ISLE Of MAN - racerapport!

bg

"Probably the best Bear in the world"
Gick med
9 Jan 2005
Ort
Västkusten
Hoj
BMW S1000RR (BG-edition)
Oj då! Här är man frånvarande några veckor med bl.a. provkörning i Spanien för Allt om MC:s räkning och försäsongsträning i skidbackarna här hemma i fjällen vilket är synnerligen bra träning för att stärka benmusklerna inför RR-säsongen. Men då passar det på att röra sig i tråden minsann...:tummenupp
/BG

Kan ikke si jeg er veldig glad i lange flyturer.
Legg til sure skrikende folk i sikkerhetskontrollen og det blir bare bedre.
Men noen ganger går det litt lettere,som når man står i kø og dama i sikkerhetskontrollen spør deg om BG tischan.
Måtte forklare at det ikke er meg etc,men dama ville prata sykkel og racing.
Hu kjørte CBR1000R og søstra hadde Ducati 1299.
Får ta på en sånn tischa hver gang jeg skal ut å fly tror jeg.
Jäkligt kul att höra att BG-tischan hade den effekten på flygplatspersonalen Kolben. Har fått en del härliga historier om hur den utgjort en "icebreaker" i olika situationer men säkerhetskontrollen på flygplatsen var ny.:D Måste ju så klart fråga i vilket land och på vilken flygplats du befann dig. Gissar på Storbritannien...:tungan
/BG

Om jag inte minns helt fel från min ungdom, då jag fick vara lite stand in då och då som burkslav på en Cr500 så var det ett par st sådan liknande, iaf FOLAN hojar som kriga runt. Helt galna !!
Om jag inte minns ännu mera fel så var det någon herre som hade en Folan i en WASP ram..
Dina uppgifter stämmer med det jag också hört Brutale att det var framför allt i sidvagnscross som motorn kom till användning. Lär dock även ha skottat på bra i något strandrace nere på kontinenten i sin soloram har jag hört sägas.:)
/BG

En sådan folan motor i ett sidovagnsekipage jagade jag ett gäng varv i Tibro.. kan understryka att min 250 var sm trimmad av yamaha o gick rätt bra, med det där inga folan monstret skottade inte skyfflar med sand den kastade kärrvis med sand o grus över oss bakom.. sjuk maskin till att gå:tummenupp
Härligt med en ögonvittnesskildring av någon som varit med och upplevt motorn på riktigt Moddlaren!:yoparty
/BG

Officiella sidan för Isle of Man TT på Facebook la i veckan ut en länk till en dokumentär som fanns på Youtube, och idag hade jag tid över att kika. I slutet hade stämningen byggts upp och det var dags för Senior TT. Vem tror ni dök upp i bild då? :yoparty

https://www.youtube.com/watch?v=zMv0ETbbYdk&t=184s

Stort tack Daniel! Den ska ses på storbildsskärm så snart tillfälle ges.:tummenupp

På återhörande!
/Björn
 

bg

"Probably the best Bear in the world"
Gick med
9 Jan 2005
Ort
Västkusten
Hoj
BMW S1000RR (BG-edition)
En miljon besökare i den här tråden - Bra jobbat av alla inblandade!

Oj! Vad fort det gick på slutet. Strax efter midnatt, natten till måndag 4/2 2019, passerade den här tråden en miljon besökare. Grattis till BG och alla som gillar IoM-racing!
Gott att du håller ordning på statistiken som vanligt Silja! En miljon besökare i vår tråd borde väl vara värt en guldstjärna från Swedie (forumets grundare och chefsmoderator) eller hur?:D Tror mig dessutom veta att det är en hel del folk som är här och kikar som inte vanligtvis hänger på sporthoj.com och det är ju lite extra kul att vi lyckas dra trafik till sidan som inte redan tillhör de frälstas skara tycker jag.

Själv firar jag det miljonte besöket på det värdigaste vis jag kan komma på för stunden. Nämligen genom att lägga in en bild på årets första knäskrap på landsväg för min del. Det utfördes vid en avspärrad fotosession i samband med att jag var i Andalusien för ett par veckor sedan och hårdtestade nya Honda CBR650R för tidningen Allt om MC...
:rock
74987_Honda CBR650R YM19 7886 mellan.jpg
Fullständig rapport finns att läsa i nästa nummer.

På återhörande
/Björn
 

bg

"Probably the best Bear in the world"
Gick med
9 Jan 2005
Ort
Västkusten
Hoj
BMW S1000RR (BG-edition)
Isle of man-föreläsning i malmö 11/4-19!

52507990_2181935635206033_3451342810333052928_n.jpg

Då är nästa publika föreläsningstillfälle inbokat. För första gången är jag inbjuden att komma och prata om Isle of Man nere i Skåne. Den här gången kommer det att ske i en trevlig restaurangmiljö där middag ingår i priset.

Ett facebook-event är skapat av arrangörerna och där finns all nödvändig information om hur man anmäler sig etc.
https://www.facebook.com/events/286831385325915??ti=ia

För er som inte har faccebook har jag för säkerhets skull kopierat in texten från sidan här nedan...

Vi i LSD & TDD har det stora nöjet att arrangera en föreläsning av Sveriges snabbaste mc-förare runt den legendariska och farligt vackra "Mountain Course" på Isle of Man! Detta är den första gången Björn Gunnarsson (BG Racing) föreläser i Skåne. Samtliga tidigare föreläsningar har varit utsålda till sista stol, så vi misstänker att när vi nu arrangerar detta i centrala Malmö (max 140 platser), så gäller det att "hänga på låset"!

Tidpunkten är 2019-04-11, kl 18:00 och platsen är restaurangen Stora Varvsgatan 6, inne på MEC-huset i centrala Malmö.
För endast 300 kr får du 1,5 timmes spännande föreläsning inklusive möjligheten att ställa frågor till Björn (typ: -Vad säger mamma Gun om det här?) och mysigt eftersnack över en schysst varmrätt i restaurangen.

Varmrätter som ingår är gluten/laktos-fria: Högrevschili/veganchili med smetana, korianderemulsion med mangosallad och tortillachips.

Observera att evenemanget är endast öppet för personliga föranmälningar! För att anmäla dig swishar du 300kr till 0709947709 (Mats Clementz) och skriver ditt Förnamn Efternamn i meddelandet, följt av ett V om du önskar det vegetariska alternativet!

Vi ses!

/Lomma Sportscar Drivers (LSD) och the Donald Duc´s (TDD


Välkomna!

På återhörande!
/Björn
 

Kolben

I vägen!
Gick med
10 Jun 2015
Ort
Skogen
Hoj
Ja
Oj då! Här är man frånvarande några veckor med bl.a. provkörning i Spanien för Allt om MC:s räkning och försäsongsträning i skidbackarna här hemma i fjällen vilket är synnerligen bra träning för att stärka benmusklerna inför RR-säsongen. Men då passar det på att röra sig i tråden minsann...:tummenupp
/BG


Jäkligt kul att höra att BG-tischan hade den effekten på flygplatspersonalen Kolben. Har fått en del härliga historier om hur den utgjort en "icebreaker" i olika situationer men säkerhetskontrollen på flygplatsen var ny.:D Måste ju så klart fråga i vilket land och på vilken flygplats du befann dig. Gissar på Storbritannien...:tungan
/BG



/Björn
Nei,ikke Storbritannia,men de snakker nesten engelsk der:rofl.
Houston,Texas var det,heter vel George Bush international eller noe sånt.
Alltid fint å treffe noen som vil prate litt sykkel,og enda mer etter lange flyturer og
en del flyplasser.
 

bg

"Probably the best Bear in the world"
Gick med
9 Jan 2005
Ort
Västkusten
Hoj
BMW S1000RR (BG-edition)
Nei,ikke Storbritannia,men de snakker nesten engelsk der:rofl.
Houston,Texas var det,heter vel George Bush international eller noe sånt.
Alltid fint å treffe noen som vil prate litt sykkel,og enda mer etter lange flyturer og
en del flyplasser.

Å fasen... du är den andre som intygar att Isle of Man tydligen är ganska stort bland mc-förare även borta i staterna. Annars brukar ju jänkarna vara rätt duktiga på att bara bry sig om det som är stort i deras eget land och mig veterligen har de inte så mycket egen real road racing mer än möjligen Pikes peak.

Tack för vittnesmålet Kolben.:tummenupp

På återhörande!
/Björn
 

bg

"Probably the best Bear in the world"
Gick med
9 Jan 2005
Ort
Västkusten
Hoj
BMW S1000RR (BG-edition)
Tack för en trevlig eftermiddag i alingsås!

TACK FÖR EN TREVLIG EFTERMIDDAG I ALINGSÅS!

Stig Göransson har en bakgrund som fabriksmekaniker åt Husqvarnas endurolag och var bl.a. personlig mek åt mina barndomsidoler Sven-Erik "Jösse" Jönsson, Thomas Gustafsson och Peter Hansson under en tid när Husqvarna närmast abonnerade på VM-gulden i enduro.

Stig har rest över världen har oräkneliga fantastiska minnen och anekdoter om hur det det gick till i enduroskogarna på den tiden. Idag är han dessutom den drivande kraften bakom att arrangera Tångarallyt, en av de större och mer populära veteranendurotävlingarna i Sverige.
IMG_7052.JPG
Det var också i egenskap av rallyarrangör som Stig bjudit in mig som föreläsare under gårdagen på Hjortgården i Alingsås. Ämnet var förstås som vanligt Isle of Man. Åhörarskaran uppgick till ett sjuttiotal och tjänstgör alla som funktionärer i Tångarallyt. Som förare är man väl medveten om att så gott som inga motorsporttävlingar är genomförbara utan en mängd ideella funktionärer som kan tänka sig att ställa upp och hjälpa till i bakgrunden. Därför kändes det extra kul att få vara med och bidra till en förhoppningsvis minnesvärd eftermiddag för dessa personer. En extra hyllning till Stig som uppmärksammade sina "funkisar" genom att dessutom bjuda på fin middag efteråt.
IMG_7055.JPG
Lite extra Isle of Man-anknytning visade det sig dessutom bli denna eftermiddag när Stig berättade att han ingick i Husqvarnas fabrikslag redan när teamet besökte Isle of Man för endurotävlingen 6-days 1971. Som av en händelse fick jag nämligen för några år sedan genom gemensamma bekanta överta en pin som tillhört motorcykellegenden Rolf Gülich. Förutom allt annat häftigt som Gülich hann med under sin nästan hundraåriga levnad var han bl.a. lagledare för Monarks fabrikslag under 6-days 1971 på Isle of Man. Passar därför på att posta ett foto på den pin som enligt mina uppgifter enbart delades ut bland deltagarna i 6-days.

På återhörande!
/Björn
 

bg

"Probably the best Bear in the world"
Gick med
9 Jan 2005
Ort
Västkusten
Hoj
BMW S1000RR (BG-edition)
Sir alan cathcart!

IMG_7209.JPG

Är du motorcyklist? Har du någon gång läst ett reportage om en riktigt exklusiv motorcykel i en svensk eller utländsk MC-tidning som gjort avtryck hos dig? Oavsett om det rör sig om en gammal veteranhoj värderad till miljoner eller den senaste MotoGP fabriksmaskinen nedlusad med tekniska finesser så är chansen stor att det är britten och frilansjournalisten Alan Cathcart som har genomfört provkörningen och ligger bakom texten.

För mig hände det någon gång under andra halvan av 80-talet. Jag hade precis börjat att regelbundet köpa MC-tidningar för veckopengen istället för snask och provkörningen det gällde var Ron Haslams svarta 500cc ELF-Honda med nav-styrning. Jag begrep att journalisten i det vita skinnstället inte var en GP-förare men inte hur det kom sig att just han fått chansen att lägga vantarna på en sådan "one-of-a-kind" till racermaskin.

Ni som följer Allt om MC på webben och facebook vet kanske redan att jag under några dagar befinner mig i trakterna av Estoril-banan i Portugal för provkörning av den helt nya BMW S1000RR som har presslansering här. Jag skulle ljuga om jag påstod att jag inte blev lite "starstrucked" när det visade sig att även Cathcart befann sig på samma event och dessutom skulle köra i samma grupp som mig på banan. McGuinness, "Hutchy", Dunlop och allt vad de snabba TT-essen än må heta, ingen nu levande människa har en sådan bred erfarenhet av att ha kört coola motorcyklar som Mr Cathcart.

I depåboxen i morse strax innan första stinten på banan tog jag mod till mig och frågade om jag inte kunde få ta en bild ihop med honom. Han visade sig vara en riktigt lättsam kille som glatt poserade ihop med undertecknad och dessutom osjälviskt delgav några av sina tips och trix om hur man bäst fångar en provkörning i text. Jag passade också på att fråga hur länge han hållit på i branschen och han förklarade att han gjorde sitt första reportage 1978 för en tidning som heter Classic Bike och provkörningen det gällde var något som redan då var en classic racer, nämligen en Matchless G50 som han hade i egen ägo.

Jag var inte sen att skjuta in att jag under de senaste 10 säsongerna till och från tävlat på just en lånad G50 hemma i den nordiska classic racingserien, men då visserligen i ett Seeley-chassi. Alan sken upp med hela ansiktet och menade att mycket bättre cykel kan man inte tänka sig för classic racing och bjöd på stående fot in till classic racing på Donington i sommar. Att hans hjärta klappar för stånkor är allmänt känt. En 4:e-plats i Historic TT 1984 i 350cc-klassen på en Aermacchi har mannen dessutom hunnit med som bästa resultat från ett tiotal starter på Isle of Man. Även om Cathcart, med all respekt för hans ålder, kanske inte längre är den snabbaste testföraren så slår han lätt den samlade övriga journalistkåren här på fingrarna med sin noggrannhet och sitt tekniska kunnande. Trevlig visade han sig som sagt också vara. "Never meet your heroes" säger ordspråket men Mr Cathcart verkar vara ett undantag. Respekt!

På återhörande!
/Björn
 

Ryddarn

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Jul 2013
Ort
Växjö
Hoj
Honda CB900 -79
Då får ni väl skriva en artikel om Donnington ihop till vår Classic Bike:tummenupp
 

bg

"Probably the best Bear in the world"
Gick med
9 Jan 2005
Ort
Västkusten
Hoj
BMW S1000RR (BG-edition)
Intervju med Hicky!

Exklusivt för följarna av Allt om MC, BG-racing och Peters Evenemang fick jag en chans att helt kort och improviserat prata lite med Peter Hickman under presslanseringen av BMW S1000RR på Estorilbanan i Portugal i mars 2019. Hicky är regerande varvrekordhållare runt Isle of Man Mountain Course under TT-18 med 135.452 MPH i snitt i sadeln på en S1000RR. /Björn Gunnarsson

(...När jag får chansen att på detta sätt, tack vare frilansuppdragen för Allt om MC, komma ut i de stora sammanhangen så vill jag ju försöka hitta vinklar som passar även er trogna följare och hard core fans av Isle of Man och Real Road Racing här på sporthoj.com. Passar också på att i förebyggande be om ursäkt över reporterns stapplande kunskaper i engelska språket, men hoppas att ni ska tycka att värdet av inslaget ändå är större än de grammatiska misstagen... ;) )

https://youtu.be/kd2B3XjjRRo

På återhörande!
/Björn
 

silja

Ljuset i tunneln kan vara ett tåg!
Gick med
16 Jan 2006
Ort
Örebro
Hoj
Min Honda RVF400 -94 vid Point of Ayre, Isle of Man. Såld numera.
Exklusivt för följarna av Allt om MC, BG-racing och Peters Evenemang fick jag en chans att helt kort och improviserat prata lite med Peter Hickman under presslanseringen av BMW S1000RR på Estorilbanan i Portugal i mars 2019. Hicky är regerande varvrekordhållare runt Isle of Man Mountain Course under TT-18 med 135.452 MPH i snitt i sadeln på en S1000RR. /Björn Gunnarsson

(...När jag får chansen att på detta sätt, tack vare frilansuppdragen för Allt om MC, komma ut i de stora sammanhangen så vill jag ju försöka hitta vinklar som passar även er trogna följare och hard core fans av Isle of Man och Real Road Racing här på sporthoj.com. Passar också på att i förebyggande be om ursäkt över reporterns stapplande kunskaper i engelska språket, men hoppas att ni ska tycka att värdet av inslaget ändå är större än de grammatiska misstagen... ;) )

https://youtu.be/kd2B3XjjRRo

På återhörande!
/Björn

Kul intervju. Är det någon som har hört mig snacka om Gorse Lea förut??? Skulle nog tro det. Bästa stället har jag hävdat de senaste åren men det är nästan bara jag av oss svenskar som har varit där förutom Iréne förstås! Det är vid sjunde milstenen hos Harold Leece med servering och toaletter och det finns till och med busshållplats mycket nära. Åk dit om ni besöker Ön!!
 

bg

"Probably the best Bear in the world"
Gick med
9 Jan 2005
Ort
Västkusten
Hoj
BMW S1000RR (BG-edition)
Platser kvar till Isle of Man och Malmö!

BG Ballacrye.jpg
Nu är det i skrivande stund bara 67 dagar kvar innan det första paret motorcyklar kastar sig nedför Bray Hill under TT-veckornas första afton. Upplevelsen av att ingå i första paret ut fick jag för övrigt själv känna på under TT 2016 när jag var först av alla nedför startrakan på den Lightweight som jag körde för TC Racing det året. Jag kan lova att det darrar av förväntan i luften bland både förare, depåpersonal och publik i det ögonblicket.

Peter Karlsson har genom gynnsamma omständigheter kommit över ytterligare ett 10-tal hotellbäddar inför vår sedan länge planerade TT-supporterresa, arrangerat av Peters Evenemang och BG-racing.
Se all information här:https://www.sporthoj.com/forum/show...racerapport!&p=6403670&viewfull=1#post6403670

Om du eller någon du känner råkar kunna ta semester första veckan i juni finns nu alltså ett ypperligt tillfälle att få uppleva TT-tävlingarna på Isle of Man live på plats under sakkunnig guidning från mig och några andra experter i det glada supportergänget. Ännu bättre måste det väl vara att för ytterligare några tusenlappar även få sin egen MC transporterad till ön för att själv kunna köra som man vill mellan träningar och tävlingar under veckan och dessutom köra några varv på racerbanan?

För dig som inte riktigt är beredd att ta steget fullt ut men som ändå vill lära dig mer om ön Isle of Man och racingen där så låter arrangörerna bakom föredraget med mig nere i Malmö den 11:e April hälsa att det ännu finns platser kvar där för den som vill ha en helkväll med både föreläsning och middag.
Mer information om Malmö-eventet hittas här:https://www.sporthoj.com/forum/calendar.php?do=getinfo&e=835&day=2019-04-11

På återhörande!
/Björn
 

bg

"Probably the best Bear in the world"
Gick med
9 Jan 2005
Ort
Västkusten
Hoj
BMW S1000RR (BG-edition)
Tack till round table i kungälv

IMG_7336.JPG
Under gårdagskvällen hade jag en mycket trevlig afton i sällskap med medlemmarna av Round Table och Old Tablers i Kungälvs lokalavdelning.

Föreningen som är världsomspännande är religiöst och politiskt obunden och syftar till att främja nätverkande, kamratskap och meningsutbyte mellan män inom olika verksamhetsområden.

Uppdraget jag fått av beställaren var att ge åhörarna en åktur de sent skall glömma in i Isle of Mans förtrollade värld och att döma av reaktionerna efteråt verkade målsättningen ha uppnåtts.

Tack också till Mediatec som ställde upp med lokaler. En LED-TV av det formatet som jag fick tillgång till att visa mitt föredrag på skulle jag mycket väl kunna tänka mig att ha över vardagsrumsväggen där hemma.:D

På återhörande!
/Björn
 

silja

Ljuset i tunneln kan vara ett tåg!
Gick med
16 Jan 2006
Ort
Örebro
Hoj
Min Honda RVF400 -94 vid Point of Ayre, Isle of Man. Såld numera.
Det närmar sig!

I kväll 4 april klockan 19.20 svensk tid är det precis 50 dagar kvar till första träningspasset skall börja på The TT-course på Isle of Man. Jag ser fram mot fantastiska tävlingar med nya rekord om vädret tillåter. Peter Hickman, Michael Dunlop och Dean Harrison bland andra! Glöm inte, för allt i världen, John McGuinness heller. Jag har bokat rum på Arlanda natten före utresan och torsdag 30 maj flyger vi igen. Det finns några få platser kvar. Kontakta Peter Karlsson på petersevenemang@gmail.com om du vill hänga med!
 

Marcus

#27
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kullavik
Hoj
Yamaha R6 2020
Ja det ska bli kul att se vad McPint kan klämma ur sig för prestationer, med tanke på kropp och ålder. :tummenupp
 

silja

Ljuset i tunneln kan vara ett tåg!
Gick med
16 Jan 2006
Ort
Örebro
Hoj
Min Honda RVF400 -94 vid Point of Ayre, Isle of Man. Såld numera.
Kul intervju. Är det någon som har hört mig snacka om Gorse Lea förut??? Skulle nog tro det. Bästa stället har jag hävdat de senaste åren men det är nästan bara jag av oss svenskar som har varit där förutom Iréne förstås! Det är vid sjunde milstenen hos Harold Leece med servering och toaletter och det finns till och med busshållplats mycket nära. Åk dit om ni besöker Ön!!
Nu har det hänt! Bättre sent än aldrig! Harold Leece som bor vid det 7:e milemärket, Gorse Lea, har äntligen hedrats med en skylt vid bankanten. HAROLD'S står det. Mr. Leece är en av de mest generösa tomtägarna runt TT-banan och han ordnar utspisning och toaletter. Ställer ut stegar och traktorer och annat som man kan klättra på så att alla skall se bra. Ingen entré! Välförtjänt Harold. Jag har varit inbjuden hemma hos honom på te och dopp flera gånger och han känner förstås Iréne! Harold är född 1923.
HaroldsCorner.jpg
 
Last edited:

bg

"Probably the best Bear in the world"
Gick med
9 Jan 2005
Ort
Västkusten
Hoj
BMW S1000RR (BG-edition)
Nu har det hänt! Bättre sent än aldrig! Harold Leece som bor vid det 7:e milemärket, Gorse Lea, har äntligen hedrats med en skylt vid bankanten. HAROLD'S står det...

Jisses, vad glädjande läsning Silja och ett fantastiskt stort tack till dig som håller tråden levande när jag är upptagen med annat.:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Det är ju för övrigt samma ställe som Peter Hickman rekommenderade svenska TT-besökare att inte missa när jag fick tillfälle till en intervju med honom under mitt besök på Estoril för en månad sedan.

På återhörande! (snart)
/Björn
 

bg

"Probably the best Bear in the world"
Gick med
9 Jan 2005
Ort
Västkusten
Hoj
BMW S1000RR (BG-edition)
Lite av varje...

Nyss hemkommen efter en joggingrunda i 25-gradig värme här på västkusten och MC-suget är större än på länge...:)

Jag har producerat en hel del text i tryckt form den senaste månaden men det var ett tag sedan tids- och inspirationskurvorna hittade en gemensam skärningspunkt där jag också skapade nog med utrymme i livet för ett nytt inlägg här på sociala medier.

Inom de närmaste veckorna har jag dock åtminstone ett par intressanta saker att presentera i mina kanaler på nätet så bättring utlovas...:D

20190411_192604.jpg
Tills vidare vill jag dock börja med att rikta ett stort tack till arrangörerna, Donald Duc´s och Lomma Sportscar Drivers, för några roliga timmar ihop i samband med min Isle of Man-föreläsning nere i Malmö för ett tag sedan. Det var första gången jag kört min presentation i samband med en middag och besökarna som var där fick förhoppningsvis inte bara en del nya insikter i TT-racingens förlovade land utan kunde också lämna lokalerna med mätta magar. Ett kul initiativ och några av de mest intressanta frågeställningarna fick jag också tillfälle att besvara i lugn och ro över matbordet.

För er som inte redan fått förhandsskvallret genom att besöka någon av mina föreläsningar i vår och som gärna vill veta vad som är på gång till nästa inlägg (beräknat till någon gång nästa vecka), så är ni varmt välkomna att besöka Sviestad (Linköpings motorstadion) nu på söndag den 28/4. Då är det nämligen premiärträning för mig på två riktigt spännande och kanske några av de mest renodlade racermaskinerna som finns inom landets gränser idag. Jag kommer att få förmånen tävla med dem båda under säsongen 2018. Ni som befarat att jag helt "gjort patron ur" bara för att det inte blir något TT i år får alltså tänka om...:tungan

Som vanligt utlovas att jag ska försöka hinna bjuda alla som vill komma och prata Isle of Man med mig på en kopp kaffe. De som dessutom är iförda något BG-racingplagg kommer att ha goda utsikter att få en kaka till också...:tummenupp

På återhörande!
/Björn

OBSERVERA OCKSÅ ATT JAG OCH PETER HAR 7 PLATSER PÅ VÅR SUPPORTERRESA TILL ISLE OF MAN TT 30 MAJ-8 JUNI ATT FÖRMEDLA PÅ GRUND AV ATT REDAN BOKADE RESENÄRER AV OLIKA SKÄL FÅTT FÖRHINDER.

JAG HAR FÅTT INDIKATIONER PÅ ATT ÅTMINSTONE NÅGON AV DESSA RESENÄRER ÄR VÄLDIGT ANGELÄGEN OM ATT FÅ SIN PLATS SÅLD SÅ FÖR DEN SOM ÄR SNABB OCH SOM KAN FRIGÖRA SIG AKTUELL TIDSPERIOD KAN DET FINNAS ETT VISST UTRYMME ATT FÖRHANDLA OM PRISET OCH KANSKE RENT AV GÖRA ETT KLIPP!

MER INFORMATION OM DETTA LÄMNAS AV PETER KARLSSON PÅ:
petersevenemang@gmail.com
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top