Karlstad/Värmland

phetter

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2012
Ort
Karlstad
Hoj
S1000XR
Hej!

Nytaget kort och åksugen!
Samåkning i Karlstad? Kan i princip närsomhelst utforska lite roliga vägar.
 

JimmieR

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2011
Ort
Karlstad
Hoj
Honda CB600F -07
Tjenna! Klart man är åksugen :) Hänger gärna på! Hojlös för tillfället men blir eventuellt ett hojköp nu under helgen! Återkommer här på forumet om det blir ett hojköp vilket jag hoppas de blir..
 

French

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Street Triple RS -17,Triumph Street Triple R -16 SÅLD, Honda CBR600FA -12 SÅLD, Triumph Street Triple -12 SÅLD
Jag vill vara med och leka =) Vi styr upp nånting första soliga dag nästa vecka tycker jag.
 

JimmieR

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2011
Ort
Karlstad
Hoj
Honda CB600F -07
Det blev en Honda CB600F "Hornet" -07 :) Så nu är man redo för nya äventyr! Tycker också att vi får styra upp en mc-tur :)
 

French

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Street Triple RS -17,Triumph Street Triple R -16 SÅLD, Honda CBR600FA -12 SÅLD, Triumph Street Triple -12 SÅLD
Kul! Grattis till nya hojen också =)
 

phetter

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2012
Ort
Karlstad
Hoj
S1000XR
Lite sliten :fyllisar efter en svensexa i helgen laddar ja nu för lite hojåkandes!
Onsdag kväll ser vädret ut att skina på oss!

Vilka är på? Tid? Kan efter 18!
 

matter1

matte k9
Gick med
27 Feb 2005
Ort
strömstad
Hoj
k9
Ni får komma ner till rudskogen för lite skön körning/körträning på bana mer info om banan på racedays.se
Må väl :banana
 

French

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Street Triple RS -17,Triumph Street Triple R -16 SÅLD, Honda CBR600FA -12 SÅLD, Triumph Street Triple -12 SÅLD
Ska tillbringa måndag-tisdag till att hjälpa hyresvärden städa ur hans garage så min cykel får plats :huvet Onsdag blir perfa för mig. Kan från 17:00. Haru nån bra plats å träffas på?

Lite sliten :fyllisar efter en svensexa i helgen laddar ja nu för lite hojåkandes!
Onsdag kväll ser vädret ut att skina på oss!

Vilka är på? Tid? Kan efter 18!
 

French

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Street Triple RS -17,Triumph Street Triple R -16 SÅLD, Honda CBR600FA -12 SÅLD, Triumph Street Triple -12 SÅLD
Röv...har ju dubbelbokat mig på onsdag. Grej med jobbet på kvällen -_-. Imorn, tisdag, ska också bli fint, kan från typ 18-19?
 

phetter

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2012
Ort
Karlstad
Hoj
S1000XR
Ska på planeringsmöte för bröllop ikväll (inte mitt!!!!!), är toastmaster så måste vara med. :fakta

Men hoppas vara klar runt 19.30-20 om inget konstigt händer och eftersom ja tar hojen dit! (& överallt)
Sen bränner ja nog direkt ut, så är du ute och kör kan ja ju blåsa förbi dig! :D

pm:a nummer så drar ja ett mess om ja kommer ut i tid!
 

phetter

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2012
Ort
Karlstad
Hoj
S1000XR
Imorgon runt 18,30! Vilka är på? (Om vädret tillåter men ser ok ut nu enl senaste prognos! :Bugar)

:fakta

Edit: Service på hojen imorgon och får den tillbaka på onsdag som de verkar som. =(
 
Last edited:

phetter

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2012
Ort
Karlstad
Hoj
S1000XR
Lite segt här! :va Jaja gopro kamerorna är laddade, bensinen påfylld! Kom igen nu "värmlänningar"!!!
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top