Video Samlingskaos JJ(CBR)JJ

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Byxis inför polisen? Man stannar på höger sidan :fakta
 

sliCk_kekki

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2010
Ort
Södertälje
Hoj
KTM 525 -05
Stängde av kameran så fort vi stanna ville ej ha det lixom på film eller att han skulle se att den va på eller nåt sånt där!

Vad skulle han göra då? Är inte speciellt juridiskt insatt men du får nästan filma hur du vill, hade han bett dig stänga av så hade du bara gjort det.
Så berätta, vad hände, vad sa han, vad gjorde du, hur mycket fick du böta, fick du kortet taget? :D
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Vad skulle han göra då? Är inte speciellt juridiskt insatt men du får nästan filma hur du vill, hade han bett dig stänga av så hade du bara gjort det.
Så berätta, vad hände, vad sa han, vad gjorde du, hur mycket fick du böta, fick du kortet taget? :D

Okej bra å veta till nästa gång!:tummenupp

Logg på en trefilig motorväg.
En bil lägger sig i mitt körfält prisis brevid bilen i mitenfilen.
Jag byter då fil till mitten å sen till höger å kör om.
Bara de att jag inte ser att mc polisen ligger bakom mig. Hade massa motorcyklar bakom mig å ser helt plötsligt hur dom sänker hastigheten. Å jag gjorde det samma en bit längre fram!
Bara det att de va mc polisen som smygigt fram mellan alla hojar å lackt sig bakom mig.

Så va ju bara å stanna när han vinka in mig!
Han skrev av allt förutom olovlig omkörning till höger!
Kände att de va ingen ide å tjafsa i mot då.
Bara å skriva under å va glad att han va så snäll mot mig!
Kom ju riktigt billigt undan!
 

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
Haha lite kul att du stannade till vänster med den fickan till höger, men man tänker väl inte så mycket när polisen blinkar ;) Tyckte inte det va så farligt med 1000 kr, men visst är det onödiga pengar. Men tänker man på allt man gjort som skulle ge böter eller indraget körkort är det inget att klaga över :hihi
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Haha lite kul att du stannade till vänster med den fickan till höger, men man tänker väl inte så mycket när polisen blinkar ;) Tyckte inte det va så farligt med 1000 kr, men visst är det onödiga pengar. Men tänker man på allt man gjort som skulle ge böter eller indraget körkort är det inget att klaga över :hihi

Haha ja lite faktiskt.
Jag blev så förvånad att han stoppa mig.
Han hade bara blinkers på först så ja fortsatte rakt fram sen börja han peka å svänga mot mig då förstod ja. Han vill ju stoppa mig:D

Ja fan 1000kr va inget ting ja tänkte mig först nåt på 3/4 tusen kr å indraget körkort :)
 

Attitude

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2012
Ort
Skara
Hoj
2008, Suzuki Intruder C1800
Äntligen, hoppas på en av många gånger du åker på böter så som du kör. Tummen upp för polisen! Underhållande filmer, men verkligen såna människor man vill undvika i trafiken. Och folk undrar varför hojåkare har så dåligt rykte.
 

Mr.K

Ny medlem
Gick med
3 Feb 2012
Ort
nacka
Hoj
Motorhispania rx racing
varför stack du inte? du heter ''ghostridervs'' på Youtube, du måste ju leva upp till ditt namn! ;)
 

Incognito

Ny medlem
Gick med
12 Dec 2010
Ort
Salt lake-Boo
Hoj
Speed Triple -06
så du menar att du skulle kunna ratta ifrån grisen med en 125a.. han har högre toppfart på 1an än vad du har vid varvstopp på högsta växel :)
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Varför får jag bara upp; "Det här videoklippet är inte tillgängligt".

Hade lite moralkakor med kort "bästföredatum" här. Synd om de förfars.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top