StuntMedia//StuntFilmer

Mxabbe

Ny medlem
Gick med
12 Apr 2012
Ort
Amo
Hoj
Yamaha Wr125 r 2009
Tjena, jag gör en del stuntfilmer och kollar också på en hel del stuntfilmer. Men det är ofta någon man missar, så jag tänkte att jag gör en tråd här. I denna tråden kan du posta dina egna eller andras stuntfilmer för att se vad folk tycker.

Så jag börjar väl med min senaste film. Så man får höra vad de riktiga stuntnissarna tycker :)

http://www.youtube.com/watch?v=xmbJW3ZaFJU

Säg gärna vad ni tycker! :)




Om ni vill se mer besök min kanal "Mxabbe1" och prenumerera gärna! :D
 

Swanemar

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2012
Ort
..
Hoj
Kawasaki ZX-6R 2007
Inte för att vara petig men sponsrad på engelska är "Sponsored" inte sponsred som det stod har jag för mig.:)

Bra kört annars, som någon sa, vrid upp fpsen/köp en snabbare kamera för att få slow-mo delarna att flyta på lite bättre:)
 

Mxabbe

Ny medlem
Gick med
12 Apr 2012
Ort
Amo
Hoj
Yamaha Wr125 r 2009

Tack för tipset! :) Jag såg att Josef van igen, han verkar var ganska svårslagen! :) Men är nästa tävling nästa år eller hur fungerar det? :)

Inte för att vara petig men sponsrad på engelska är "Sponsored" inte sponsred som det stod har jag för mig.:)

Bra kört annars, som någon sa, vrid upp fpsen/köp en snabbare kamera för att få slow-mo delarna att flyta på lite bättre:)

Det är klart man ska vara petig ;) Dock är det inte jag som har skrivit :) Jag tror att han som filmar kan filma i upp till 60 FPS så det är nog en inställningsfråga. Men det är detta som är bra, för det är alltid ngt man missar som andra ser och säger och då kan man förbättra det i nästa film.

Tack! :D
 

Larse

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Ort
Hofors
Hoj
Gsxr 600 K7 stunt
Jag och nextpeanut testade lite nytt, här är dom första försöken med lite humor iaf :)

 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top