Funderar på att sälja NSR 250 R SP

Selinder

Medlem
Gick med
28 Aug 2009
Ort
Tranås
Hoj
Ninja 400,RGV 250 VJ23
Bra fråga! Kan det vara så att det inte är originalfälg! Det måste jag kolla upp!
hmmm!
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + TL1000RW + G650X Moto
Bra fråga! Kan det vara så att det inte är originalfälg! Det måste jag kolla upp!
hmmm!
Inte för att det är dåliga bromsar på CBR600F, men den där hojen skriker efter originalgrejor. Om du inte kan leva med att det är fel delar på den, kan jag ta över den.
 

Selinder

Medlem
Gick med
28 Aug 2009
Ort
Tranås
Hoj
Ninja 400,RGV 250 VJ23
Allt annant har jag original och dessutom ett komplett Tyga kit så nu blir det ebay och fixa fälg och skivor!
Att jag har missat det!!!:dummer
 

Skurken

Karisma som ett järnspett.
Gick med
29 Aug 2007
Ort
Varberg
Hoj
790 Duke
Borde inte gamla SP-klassen kunna gå in i classic-serien snart? :) Det var ju en kanonklass och ett naturligt steg för många.
 

CB_tobbe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Mar 2007
Ort
Göteborg
Hoj
-
Jag anser att alla tvåtaktare bör flyttas till classic racing ovasett cc och årsmodell. Tvåtaktaren utgör idag ett historiskt dokument oavsett årsmodell eftersom ingen tillverkare kan / vill leverera hojar som uppfyller dagens regler på bl.a avgasrening och buller.
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + TL1000RW + G650X Moto
Jag anser att alla tvåtaktare bör flyttas till classic racing ovasett cc och årsmodell. Tvåtaktaren utgör idag ett historiskt dokument oavsett årsmodell eftersom ingen tillverkare kan / vill leverera hojar som uppfyller dagens regler på bl.a avgasrening och buller.
Berätta mer om vad du tycker om tvåtaktare generellt i den här tråden som avhandlar en specifik motocykelindivid. Gör det!
 

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Vad tror vi om dagens värde på en NSR 250 i fint skick, när tråden startade för 4 år sen skrev TS att han värderade sin cykel till 40.000:- + Vad ligger en sån cykel i nu må tro? Jag själv har en Rgv 250 -91 i ett snart fint originalskick, de senaste två annonserna jag såg på blocket för en sådan men omgjord i GP-stuk och väldigt fin, var 58 & 72.000:- Vad skulle man sätta en NSR & RGV i för pris klass i någorlunda originalskick? :)
 

Selinder

Medlem
Gick med
28 Aug 2009
Ort
Tranås
Hoj
Ninja 400,RGV 250 VJ23
Svårt att säga men om man verkligen vill ha en så får man lägga en rejäl slant för det är inte ofta man ser dom på annons! Får jag ett riktigt bra bud så kanske jag överväger att sälja men ska köra den lite på bana först:yoparty
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top