ISLE Of MAN - racerapport!

maxx

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2006
Ort
Ängelholm
Hoj
zx6rr
Var och hälsade på Björn för några timmar sedan. Han är på gott humör men har såklart ont i foten. Han blir sannolikt kvar på sjukhuset till onsdag då han ska hem till Sverige. Han har inte tillgång till internet så han kommer inte skriva ngt förrän han är hemma i Sverige.

/Magnus
 

swingline

Så långt efter att han tror han är först
Gick med
13 Sep 2005
Ort
Bromma
Hoj
KTM grusbuse
Stålars på väg in. Hoppas att Björn blir fullt återställd så vi får vara med och följa hans satsning 2013. Ser fram emot att bli en stolt ägare av sponsortröja :)

Var och hälsade på Björn för några timmar sedan. Han är på gott humör men har såklart ont i foten. Han blir sannolikt kvar på sjukhuset till onsdag då han ska hem till Sverige. Han har inte tillgång till internet så han kommer inte skriva ngt förrän han är hemma i Sverige.

/Magnus
 

pitbabe

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2007
Ort
Arvika
Hoj
-01, diversion xj600s
Jag hade inte tid att följa dina race de dagar de begav sig Björn, men nu har jag läst hela tråden med stort intresse och det har varit omöjligt att slita sig ifrån datorn tills jag läst alla inlägg.
Får man vara stolt över att ha varit din flickvän en gång i tiden?
Bra jobbat och vilken himla tur att det "bara" var en fotled. Hu! Hade kunnat sluta riktigt illa.
Lycka till i fortsättningen, för känner jag dig rätt så kommer inte denna lilla "fadäs" att stoppa dig från fortsatt rejsande.

Kram E
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
Kriss955: Är det något "senast betalt" datum satt? Vill gärna haka på, men just nu ligger andra prioriteringar ivägen.
 

Kris955

#6 SEC
Gick med
12 Dec 2005
Ort
Köpenhamn
Hoj
Aprilia RSV4 RF -18 team #6 SEC, Triumph Street Triple -08,...
pitbabe:
Hej Esmeralda. Superkul att höra från dig. Du höjde alltid stämningen i pit med din närvaro. Den bästa pitbabe vi har haft. Du är alltid välkommen när vi kör, med eller utan Björn. Undrade alltid hur du har det nu för tiden, och det verkar bra. Ser snyggt ut på pitbiken. Simma lungt och ha det bra.

/Kris

Jag hade inte tid att följa dina race de dagar de begav sig Björn, men nu har jag läst hela tråden med stort intresse och det har varit omöjligt att slita sig ifrån datorn tills jag läst alla inlägg.
Får man vara stolt över att ha varit din flickvän en gång i tiden?
Bra jobbat och vilken himla tur att det "bara" var en fotled. Hu! Hade kunnat sluta riktigt illa.
Lycka till i fortsättningen, för känner jag dig rätt så kommer inte denna lilla "fadäs" att stoppa dig från fortsatt rejsande.

Kram E
 

Kris955

#6 SEC
Gick med
12 Dec 2005
Ort
Köpenhamn
Hoj
Aprilia RSV4 RF -18 team #6 SEC, Triumph Street Triple -08,...
Hultqvist:
Det är aldrig för sent för en sponsor att bidraga. Och det är klart att man inte har 1000 bagis till övers varenda ögonblick. Du kan vara med när det passar för dig, no problems. Det kommer en tidspunkt när jag ska bestämma mig för att beställa ett antal "sponsor edition" Tshirts, och då vill jag inte gissa allt för mycket. Vi har inte nått 10+ ännu, och jag väntar nog lite till efter 10+ med att beställa, så ingen panik just nu. Fixar en update när vi närmar oss beställning. Man kan också välja att deltaga senare utan Tshirt, men det är coolare att ha en Tshirt från det svenska genombrottet på Isle of Man.

It's never too late. :)

/Kris

Kriss955: Är det något "senast betalt" datum satt? Vill gärna haka på, men just nu ligger andra prioriteringar ivägen.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jävel-Björn du är en grym kille, att köra IOM kräver stora kulor, krya på dig nu min vän så vi får se dig på banan till våren !!!
 

gr0dan

Radical Riders
Gick med
28 Jun 2010
Ort
Lund
Hoj
Ktm sxf 250 2011
Följt tråden från start och hoppas att det kommer dyka upp en likadan nästa år!
Kan man spara klipp från youtube? Tänkte om man kunde klippt ihopa alla bilder och filmer som BG fastnat på :)
Krya på dig!
 

Lotek

5F(Fortare,fortare, fortare,fan,fel) #82
Gick med
7 Jan 2008
Ort
Bästkusten.
Hoj
En Italiensk drömhoj "Il Duce", Skramlaha 450 och en Italiensk Racehoj.
Nu har jag inte kunnat följa tråden de senaste dagarna, så det här var trist och oväntat.
Samtidigt så tycker jag att du har gjort allt du kunnat och om inte lagen om alltings jävlighet hade varit..
Då hade du utan tvekan fått all uppmärksamhet du faktiskt förtjänar även internationellt.

Men det här ligger i sporten. Shit happens och liksom med styrdämparen så tror jag att du kommer tillbaka och jag tror vi får höra mycket talas om dig nästa år när allt går vägen.
Krya på dig och börja träna för nästa år, när allt kommer att gå som det skall :tummenupp
 

pitbabe

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2007
Ort
Arvika
Hoj
-01, diversion xj600s
Hun er da også den eneste kvinde jeg har set i vores pit, så det er jo let at sige :fyllisar

Ha ha ha! Kan inte annat än skratta när jag läser ditt inlägg Palle. Men tack ändå Kris. Jag gillade faktiskt att vara med i teamet också. Det var kul och spännande även om mina "arbetsuppgifter" inte var alltför betungande.:)
 

Kris955

#6 SEC
Gick med
12 Dec 2005
Ort
Köpenhamn
Hoj
Aprilia RSV4 RF -18 team #6 SEC, Triumph Street Triple -08,...
Lena Beyron: du har PM

P.S.
Direkt från vår svenska hjälte: Efter omständigheterna så står det väl till med Björn, han smilar och har gott humör. Men han får skriva mer utförligt själv, när han får möjlighet.
 

Kris955

#6 SEC
Gick med
12 Dec 2005
Ort
Köpenhamn
Hoj
Aprilia RSV4 RF -18 team #6 SEC, Triumph Street Triple -08,...
Ha ha ha! Kan inte annat än skratta när jag läser ditt inlägg Palle. Men tack ändå Kris. Jag gillade faktiskt att vara med i teamet också. Det var kul och spännande även om mina "arbetsuppgifter" inte var alltför betungande.:)

Du hade några av dom viktigaste uppgifter i teamet: Du höjde det estetiska genomsnittet i teamet med flera nivåer, du spred goda vibrationer, och du tog foto när vi andra inte kunde. Plus.... du gjorde dom andra teamen lite avundsjuka. Som jag ser det samlat, stor hjälp till teamet så vi var glada och automatiskt presterade bättre. Vare sig mer eller mindre. Basta!
 

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Ort
Verkstan
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
399012_4491385773922_1216913961_n.jpg
 

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Herrejisses, där gick plastgrisen sönder!
Var det där foten gick också tro?
 

Scuba diver

Dansken ......
Gick med
12 Jun 2007
Ort
Manila, Philippines
Hoj
Suzuki RG(V) 500 & Ducati Monster S2R 1000
Damn....!!! Vad skal man sige ?? Bra bild ? hmmm Bruten fot ... who cares... det er bare op igjen...

Och... va bra Björn kör med Daytona boots... Annans hade foten varit helt sönder...
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Wow! Vilken bild... :näsblod
Tur som sagt att det gick så bra som det trots allt gjorde.
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Ojojojojoj!!!! FINT att det gick så bra som det gjorde!
 

K B

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2008
Ort
Långt bort
Hoj
CBR900RR -92, CBR 900RR -92 Turbo, K5 Turbo, 7/11 Turbo, CBR1000RR SC59
Vilken jävla krasch, man tror ju att det skulle vara mer än foten som går där :näsblod

Tur att det gick så bra ändå!
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top