Sidan 14 av 201 FörstaFörsta ... 8910111213141516171819203964114 ... SistaSista
Resultat 261 till 280 av 4010
    Medlem maxxs avatar
    Reg.datum
    jun 2006
    Hoj
    zx6rr
    Var och hälsade på Björn för några timmar sedan. Han är på gott humör men har såklart ont i foten. Han blir sannolikt kvar på sjukhuset till onsdag då han ska hem till Sverige. Han har inte tillgång till internet så han kommer inte skriva ngt förrän han är hemma i Sverige.

/Magnus

Så långt efter att han tror han är först swinglines avatar
    Reg.datum
    sep 2005
    Hoj
    KTM grusbuse
    Stålars på väg in. Hoppas att Björn blir fullt återställd så vi får vara med och följa hans satsning 2013. Ser fram emot att bli en stolt ägare av sponsortröja

Citat Ursprungligen postat av maxx Visa inlägg
    Var och hälsade på Björn för några timmar sedan. Han är på gott humör men har såklart ont i foten. Han blir sannolikt kvar på sjukhuset till onsdag då han ska hem till Sverige. Han har inte tillgång till internet så han kommer inte skriva ngt förrän han är hemma i Sverige.

/Magnus

Medlem pitbabes avatar
    Reg.datum
    sep 2007
    Hoj
    -01, diversion xj600s
    Jag hade inte tid att följa dina race de dagar de begav sig Björn, men nu har jag läst hela tråden med stort intresse och det har varit omöjligt att slita sig ifrån datorn tills jag läst alla inlägg.
    Får man vara stolt över att ha varit din flickvän en gång i tiden?
    Bra jobbat och vilken himla tur att det "bara" var en fotled. Hu! Hade kunnat sluta riktigt illa.
    Lycka till i fortsättningen, för känner jag dig rätt så kommer inte denna lilla "fadäs" att stoppa dig från fortsatt rejsande.

Kram E

Medlem Hultqvists avatar
    Reg.datum
    mar 2009
    Hoj
    Ingen just nu
    Kriss955: Är det något "senast betalt" datum satt? Vill gärna haka på, men just nu ligger andra prioriteringar ivägen.

#16 SEC Kris955s avatar
    Reg.datum
    dec 2005
    Hoj
    Triumph Daytona 675 -08 team #16 SEC, CBR 1000 RR -07 team #67 NEC, Husaberg FS501, Blata, grön flakmoppe till ungarna, plus annat skräp...
    pitbabe:
    Hej Esmeralda. Superkul att höra från dig. Du höjde alltid stämningen i pit med din närvaro. Den bästa pitbabe vi har haft. Du är alltid välkommen när vi kör, med eller utan Björn. Undrade alltid hur du har det nu för tiden, och det verkar bra. Ser snyggt ut på pitbiken. Simma lungt och ha det bra.

/Kris

Citat Ursprungligen postat av pitbabe Visa inlägg
    Jag hade inte tid att följa dina race de dagar de begav sig Björn, men nu har jag läst hela tråden med stort intresse och det har varit omöjligt att slita sig ifrån datorn tills jag läst alla inlägg.
    Får man vara stolt över att ha varit din flickvän en gång i tiden?
    Bra jobbat och vilken himla tur att det "bara" var en fotled. Hu! Hade kunnat sluta riktigt illa.
    Lycka till i fortsättningen, för känner jag dig rätt så kommer inte denna lilla "fadäs" att stoppa dig från fortsatt rejsande.

Kram E

#16 SEC Kris955s avatar
    Reg.datum
    dec 2005
    Hoj
    Triumph Daytona 675 -08 team #16 SEC, CBR 1000 RR -07 team #67 NEC, Husaberg FS501, Blata, grön flakmoppe till ungarna, plus annat skräp...
    Hultqvist:
    Det är aldrig för sent för en sponsor att bidraga. Och det är klart att man inte har 1000 bagis till övers varenda ögonblick. Du kan vara med när det passar för dig, no problems. Det kommer en tidspunkt när jag ska bestämma mig för att beställa ett antal "sponsor edition" Tshirts, och då vill jag inte gissa allt för mycket. Vi har inte nått 10+ ännu, och jag väntar nog lite till efter 10+ med att beställa, så ingen panik just nu. Fixar en update när vi närmar oss beställning. Man kan också välja att deltaga senare utan Tshirt, men det är coolare att ha en Tshirt från det svenska genombrottet på Isle of Man.

It's never too late.

/Kris

Citat Ursprungligen postat av Hultqvist Visa inlägg
    Kriss955: Är det något "senast betalt" datum satt? Vill gärna haka på, men just nu ligger andra prioriteringar ivägen.

Dansken ...... Scuba divers avatar
    Reg.datum
    jun 2007
    Hoj
    Suzuki RG(V) 500 & Ducati Monster S2R 1000
    Citat Ursprungligen postat av Kris955 Visa inlägg
    pitbabe:
    Hej Esmeralda. Den bästa pitbabe vi har haft.
    /Kris
    Hun er da også den eneste kvinde jeg har set i vores pit, så det er jo let at sige

The older i get the faster i was GSXR1100Rs avatar
    Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    Gammelgixxer, Suzuki Rizhög Racer, Pro-Mille-R samt en 0,4L Geggmoppe
    Blogginlägg
    12
    Jävel-Björn du är en grym kille, att köra IOM kräver stora kulor, krya på dig nu min vän så vi får se dig på banan till våren !!!

Medlem gr0dans avatar
    Reg.datum
    jun 2010
    Hoj
    Ktm sxf 250 2011
    Följt tråden från start och hoppas att det kommer dyka upp en likadan nästa år!
    Kan man spara klipp från youtube? Tänkte om man kunde klippt ihopa alla bilder och filmer som BG fastnat på
    Krya på dig!

5F(Fortare,fortare, fortare,fan,fel) #82 Loteks avatar
    Reg.datum
    jan 2008
    Hoj
    En Italiensk drömhoj "Il Duce", Skramlaha 450 och en Italiensk Racehoj.
    Nu har jag inte kunnat följa tråden de senaste dagarna, så det här var trist och oväntat.
    Samtidigt så tycker jag att du har gjort allt du kunnat och om inte lagen om alltings jävlighet hade varit..
    Då hade du utan tvekan fått all uppmärksamhet du faktiskt förtjänar även internationellt.

Men det här ligger i sporten. Shit happens och liksom med styrdämparen så tror jag att du kommer tillbaka och jag tror vi får höra mycket talas om dig nästa år när allt går vägen.
    Krya på dig och börja träna för nästa år, när allt kommer att gå som det skall
    People are more violently opposed to fur than leather, because it`s easier to harass rich women than motorcycle gangs....

“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”, Jeremy Clarkson.

Medlem
    Reg.datum
    aug 2012
    Hoj
    Hojlös!
    Kristoffer; Solly Sil - men - jag behöver Ditt efternamn för inbetalningen

Medlem pitbabes avatar
    Reg.datum
    sep 2007
    Hoj
    -01, diversion xj600s
    Citat Ursprungligen postat av Scuba diver Visa inlägg
    Hun er da også den eneste kvinde jeg har set i vores pit, så det er jo let at sige
    Ha ha ha! Kan inte annat än skratta när jag läser ditt inlägg Palle. Men tack ändå Kris. Jag gillade faktiskt att vara med i teamet också. Det var kul och spännande även om mina "arbetsuppgifter" inte var alltför betungande.

#16 SEC Kris955s avatar
    Reg.datum
    dec 2005
    Hoj
    Lena Beyron: du har PM

P.S.
    Direkt från vår svenska hjälte: Efter omständigheterna så står det väl till med Björn, han smilar och har gott humör. Men han får skriva mer utförligt själv, när han får möjlighet.

#16 SEC Kris955s avatar
    Reg.datum
    dec 2005
    Hoj
    Citat Ursprungligen postat av pitbabe Visa inlägg
    Ha ha ha! Kan inte annat än skratta när jag läser ditt inlägg Palle. Men tack ändå Kris. Jag gillade faktiskt att vara med i teamet också. Det var kul och spännande även om mina "arbetsuppgifter" inte var alltför betungande.
    Du hade några av dom viktigaste uppgifter i teamet: Du höjde det estetiska genomsnittet i teamet med flera nivåer, du spred goda vibrationer, och du tog foto när vi andra inte kunde. Plus.... du gjorde dom andra teamen lite avundsjuka. Som jag ser det samlat, stor hjälp till teamet så vi var glada och automatiskt presterade bättre. Vare sig mer eller mindre. Basta!

Ordinary man doing extraordinary things Axxexss avatar
    Reg.datum
    dec 2003
    Hoj
    Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation

Absolut skitlångsammast MartinBs avatar
    Reg.datum
    feb 2004
    Hoj
    R6zz. No more crossplejn.
    Herrejisses, där gick plastgrisen sönder!
    Var det där foten gick också tro?
    Det finns bara en som skriver kärleksbrev till Banarne.

Dansken ...... Scuba divers avatar
    Reg.datum
    jun 2007
    Hoj
    Suzuki RG(V) 500 & Ducati Monster S2R 1000
    Damn....!!! Vad skal man sige ?? Bra bild ? hmmm Bruten fot ... who cares... det er bare op igjen...

Och... va bra Björn kör med Daytona boots... Annans hade foten varit helt sönder...

T.R.Ö.T.T. Gustav Os avatar
    Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    Yamaha TZ-M250 96
    Wow! Vilken bild...
    Tur som sagt att det gick så bra som det trots allt gjorde.
    "We are in Grand Prix Racing, so why would we use a street engine? This is like a jockey riding a donkey in a horse race...."
    KTM GP technical boss Harald Bartol

I like peoplesbeer K-Bs avatar
    Reg.datum
    feb 2008
    Hoj
    2x Turbo
    Vilken jävla krasch, man tror ju att det skulle vara mer än foten som går där

Tur att det gick så bra ändå!
    BOMBARLIGAN
    Gilla och Prenumerera

Sidan 14 av 201 FörstaFörsta ... 8910111213141516171819203964114 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Jag håller varken Lorenzo eller Marquez som favoritförare, men uppskattar dem båda enormt för sina, väldigt olika, förmågor att köra hoj. Båda är fenomenalt [...]

CoBz
Handla MC-Utrustning, Kläder, Hjälmar, Stövlar, Handskar & Reservdelar på XLmoto
Köp din MC-Utrustning på XLmoto. Här finns Kläder, Stövlar, Hjälmar, Skydd & Reservdelar
Vill du annonsera ovan? Klicka här