Körning - eftersnack

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
"Midnight bugs taste best" :hihi

Har själv tänkt att köpa en SH tröja, men vettifan vad man ska skriva på den, och särskilt nicka, vill ju inte direkt att det ska stå Landin81 på den =)
Alpha-man eller alfahannen?

Mitt nästa citat är gjutet: Ju äldre tjur desto hårdare horn!
:tungan
 

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Ort
Vaggeryd
Hoj
Yamaha R1-04...Gsx-R 750*såld*...Yamaha RD "Flattrack-projekt"...Yamaha yz290f Bigbore*såld*
Jag har inte köpt någon sh-tröja pga brist på bra citat. Vad ska du ha? Du ska väl ha royalty på skiten :D

Jag ska hjälpa dig med en slogan min vän... :tummenupp

"Bullen + R1 = kalsongbyte = husqvarna noob" :rofl
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Yes, kul att träffa nytt folk!
Sorry madass för rondellen ;)
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Snyggt kört & slangat Goffen!
Snyggt kört K-Man med Biddarn!
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Helt klart värt att skippa Badminton träning för en Tranemo runda, trevligt att träffa lite nytt folk... :tummenupp
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Även att jag inte riktigt börjar köra själv än så var de kul att så många körde :)
Suget efter sporthoj är enormt nu. Och tack K-Man för denna upplevelse. Den kommer jag ha med mig resten av livet :tummenupp
Jag tyckte det flyttade på sig bra mellan Taberg och Bondstorp först. Men sen vägen därifrån till Tranemo va helt sjuuukt snabbt. Först satt jag och tänkte att detta kommer aldrig gå. Men sen uppfattade jag verkligen vilken skicklig förare du är K-Man och fy faan vad häftigt det va att åka med dig:yoparty
Första gången jag satt bak också på bakhjulet och det kändes riktigt bra. Om du vill ha någon på cutsen någon mer gång när du ska wheela då ställer jag upp:rock

Brb kolla blocket :fakta
 

lerutis

Ny medlem
Gick med
23 May 2012
Ort
STOCKHOLM
Hoj
Tuono 2014
as kul å se lite gubbs :D skön väg oxå som man kunde små träna lite på, sen man körde bana första gången så blir man ju små kåt, man får fan passa sig :D
 

lerutis

Ny medlem
Gick med
23 May 2012
Ort
STOCKHOLM
Hoj
Tuono 2014
Var det Goffe som filmade? Vore nice å få råfilmen, har rätt bra koll på redigering.

Samt, har ni annordnat lite photo sessions nångång? Typ hitta några nice kurvor man kan hänga lite i och ta lite pics. Stockholm har ju bulten, vore nice att göra något liknande här i några timmar. Har en vän som är grym frilans fotograf, är ni sugna så kan vi ju styra något efter helgen. Vad sägs?
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Många Gig att skicka över Dropbox men du får säkert låna minneskortet för kopiering om du vill. Du får gärna låna mina från Bikeweek och göra film därifrån med :tummenupp

Bra idé! Vet inte om vi har nån bra knäskrapskurva men en wheelieraka har vi ju i Lovsjö söder om Statoil Hyltena. Skulle väl iof går att skrapa knä i nya svängarna mellan Statoil och rakan där... Inte så bra fotoljus där kvällstid dock... Vi får åka ut och testa :tummenupp

På tiden att vi sätter en kameraman i Henriks helikopter också och får lite aerial photo :cool:
 
Last edited:

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Ääh de är väll bara såga ner några träd :hihi
Om du behöver en passagerare i filmen när du wheelar vet du vem du ska säga till :rolleyes:
 

lerutis

Ny medlem
Gick med
23 May 2012
Ort
STOCKHOLM
Hoj
Tuono 2014
Många Gig att skicka över Dropbox men du får säkert låna minneskortet för kopiering om du vill. Du får gärna låna mina från Bikeweek och göra film därifrån med :tummenupp

Bra idé! Vet inte om vi har nån bra knäskrapskurva men en wheelieraka har vi ju i Lovsjö söder om Statoil Hyltena. Skulle väl iof går att skrapa knä i nya svängarna mellan Statoil och rakan där... Inte så bra fotoljus där kvällstid dock... Vi får åka ut och testa :tummenupp

På tiden att vi sätter en kameraman i Henriks helikopter också och får lite aerial photo :cool:

Låter fint =)

Behöver ju inte vara the master knäskrap även om jag vet att ni kan sånt ;) men om ditt place där tillåter lite av varje så har vi ju en spot att va på. Ska åka å kika hur den ser ut idag.

+ att vi newbies kan ha chans för lite feedback från er mer erfarna när vi nöter fotokurvan ;)
 
Last edited:

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Cyklade hem från jobbet i förrgår (en mil) för första gången på länge, och igår körde jag 40 mil krokvägar varav de sista 15 med Biddarn bakpå i lite tempo. Jag är fan mör i kroppen idag! :D

Ja, jag vet att jag är gammal... men jag är rätt jävvlig ändå! :cdevil

När kör vi film- och fotodagen?
 
Last edited:

Landin81

ALFAHANNEN
Gick med
31 May 2012
Ort
Jönköping
Hoj
Yamaha Fz8N 2011 Landin Edition
Film och fotodag låter grymt nice!
Skulle vilja ha någon bild när jag "slangar" med en hand. Magnus som var med ute och fotade förra gången kunde inte ens hantera en systemkamera inställd på auto :/

Finns en nice knäskraparkurva mellan vireda och bunn, dock boende i närheten så kanske skulle bli dumt :/

Kman, du är inte gammal, bara mindre ung ;)
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top