Turbohojträff på Lunda shootout 12 Augusti

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Bara för att ha lite koll på vilka här på forumet(eller om ni vet andra utomstående) som ska dit och köra/ställa ut kan vi väl skriva det här. Kopiera namnlistan och klistra in som svar.

Köra på strippen:
1. MangeH

Ställa ut hojen:
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Jag har undvikit att skriva något i denna tråd då jag med början den 10/8 befinner mig uppe på/i trakterna av Kebnekaise.
Så ett "No Show" på mig, vilket är djävla synd då Lunda är precis runt hörnet för mig.
:gnissla
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Jag har undvikit att skriva något i denna tråd då jag med början den 10/8 befinner mig uppe på/i trakterna av Kebnekaise.
Så ett "No Show" på mig, vilket är djävla synd då Lunda är precis runt hörnet för mig.
:gnissla

Du får hojta till om du passerar piteå på vägen upp eller ner ska jag bjuda på kaffe!
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Bara för att ha lite koll på vilka här på forumet(eller om ni vet andra utomstående) som ska dit och köra/ställa ut kan vi väl skriva det här. Kopiera namnlistan och klistra in som svar.

Köra på strippen:
1. MangeH


Ställa ut hojen:



Köra på strippen:
1. MangeH
2. Xyron

Ställa ut hojen:

Anmäld och semestern godkänd, kan inte bli bättre än såhära! :yoparty
 

peterpain

sjukare än vad jag trodde hehe turbosjuk
Gick med
9 Mar 2005
Ort
göteborg
Hoj
kawasaki 500 mach 3 1970 döfrään
halloj
nu är man anmäld till körningen

Köra på strippen:
1. MangeH
2. Xyron
3.peterpain

Ställa ut hojen:
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Tycker det är lite dålig aktivitet i tråden... Många som skrivit att de ska komma upp och köra men ni har inte uppdaterat listan. :7peta Kom igen nu! Anmäl er och uppdatera tråden!
 

Whiff

Ny medlem
Gick med
28 Nov 2011
Ort
Upplands Väsby
Hoj
Hayabusa MCX -05
Går det att komma in på banan redan nu? (smita in) Skulle vilja ta ett par testrepor! Verkar inte vara någon "vanlig väg" så det skulle väl inte göra nåt!
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Går det att komma in på banan redan nu? (smita in) Skulle vilja ta ett par testrepor! Verkar inte vara någon "vanlig väg" så det skulle väl inte göra nåt!

Vet ej hur det ser ut där, men jag tror inte det är så omtyckt. De får ju antagligen bara tillstånd att köra där vissa dagar. Du kan nog hitta en bit öde landsväg där du kan öva istället. Annars kanske de får problem om det blir massa klagomål att folk kör där på "fel" tider...
 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Vet ej hur det ser ut där, men jag tror inte det är så omtyckt. De får ju antagligen bara tillstånd att köra där vissa dagar. Du kan nog hitta en bit öde landsväg där du kan öva istället. Annars kanske de får problem om det blir massa klagomål att folk kör där på "fel" tider...

+1 samt att grannarna som bor alldeles vid banan ena ände är väldigt lyhörda och snabba på telefonerna.
Med all rätt så är de duktigt snea på alla som buskör till/från Lunda, så kör med stealthmode på när ni ska dit :hej

Bra testställen finns det ju gott om i industriområden nån tidig helgmorgon................
 

peterpain

sjukare än vad jag trodde hehe turbosjuk
Gick med
9 Mar 2005
Ort
göteborg
Hoj
kawasaki 500 mach 3 1970 döfrään
halloj

detta verkar ju inte bli värst kul med 4 hojjar är det verkligen inte fler som kommer

peter
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Även jag måste avböja tyvärr, även fast jag hunnit få ihop bågen igen... Blir en liten bilresa till England för min del istället :crash
 

Kapten Slow

Addicted
Gick med
20 Apr 2008
Ort
Åkersberga
Hoj
Honda CBR1000RR-05 Kraschad 09-04-11 :( Trajja Daytona 955i-01 Streetfighter Suzuki Gixxer 1000 08 Triumph Tiger 1968 Hayabusa Turbo 00 Såld
Mycket snack på flera i denna tråd tyvärr som bangar när det börjar närma sig :tungan Men jag ska dit och köra :yoparty
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Mycket snack på flera i denna tråd tyvärr som bangar när det börjar närma sig :tungan Men jag ska dit och köra :yoparty

Kan ju vara så att det kommit saker mellan med familj och barn som är viktigare! Alla har vi våra olika skäl...
 

Kapten Slow

Addicted
Gick med
20 Apr 2008
Ort
Åkersberga
Hoj
Honda CBR1000RR-05 Kraschad 09-04-11 :( Trajja Daytona 955i-01 Streetfighter Suzuki Gixxer 1000 08 Triumph Tiger 1968 Hayabusa Turbo 00 Såld
Var inne på Landracings hemsida och kollade enligt listan är det 5 turbo hojar anmälda :) Fast det kanske är ni som bangar som inte tagit bort era anmälningar?
 
Last edited:

Kapten Slow

Addicted
Gick med
20 Apr 2008
Ort
Åkersberga
Hoj
Honda CBR1000RR-05 Kraschad 09-04-11 :( Trajja Daytona 955i-01 Streetfighter Suzuki Gixxer 1000 08 Triumph Tiger 1968 Hayabusa Turbo 00 Såld
Ni som inte kommer och har anmält er ta bort era anmälningar på Landracing.se då startlistan är full och det finns flera på reservplatslistan som vill köra :tummenupp
 

MrDawe

MrDawe
Gick med
25 Mar 2006
Ort
Sthlm
Hoj
GSXR750TURBO -97
Jag kommer!Men ska inte köra (inte fått till den helt) eller anser att jag har nått att ställa ut.
Men ska bli kul att kolla och tar iaf hojen dit:p
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top