet vakna av det.

Gör det mig till paranoid, så är jag nog det.

Fast frågan kvarstår oavsett diagnos.

För mycket zombiefilmer/serier?
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Varför envisas biltillverkare med att använda plastclips för att montera inredningen? :dummer
Synliga skruvhuvuden är ett lågt pris att betala för att skiten håller i all evighet, om man inte är riktigt smart och petar dit täckbrickor....
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top