Sidan 12 av 12 FörstaFörsta ... 6789101112
Resultat 221 till 230 av 230
    Medlem
    Reg.datum
    apr 2014
    Hoj
    ZZR1400, Eldriven 1982 Kawasaki GPZ750R1, Eldriven 1991 Cagiva Mito, 1991 Suzuki GSX1100F
    Tillbacks till trådens ämne.
    Spenderade ledig måndag med att ta en tur till Värmdö och drog förbi nya Avamc. Avdelningen nya motorcyklar - satt en snubbe som inte ens tittade upp. Begagnade cyklar - ingen säljare i sikte. Delar och kläder en trappa upp - stod en tös som höll på somna bakom disken som tittade bort.

Det skulle vara REA av något slag, men allt med bra pris var antagligen redan borta. Var lite skor och lite kläder. Kändes bra att lämna och åka vidare, vilket nedköp med flytten.

Medlem
    Reg.datum
    jun 2015
    Hoj
    1994 Suzuki GSX1100F
    Citat Ursprungligen postat av zerous Visa inlägg
    Spenderade ledig måndag med att ta en tur till Värmdö och drog förbi nya Avamc. Avdelningen nya motorcyklar - satt en snubbe som inte ens tittade upp. Begagnade cyklar - ingen säljare i sikte. Delar och kläder en trappa upp - stod en tös som höll på somna bakom disken som tittade bort.

Det skulle vara REA av något slag, men allt med bra pris var antagligen redan borta. Var lite skor och lite kläder. Kändes bra att lämna och åka vidare, vilket nedköp med flytten.
    Måste tyvärr hålla med dig då jag varit där några gånger nu. Men "tösen" som heter Olivia och är jättebra och "service minded" om man bara vågar att ta lite initiativ själv

Jajamän, visst är det en Biltemahjälm! perjuls avatar
    Reg.datum
    aug 2007
    Hoj
    Yamaha XT600E, BMW F800GS, Suzuki DL650

+1 på den.

Medlem Vanvans avatar
    Reg.datum
    aug 2019
    Hoj
    Honda S-Wing 150
    [...] nya Avamc [...] en snubbe som inte ens tittade upp [...] ingen säljare i sikte [...] en tös som höll på somna bakom disken som tittade bort [...] vilket nedköp med flytten.
    Herregud. Inkompetensen känner inga gränser.

Lattepappa SJPs avatar
    Reg.datum
    apr 2007
    Hoj
    Sucka surfemti & vansinnesgrön plastmisil
    Citat Ursprungligen postat av Vanvan Visa inlägg
    Herregud. Inkompetensen känner inga gränser.
    Ja, eller så är det viljan att stå där som tryter. Vidare svårt lär det ju inte vara.

Man skulle tänka sig att en mc-butik skulle anställa någon som tycker att det är skitskoj att stå och prata hojar om dagarna, istället för bara någon som blivit tvingad att söka av arbetsförmedlingen... Fast det kanske är billigare så? Åtminstone i längden?

//Stefan

Medlem
    Reg.datum
    jan 2009
    Hoj
    Street Triple RS -18
    Citat Ursprungligen postat av SJP Visa inlägg
    Ja, eller så är det viljan att stå där som tryter. Vidare svårt lär det ju inte vara.

Man skulle tänka sig att en mc-butik skulle anställa någon som tycker att det är skitskoj att stå och prata hojar om dagarna, istället för bara någon som blivit tvingad att söka av arbetsförmedlingen... Fast det kanske är billigare så? Åtminstone i längden?

Ava har väl tur som ligger i Stockholm med ett tillräckligt stort kundunderlag. När jag var på Motostar i Sjöbo för någon vecka sedan var det hej och han berättade lite om vad de inriktar sig på. Bad mig kolla runt i butiken och säga till om jag ville prova hoj eller bara ha allmän hjälp. Allt jag skulle göra var att hämta ett beställt verktyg, men kundservicen verkar onekligen vara på topp.
    Föredettahojar: AR 125 -85 | ZZR 1100 -96 | Z1000 -09 | Street Triple R -13

Om julmust ska heta vintermust, så ska fan vinterhjul heta vintervinter!!

Trying real hard to be the shepherd Bonzos avatar
    Reg.datum
    jan 2008
    Hoj
    1290 Super Adventure S & Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition
    Citat Ursprungligen postat av doolar Visa inlägg
    Ava har väl tur som ligger i Stockholm med ett tillräckligt stort kundunderlag. När jag var på Motostar i Sjöbo för någon vecka sedan var det hej och han berättade lite om vad de inriktar sig på. Bad mig kolla runt i butiken och säga till om jag ville prova hoj eller bara ha allmän hjälp. Allt jag skulle göra var att hämta ett beställt verktyg, men kundservicen verkar onekligen vara på topp.
    Kul att höra att det fortfarande finns butiker som förstår att kunden är viktigast.

På det ämnet och som motpol till firman i trådtiteln kan jag nämna att jag för tillfället sitter och käkar lunch medan min hoj servas på MC-Kompaniet i Väring. Det är tredje året i rad jag kör på samma upplägg där jag lämnar hojen hos dem och får en lånehoj så att jag kan åka och käka lunch medan de jobbar. Även om det är en bit att åka och det finns en eller två verkstäder närmare hemmet så kommer jag fortsätta åka hit för service.

Medlem Myggdråparns avatar
    Reg.datum
    sep 2006
    Hoj
    Suzuki GSX1400 -02
    Bra lunch

Medlem Jonas_Västeråss avatar
    Reg.datum
    mar 2016
    Hoj
    2001 Honda 650 Transalp. Honda 1000cbf 2008
    Citat Ursprungligen postat av Bonzo Visa inlägg
    Kul att höra att det fortfarande finns butiker som förstår att kunden är viktigast.

På det ämnet och som motpol till firman i trådtiteln kan jag nämna att jag för tillfället sitter och käkar lunch medan min hoj servas på MC-Kompaniet i Väring. Det är tredje året i rad jag kör på samma upplägg där jag lämnar hojen hos dem och får en lånehoj så att jag kan åka och käka lunch medan de jobbar. Även om det är en bit att åka och det finns en eller två verkstäder närmare hemmet så kommer jag fortsätta åka hit för service.
    Besökte firman i somras och jag förstår varför dom har så höga betyg jämfört med vissa konkurrenter. Ett företag som verkar väldigt måna om sina kunder.

Old Fart Mingvess avatar
    Reg.datum
    mar 2005
    Hoj
    Letar ny tuono/mt10 eller Supermoto Har haft Yamaha Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
    Kan bara hålla med om Motostar. De är otroligt serviceminded och trevliga. Det är så man vill att en hojbutik ska vara!

Sidan 12 av 12 FörstaFörsta ... 6789101112

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Nu tror jag nog att du visade lite känslomässig oförmåga att förstå oss, i minoriteten, som faktiskt gillar engelskt och italienskt skit... Jag gillar att ma [...]

Old Badger
Vill du annonsera ovan? Klicka här