KTM service runt jkpg

Edlund

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Eksjö
Hoj
K1300R
Mors,

Är det någon som har koll vart det finns ett serviceställe för en KTM superduke i jkpg/eksjö trakten eller om man måste åka ända till Linköping för att få grejerna servade.
 

PåsenRacing

Ready to Race
Gick med
27 Jun 2010
Ort
Grimstorp
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
Ingen som vet om någon i Jkpg trakterna ska ta över KTM återförsäljningen nu när Nymans kursade?
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
MC kompaniet verkar vara väldigt bra att döma av det lilla jag har haft att göra med dem.
 

wicknertz

Sweden By Wicked
Gick med
1 Apr 2006
Ort
Eksjö
Hoj
Ktm 690 på ANAboLa!
Gjorde ett kvickt sökande via ktm.se och hittade en åf i Vimmerby, kommer inte ihåg namnet just nu men google borde lösa det.. Ska slå dom själv en signal när tiden mot hösten närmar sig då jag har ett garantijobb åt dom..=)
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Thorssons MC
Edsborg
598 40 Vimmerby
Tel. 0492-313 47
Fax. 0492-313 47

Hittar ingen hemsida för företaget...
 

Jensen

Pickenoutlaws. Dom känner mig va!
Gick med
28 Jul 2004
Ort
Skillingaryd
Hoj
KTM 690 SMC-R & KTM 150 SX
MC kompaniet verkar vara väldigt bra att döma av det lilla jag har haft att göra med dem.

Kan bara hålla med, köpte SMR'en där och har bokat 750 mils service nu vecka 33.

Gjorde ett kvickt sökande via ktm.se och hittade en åf i Vimmerby, kommer inte ihåg namnet just nu men google borde lösa det.. Ska slå dom själv en signal när tiden mot hösten närmar sig då jag har ett garantijobb åt dom..=)

Där ser man! Kollade på karta och det är 2km längre till Vimmerby än Väring.. typiskt att man ska bo mitt i smeten.. :) Får man fråga vad för garantijobb du vill ha gjort? Lite OT men är du nöjd med hojen annars?
 

wicknertz

Sweden By Wicked
Gick med
1 Apr 2006
Ort
Eksjö
Hoj
Ktm 690 på ANAboLa!
Ah, ljustuten som verkar ha lagt av.. o sen ser jag lite rost runt styrhuvudet och funderar lite på hur det ska vara..iomed rost/vatten runt lager brukar bli skräp!

Jodå grymt nöjd.. Den har levt upp till allt so far.. Möjligt att det blir lite roligare med en kugg mindre i fram =) Ingen wheelie kung på långa vägar men tycker han är rackarns så knepig o få upp i lite fart..

Styra upp en träff tycker ja om du har tid! Dom är ju inte direkt vanliga våra cyklar =)
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
Styra upp en träff tycker ja om du har tid! Dom är ju inte direkt vanliga våra cyklar =)

Tycker jag ser dom överallt :3freak

Hittar ni en smr under 80k med 1 ägare max 1000 mil servad och klar hör av er!
Den jag har haft span på för 75k blev stulen häromdagen. Visade regnr i annonsen och hade den hemma..
 

wicknertz

Sweden By Wicked
Gick med
1 Apr 2006
Ort
Eksjö
Hoj
Ktm 690 på ANAboLa!
Tycker jag ser dom överallt :3freak

Hittar ni en smr under 80k med 1 ägare max 1000 mil servad och klar hör av er!
Den jag har haft span på för 75k blev stulen häromdagen. Visade regnr i annonsen och hade den hemma..

Överallt? Hmm nåväl jag är väl både döv o blind..;) Så det verkar som vi blir en till snart då? Sweet! :yoparty
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
ktm990.jpg

Minst döv. Eller så bor du 10km ifrån där jag har kört. 70mil sedan lördags trots regn och annan skit :)
Hittade inte rätt SMR så jag åkte och tittade på denna. Klockren och jag föll pladask direkt när jag provkörde den på den minst sagt dåliga asfalten på vägen där förra ägaren bor.

kolla till 2.50 till ca 3.10 så förstår ni
http://www.youtube.com/watch?v=bYUhR1GDTJ0#t=2m50
 
Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Habo ligger åt motsatt håll från Eksjö så nog för den låter mycket men inte såååå mycket... :hihi
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Hehe ok... där ser man mycket åka nu men KTM:n... Men ja förstår... :yoparty
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
Vi börjar ju bli så många så vi borde kunna skriva serviceavtal för att få ner priset med någon handlare :):3freak
 

wicknertz

Sweden By Wicked
Gick med
1 Apr 2006
Ort
Eksjö
Hoj
Ktm 690 på ANAboLa!
AVIS!! Dock sitter jag o kuckelererar på en DNA box.. bajsdyrt men posörfaktor hög! :gnissla
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top