Jo, om man somnar när man åker moped ska man ha MYCKET tur...
//EDIT: OBS, kan kännas som starkt innehåll (ingen dör)
Jo, om man somnar när man åker moped ska man ha MYCKET tur...
//EDIT: OBS, kan kännas som starkt innehåll (ingen dör)
Senast redigerat av Swedie den 2012-09-07 klockan 07:59. Anledning: bara notering om innehållet
Att sköta sig är att se till att man hinner med det roliga.
Moderator i Överflödiga Diskussioner och Göteborg
Some play hard to get, I play hard to want *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*
Rejäl tur där, kunde slutat riktigt illa.
Däremot är det kul att se en annan trafikkultur där folk faktiskt stannar och hjälper till. Inte bara de bakom utan även lastbilen i andra filen som sänker hastigheten.
Tur i oturen där.
Kunde lika gärna frontat eller hamnat under lastbilen.
Resan är alltid målet. Ibland tvingas man avbryta resan.
Men en ny resa lockar alltid så man reser igen. :)
man blir inte förvånad när man ser att det är en ryss...![]()
Drunk driving när det är som värst![]()
Robert Hedblom
PASEN RACING
KTM 690 SMC-R
ReadyToRace
Ärkemongo
Haha, jag som trodde det var en "Trött på hojen och nu vill jag byta, men till vadå-tråd".![]()
Sjukt att dom tillåter videos på youtube där djur blir dödade.![]()
Inte ok, eller på ngt sätt skoj att se klipp där djur dödas....![]()
"Racing is life. Anything that happens before or after is just waiting." /Steve McQueen
"There´s nothing like a trail of blood to find your way back home"
Kom igen - det svänger ju!
Följ KTM 990 SMR #112 i BoTT och Rookie 1000 under 2016
Racingsäsongen 2015 i siffror.
Speedster Cup fyra race. 2, 1, 2, 1 blev placeringarna
BoTT tre race: 3, dnf, dnf blev placeringarna
SMC sport ett race: No 1 blev placeringen
Rookie 1000 två race: 9 och 12 blev placeringarna.
Jag har nyligen kollat igenom ett tiotal crashfilmer från Ryssland http://www.youtube.com/user/DTPNewsChannel och konstaterat att säkert hälften av de som orsakat dessa crasher måste varit stupfulla.
För övrigt vore det intressant att se reaktionerna om du fällt samma kommentar, men med "en arab" ist av "en ryss" på någon mindre smickrande film...
Om vi ändå hade haft DTV eller piri piri kanalen så hade vi kunnat se mycket av pruttfulla ryssar som gör dumma saker.
2018: Comeback och fetrevansch!
Trodde det skulle gå betydligt sämre när han skenade iväg i lastbilens riktning.![]()
Det är farligt att generalisera men det är inte ovanligt med filmade olyckor där folk bara åker förbi utan att stanna, inte bara i Sverige.
Det grundar sig på mina samtal med räddningstjänst, ambulans, ambulanshelikopter som alla påtalar att det idag blir vanligare att folk ringer i förbifarten att det har skett en olycka. Få stannar på olycksplatsen dels kanske för de inte vågar och/eller inte anser sig ha kunskapen.
Så det beror nog på vem du frågar, men visst finns trenden med att inte stanna även i Sverige även om huvuddelen kanske skulle göra det.