Turbohojträff på Lunda shootout 12 Augusti

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
http://www.landracing.se/lundashootout12aug.htm

Det kommer att bli en speciell klass för turbohojar på Lunda shootout den 12:e augusti. Glenn Ocklund från Landracing.se bad mig styra upp turboklassen och jag tyckte det lät roligt! Jag håller ju själv på att bygga turbohoj så vi får se om man hinner färdigt. Man behöver ju inte komma upp till Lunda enbart för att köra utan man kan ju även ställa ut sin hoj bland alla andra turbobyggen. Hur som helst tycker jag att ni sprider detta till alla turbogalningar. Jag kommer att skicka ut meddelande till alla på sporthoj som kör turbohoj. Vore ju skitskoj om det kunde bli bra uppslutning!
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Hade varit riktigt kul, måste göra plats i kalendern :tummenupp
 

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Ort
sthlm
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
hur gör man som amatör fotograf om man vill komma i närheten av banan för att fota ?
 

quaden

Hellre två än fyra nuförtiden :)
Gick med
18 Feb 2006
Ort
Alunda
Hoj
Gasgas Quad som har en Ducati 748 i sig, Banshee Quad med en turbomatad R1 motor och har haft en Honda Hornet 900 05a Nu en 08 Suzuki B King
Jag kommer nog dit med R1 Turbo Quaden och försöker förbättra mina tider sedan förra gången, var kanon kul, han med 10 körningar under dagen.....
 

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Ort
sthlm
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
då var det klart..jag kommer ut och fotar i Lunda 12 Aug..kommer även finnas i Eskilstuna på det eventet.


hoppas på många turbo knarrar till Lunda.
 

peterpain

sjukare än vad jag trodde hehe turbosjuk
Gick med
9 Mar 2005
Ort
göteborg
Hoj
kawasaki 500 mach 3 1970 döfrään
hej
jag kommer o kör hehe kul som fan ska det bli:fyllisar
 

Kapten Slow

Addicted
Gick med
20 Apr 2008
Ort
Åkersberga
Hoj
Honda CBR1000RR-05 Kraschad 09-04-11 :( Trajja Daytona 955i-01 Streetfighter Suzuki Gixxer 1000 08 Triumph Tiger 1968 Hayabusa Turbo 00 Såld
Jag kommer dit och kör igen :yoparty
 

quaden

Hellre två än fyra nuförtiden :)
Gick med
18 Feb 2006
Ort
Alunda
Hoj
Gasgas Quad som har en Ducati 748 i sig, Banshee Quad med en turbomatad R1 motor och har haft en Honda Hornet 900 05a Nu en 08 Suzuki B King
Passa på nu alla med turbo hojar att ta den här changsen att f köra och se vad hojen går för, om inte annat så kan det ju bli en trevlig Turbo träff.... :yoparty:yoparty:yoparty
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Passa på nu alla med turbo hojar att ta den här changsen att f köra och se vad hojen går för, om inte annat så kan det ju bli en trevlig Turbo träff.... :yoparty:yoparty:yoparty

Jag hade gärna kommit. Hade varit skitkul, men det är för långt att åka för mig. Men alla har ju inte lika långt så det blir säkert välbesökt :)
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Jag hade gärna kommit. Hade varit skitkul, men det är för långt att åka för mig. Men alla har ju inte lika långt så det blir säkert välbesökt :)

Nä, vi har längre :7peta
Släpp sargen och kom in i matchen nu :yoparty
 

peterpain

sjukare än vad jag trodde hehe turbosjuk
Gick med
9 Mar 2005
Ort
göteborg
Hoj
kawasaki 500 mach 3 1970 döfrään
du kan åka i min buss jag får in en hojj till,det kan bli kul som fan detta
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Nä, vi har längre :7peta
Släpp sargen och kom in i matchen nu :yoparty

Jaja, fixar du barnvakt till en 3-årig tjej och en 10-månaders kille från lördag morgon till natten mellan söndag och måndag när frugan jobbar helger så är det klart jag kommer :tummenupp :D Du har inte barn va? :D När de är äldre så är det klart det finns mer tid, men i dessa åldrarna (särskilt den lilla) är det fan svårt att fixa barnvakt och kunna komma iväg någonstans. Några timmar går ju bra, men barnvakterna har ju annat för sig också på helgerna... och frun jobbar. Kul. Not. Kör på.
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
du kan åka i min buss jag får in en hojj till,det kan bli kul som fan detta

Menar du jag? Vi kan ju hålla det erbjudandet öppet ett tag :) Ska försöka bearbeta frugan och få henne att ta ledigt då så hon kan passa ungarna, men det är hennes första jobbehelg efter semester så jag vet inte om det går. Men jag ska undersöka möjligheterna. Jag återkommer till dig herrn :Bugar
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Klart det datumet ska bokas in! Måste ju dit och få lite inspiration och indoktrinera kottarna.
 

peterpain

sjukare än vad jag trodde hehe turbosjuk
Gick med
9 Mar 2005
Ort
göteborg
Hoj
kawasaki 500 mach 3 1970 döfrään
nu börjar det likna något
3 hojjar går ju fint för min del,vi får höras om det
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top